Jump to content

norik

Wil jij cheats in GTA V?  

57 leden hebben gestemd

  1. 1. Wil jij cheats in GTA V?

    • Ja
      41
    • Nee
      13
    • Hangt er van af (comment)
      3


Recommended Posts

Ik hoop wel stalen bloemen anders win je echt nooit van die gast :muur:

verder wil ik gewoon een cheat voor elk soort voertuig: in ieder geval eencheat voor een hydra (of hoe de straaljager ook gaat heten) , voor een boot, sportwagen, gezinswagen, bus(je), motor, helikopter, quad, duikboot, en uitrusting zoals parachute en duikpak. cheats die verder geen invloed hebben op trophy's/ achievements.

verder gebruik ik weinig cheats, ik vind het erg irritant om naar de juiste spullen te zoeken als ik een keer willen duiken of parachute springen

Wat je daar aan kan doen is de tropy halen wanneer je die cheats nog niet hebt gebruikt(en als je ze al gebruikt hebt komt die meestal bij het herladen van de savegame weer vrij).

Ik gebruik nooit cheats, maar een GTA zonder cheats is als een café zonder bier. Waarschijnlijk ga je ze weer via de telefoon moeten invoeren. Dan maar hopen dat de telefoon niet verdwijnt als je beschoten wordt.

zoals in multiplayer?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    9

  • Tommie59

    5

  • Crazy-Ghost

    5

  • Phoenyxar

    4

Ik hoop wel stalen bloemen anders win je echt nooit van die gast :muur:

verder wil ik gewoon een cheat voor elk soort voertuig: in ieder geval eencheat voor een hydra (of hoe de straaljager ook gaat heten) , voor een boot, sportwagen, gezinswagen, bus(je), motor, helikopter, quad, duikboot, en uitrusting zoals parachute en duikpak. cheats die verder geen invloed hebben op trophy's/ achievements.

verder gebruik ik weinig cheats, ik vind het erg irritant om naar de juiste spullen te zoeken als ik een keer willen duiken of parachute springen

Wat je daar aan kan doen is de tropy halen wanneer je die cheats nog niet hebt gebruikt(en als je ze al gebruikt hebt komt die meestal bij het herladen van de savegame weer vrij).

Ik bedoelde eerlijk gezegd dat cheats voor auto's etc. geen invloed op trophy's/achievements moeten krijgen. Voor wapens leven politie cheats zou dat wel kunnen, maar die gebruik ik toch pas als ik hem heb uitgespeeld.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoelde eerlijk gezegd dat cheats voor auto's etc. geen invloed op trophy's/achievements moeten krijgen. Voor wapens leven politie cheats zou dat wel kunnen, maar die gebruik ik toch pas als ik hem heb uitgespeeld.

Dat is toch ook al gewoon zo? In IV hebben spawncheats geen enkele invloed op het behalen van Achievements/Trophy's.

Van mijn part pleuren ze er hordes aan cheats in, van alle soorten en maten. Dat sommigen hier niet het punt van cheats niet in zien vind ik vreemd, want ze zijn er voor om het plezier te vergroten. Ik gebruik zelf al lang geen cheats meer bij de storyline, maar daarbuiten zijn cheats nu éénmaal leuk om te kennen. Kijk maar naar "Explosive Sniper" en "Explosive Kick" uit TBoGT, die waren geniaal. Een GTA zonder cheats voelt wat leeg aan, uiteindelijk vergroot het het spel gewoon wat op een minder conventionele manier.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik hoop tog wel dat er cheats inkomen en dat je ze via een mobielthe moet invoeren.

En de cheat die ik in IV veel gebruikte was wanted up. Dat was leuk want ik houd ervan om van de politie te ontsnappen

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard moeten er cheats inkomen. Sommige mensen vinden het alleen leuk als ze cheats kunnen gebruiken, omdat ze liever een cheat gebruiken dan de missie opnieuw doen. Dat ik dat niet doe, betekent niet dat het er niet in moet zitten! Daarbij cheat ik zelf ook nog regelmatig buiten de storyline. Meest gebruikte cheats in SA: jumpjet en rocketman. Jumpjet als ik even zin heb om lekker te vliegen in een Hydra, zonder me met iets anders te bemoeien. Rocketman vind ik heerlijk voor werk aan WikiGTA. Even een jetpack aan en het gaat allemaal net wat sneller dan met een auto/met een voertuig. En bij coden is het soms ook gewoon lekker om even een cheat te gebruiken als je wil testen ingame.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je, moeten de cheats niet eerst bekend zijn voordat je ze kan gebruiken, en weten we ze dan al als we voor de eerste eer gaan spelen. Hoe worden de cheats eigenlijk ontdekt?

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat ze gewoon vrijgegeven worden door (in dit geval) Rockstar.

Oh handig, ik dacht dat iemand in de codering van een GTA moest gaan kijken (of hoe dat ook alweer heet).

Link to comment
Delen op andere websites

Cheats is gewoon een typisch gevalletje dat in Grand Theft Auto vaak voorkomt. Met name met Vice City had je erg veel cheats om jezelf bijvoorbeeld te verkleden naar Candy Suxxx, ik hoop dat dit soort Cheats weer terugkomen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...