Jump to content

Cheats op mijn toetsenbord ?


DonDaan

Recommended Posts

ik had een vraagje vroeger toen ik Vice City speelde had een vriend cheats op mijn toetsenbord gezet.

bijv als ik dan 1 intikte dan kreeg ik health en 2 armor enz

dus is nu mijn vraag hoe doe ik dat ?

heeft iemand enig idee ?

Alvast bedankt :)

Link to comment
Delen op andere websites

WikiGTA is een hele handige site. Daar staat zowat alle informatie die je kunt bedenken over Vice City (en de andere GTA's) op. Ook de cheats. :)

Gewoon het woord intikken. Dus wil je health, dan moet je "aspirine" tikken. Wil je armor, dan "precious protection".

Als je het makkelijker wil, dus m.b.v. een 1 of een 2, dan moet je een mod of trainer gebruiken. Ik vermoed dat het een trainer is die hij gebruikte. Er zijn echt heel veel trainers beschikbaar voor Vice City. Welke het is, zou ik niet weten. Google even voor degene die jij wil. Je kan bijvoorbeeld deze site gebruiken. Ik raad je in eerste instantie een hele simpele aan, aangezien jij niet veel wilt. Dan zou ik niet gelijk een trainer met 50 opties aanschaffen, aangezien jij er maar een stuk of 10 wil gebruiken...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...