Jump to content
Jacky-2007

Nieuwe Max Payne 3-video online!


Uiteraard laat de titel van de video weinig vraagtekens over: Visuele effecten en het film-achtige aspect van de game worden behandeld in alweer de zesde officiële video over Max Payne 3, en de derde video in de Design and Technology Series van Rockstar Games. Wie zit er niet te watertanden na het zien van dit oogstrelend staaltje programmeerwerk?



Max Payne 3 komt op 18 mei 2012 uit in Nederland voor Playstation 3 en XBox 360. Op 1 juni komt het spel tevens uit voor de PC.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik ben nooit echt Max Payne fan geweest....maar deze game is wel heel erg cool,

Zo van een cutscene naar actionmode zonder te laden...zou ik graag wille zien in Gta V,

En die vent die gekilled word op 1:32 klinkt als Nice Belic die doodgaat :puh:

Bewerkt: door J-Fun_P

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zoals gewoonlijk weer een meesterlijk goed filmpje van Rockstar. Deze game is gewoon een must-have, alles ziet er op en top uit. Ook erg vet dat er geen laadtijden zijn, en de cutscenes vloeiend overlopen naar de gameplay. Ik heb er zin in!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Deze game zou zomaar mijn game van het jaar kunnen worden, vette gameplay lieten deze mensen zien. Vooral dat er in bullettime word geschoten vanuit een helikopter dat zag er tof uit, en het lijkt wel dat er nog meer kapot kan dan in Battlefield. Als GTA V niet verschijnt komt Max Payne 3 boven aan mijn lijstje dit jaar. Alleen hopelijk is dit niet een game van maar 6 tot 8 uur wat veel gamejournalisten voorspellen, maar een lang singleplayer avontuur van 12 tot 15 uur. Dat maakt dit soort games nog beter.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

@ Jacky-2007: Kon die topic titel niet langer?

>>> Door NandroDavids: Die is inderdaad wel erg lang. Ik heb 'm even ingekort :)

@ P.Zaal: Bekijk 'm anders

.

Ziet er toch wel heerlijk uit hoor. Ik kijk nu al enorm uit naar de volgende video, want ik heb er heel veel zin in _O_

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...