Jump to content

norik

Wil jij cheats in GTA V?  

57 leden hebben gestemd

  1. 1. Wil jij cheats in GTA V?

    • Ja
      41
    • Nee
      13
    • Hangt er van af (comment)
      3


Recommended Posts

Cheats invoeren in GTA IV vond ik echt makkelijk en nog leuk ook, het was gewoon een mobielnummer. Als je de cheat invoerde, werd die cheat gelijk opgeslagen naar je mobiel. En hadt je de cheat een keer nodig ging je gewoon naar je mobiel, je zocht je cheat op die je wilt hebben en spawnde er gelijk een voertuig voor je neus :D

Ik vond dat niet zo handig met die telefoon.

Als je politie achter je aan had,en je was lopend.

Moest je elke keer naar die telefoon en met de pijtjes naar de cijfers doen.(op PC dan)

En als ze schoten was je de telefoon weer kwijt.

Of ze hielden je aan.

Ik heb liever dan je zoals in San Andreas gewoon de cheat kan invoeren.

Zonder telefoon of dergelijke.

Daar heb je gelijk in, alleen tijdens het cheat invoeren kan je ook gewoon doodgeschoten worden in GTA SA.

En met het telefoon kwijt raken, ja das was wel een nadeel. Maar verder vond ik het niet zo'n verkeerde optie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    9

  • Tommie59

    5

  • Crazy-Ghost

    5

  • Phoenyxar

    4

Van mij hoeven er geen cheats te komen. Cheats verpesten de uitdaging van het spel. Soms is het wel leuk om cheats uit te proberen als je de hele game 100% hebt uitgespeeld,maar zonder cheats zou ik me prima redden.

Link to comment
Delen op andere websites

En met het telefoon kwijt raken, ja das was wel een nadeel. Maar verder vond ik het niet zo'n verkeerde optie.

Dat was intentioneel, zo werd het (ietsje) moeilijker om te cheaten, alles heeft zijn redenen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Cheats Wenslijst:

  • Riot Mode - Lekker chaos!
  • Cars can Fly - Deze miste ik echt in GTA IV!
  • Cars can drive on Water - Deze miste ik ook!
  • Green Lights Cheat - Zoals hiervoor al werd gezegd, alle stoplichten op groen: CHAOS!
  • Slo-mo (Slow Down Gameplay) - Tsja, slow-motion, moet ik verder nog wat zeggen?
  • Everyone is Armed - Chaos/Oorlog op de straten! Vuurgevechten!
  • Recruit Anyone - Spreekt voor zichzelf.
  • Rocketman - Een Jetpack met realistische physics, dat moet ik zien!
  • Infinite Health - Oneindig leven, voor waneer je gewoon even niet dood wilt gaan.
  • Certain Death (Sigaret Cheat) - Letterlijk een kankerstaafje. :7
  • Still Like Dressing Up - Verander je player in het model van een willekeurige ped.
  • GetThereFast - Sabre Turbo (Speciale Sabre, opgevoerd)
  • Fanny Magnet - Vrouwen volgen je en ontvangen een willekeurig wapen, en vechten voor je.
  • Zombie Mode - Kom op, deze cheat wil iedereen toch? De Ondoden die de straten terroriseren. In het begin van de cheat zijn nog niet alle mensen zombies en vallen de zombies andere mensen ook aan, en zie je overal gevechten, en auto's die als een speer door de straten crossen en ongelukken veroorzaken, om uitendelijk zelf ook de fout in te gaan. En later zijn de meeste/alle mensen dood en zit je in de geïnfesteerde stad als de enige overlevende.
    ZIE JE HET AL VOOR JE!?

Ik wil gewoon weer lollige, hilarische gameplay veranderende en misschien wel schokkende cheats. ^^

Bewerkt: door WOOTinator
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Geen cheats bekend maken is het leukste. cheats verpesten je hele dure spel ook nog eens. ik kan teminste met al mijn trots zeggen dat ik alle gta games vanaf deel 1 alles zonder codes gespeeld heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je niet wilt dat je game wordt verpest, dan gebruik je ze toch gewoon niet? Persoonlijk speel ik mijn GTA's uit zonder cheats en daarna loop ik vrij rond en gebruik ik cheats. Ik neem meestal ook een aparte savegame waar ik cheat en eentje waar ik niet cheat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Welke cheats er zouden komen maakt me zelf niet veel uit zolang money en armor en wapens, wat ik wel echt wil is dat er veel cheats komen omdat ik gta IV veel te weinig cheats vindt hebben. static.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik hoef geen cheats,

Ik neem wel een third party tool voor de pc :D (kan véél meer en leuker :D)

ik vind dat cheats de hele ervaring verkrachten

ik gebruik ze nooit en hoop dat ze er nu eens niet inzitten

Gta is juist zo awesome door de cheats en alle random dingen

Bewerkt: door blackops
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...