Jump to content

Microsoft Flight


Sammie_GTA

Recommended Posts

Microsoft Flight

Ontwikkelaar: Microsoft Game Studios

Uitgever: Microsoft

Genre: Simulatie

Platforms: PC

Aantal spelers: 1 (Waarschijnlijk net als in FSX een MP)

Release: 29 februari gratis verkrijgbaar via GFWL! Vliegtuigen apart verkrijgbaar ( :( )

Demo: -

site Microsoft Flight

Video's:

---- Binnenkort Afbeeldingen ----

Nieuws:

Microsoft Flight wordt gratis speelbaar! - Klik hier voor het bericht!

Microsoft wil geen 3rd-Party content (PMDG etc.) in Microsoft Flight - Klik hier voor het bericht!

>>> Door Svenie: Poll verwijderd wegens geen toevoegende waarde. <<<

>>> Door Bassieboy35: Topic gefixt.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het net gedownload want ik wou al wel langer een flight-simulator spelen. Heb nu 2 missies gedaan en moet zeggen dat ik het echt wel leuk vind tot nu toe.

Je hebt ook levels en awards enz. dus er zit ook een soort competitie in het spel en zo. Ja echt, voor een gratis spel ziet dit er (op het eerste zicht) niet slecht uit. Alleen de eerste missie haatte ik omdat ik die 10x opnieuw heb moeten doen. Moest alles gewoon worden enz. xD

Vraag me alleen af of er ook wel grote vliegtuigen in de game zitten?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speelde al een tijdje Flight Simulator X en heb dit spel dan ook gedownload en geïnstalleerd, het al gespeeld heb ik nog niet maar zover ik kan zien aan de hand van de trailers is het spel er nog harder op vooruit gegaan op zijn voorgangers. Dat er vliegtuigen als boeings in het spel zitten of in ieder geval verkregen zullen kunnen worden twijfel ik niet aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe krijg je zo'n product key? :puh:

Zelfde probleem. Ik kan ook die cargo missies niet doen omdat ik dat vliegtuig niet heb, iemand een manier daarvoor :puh: ?

Is het mogelijk om met toetsenbord/muis te besturen? Ik hoorde namelijk ooit dat het alleen met gamepad te besturen is.

Ja, je als je bv pijltje naar rechts klikt gaan het vliegtuig klein beetje naar rechts. In stapjes zegmaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het mogelijk om met toetsenbord/muis te besturen? Ik hoorde namelijk ooit dat het alleen met gamepad te besturen is.

Kan wel met muis en toetsenbord. Weet niet wat jij makkelijker vind trouwens, maar ik vind besturing met de muis (je hebt je toetsenbord ook wel nodig maar goed) makkelijker dan met de pijltjes :puh:. Maar dat moet je zelf weten. Maar het kan dus wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Het spel zelf is gratis. Maar je moet extra vliegtuigen er gewoon bijkopen.

En ook een heel nieuw eiland enz.

Je krijgt 2 vliegtuigen gratis. Maar ja, het is volgens mij nog maar net vandaag gereleased aan de topicstarter te zien, dus ik vermoed dat ze nog wel (gratis) uitbreidingen zullen maken ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Het spel zelf is gratis. Maar je moet extra vliegtuigen er gewoon bijkopen.

En ook een heel nieuw eiland enz.

Je krijgt 2 vliegtuigen gratis. Maar ja, het is volgens mij nog maar net vandaag gereleased aan de topicstarter te zien, dus ik vermoed dat ze nog wel (gratis) uitbreidingen zullen maken ook.

alle uitbreidingen gaan geld kosten, heeft microsoft zelf gezegd, ik blijf mooi bij FSX

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

ja het is mogelijk om met allebei te besturen. ja jammer dat ik nu niet even fs erop heb staan. ik zal het uit m'n hoofd proberen. als je bijvoorbeeld freeflight doet dan ga je naar het bovenste balkje en kun je het daar ergens instellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...