Jump to content
Joriz

Bekijk de Max Payne 3 multiplayer video!


Rockstar Games heeft zojuist een nieuwe video online gezet waarin het multiplayerspel van Max Payne 3 wordt gepresenteerd. Compleet nieuw voor multiplayer spellen is onder andere Bullet Time®. De video is zeker het kijken waard aangezien multiplayer-onderdelen van Max Payne 3 ook in GTA5 terecht komen. Veel kijk plezier! :tu:

Max Payne 3 komt op 18 mei 2012 uit in Nederland voor Playstation 3 en XBox 360. Op 1 juni komt het spel tevens uit voor de PC.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Leuk dat Rockstar keer op keer gameplay beelden van Max Payne 3 laten zien, deden ze dat bij GTA V ook maar. Toch knap hoe Rockstar het voor elkaar heeft gekregen om bullettime zo goed in de multiplayer te stoppen. Dit word mijn game van het jaar mischien wel, het is in ieder geval een grote kanshebber.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Man man man, wat een pracht game. Geweldige physics en effecten, waardoor het er ook enorm goed uitziet. Rockstar weet als geen ander hoe ze een game moeten produceren en promoten. Ook dit filmpje is weer een mooie montage waarin we eindelijk een beeld krijgen van de Multiplayer. Ik was al enthousiast over de game, en dat wordt alsmaar erger. :dans:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk dat Rockstar keer op keer gameplay beelden van Max Payne 3 laten zien, deden ze dat bij GTA V ook maar. Toch knap hoe Rockstar het voor elkaar heeft gekregen om bullettime zo goed in de multiplayer te stoppen. Dit word mijn game van het jaar mischien wel, het is in ieder geval een grote kanshebber.

Dat is waar. Het sterke punt van Rockstar is dat ze achter elke trailer kunnen zetten dat het met 'in game footage' is gemaakt. Het spel wordt dus niet voorgesteld als rozekleur en maneschijn, maar zoals het is. En als ik die trailer zie, denk ik niet dat die moet onderdoen voor trailers van andere spellen. Integendeel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...