Jump to content

Storyline Savegames


NewEra

Recommended Posts

Ik heb nog een map waar alle savegames van Vice City opstaan, op dezelfde manier als de hele storyline van San Andreas in de SA forums. Heeft iemand hier behoefte aan? Ik zag het staan bij de SA forums en ik dacht misschien heeft iemand er wat aan?

Link to comment
Delen op andere websites

Enkele (oud-)leden van het forum hebben al eens zo'n topic gemaakt: klik. De links werken allemaal niet meer, maar misschien kan SummerBase deze vervangen door werkende links.

Ik weet alleen niet of er zoveel mensen zijn die hierin geïnteresseerd zijn, aangezien het spel al redelijk oud is en er al jaren niet meer in het oude savegame-topic gepost is.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee dat dacht ik al, daarom vraag ik het ff van tevoren voordat ik iets doe waar niemand op zit te wachten :puh: Heb ze ook nog van SA maar die zijn hier al en die is ook al behoorlijk verouderd. Als mijn ouwe roestige pc GTA IV zou aankunnen zou ik het graag nog een keer doen maarja, dat word hem niet hiermee :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...