Jump to content

norik

Wil jij cheats in GTA V?  

57 leden hebben gestemd

  1. 1. Wil jij cheats in GTA V?

    • Ja
      41
    • Nee
      13
    • Hangt er van af (comment)
      3


Recommended Posts

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    9

  • Tommie59

    5

  • Crazy-Ghost

    5

  • Phoenyxar

    4

Uhhh... juist ja. :7

Cheats vond ik in GTA V niet nodig, daar vermaakte ik me prima zonder.

Natuurlijk in GTA III/GTA SA heel veel gecheat. Vooral auto's/wapens/tanks waren handige codes. (Cheats netjes uitgeprint en altijd bij de hand)

GTA IV (eerst alle achievements halen) vervolgens alle cheats in de telefoon zetten voor het geval dat ik ze ooit nodig had. Vooral de Turismo vaak gespawned en de Annihilator.

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA V vind ik het ook niet nodig. En als ik het goed heb doorkruis je daarmee ook het jagen op awards en dergelijke. De laatste keer dat ik echt cheats in een game gebruikt heb moet in de jaren 90 geweest zijn met de godmode van wolfenstein :D

Mods heb ik voor gta IV wel gebruikt, maar dan alleen om het spel gestroomlijnder en mooier te maken. Ben de naam even kwijt maar iets met ice erin. In GTA V gebruik ik geen enkele mod, het ziet er prima uit zonder vind ik en ik snap niet helemaal wat RS nu wel en niet toestaat. Want als ik SP zou verfraaien zou ik dat bij online ook willen. (Dus optisch, geen spelvoordeel, nogmaals voor de volledigheid ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

Uh, nee. Cheats zijn vooral verzonnen om 'n aantal features gemakkelijker te maken, daarenboven kunnen ze het spel plezieriger maken.

On-topic: Ik gebruik op de dag van vandaag nog regelmatig cheats, grotendeels in de GTA III-Era. Om de reden dat ze amusanter en grappiger zijn.

Tussen de missies door gebruik ik het maar zelden, héél uitsluitend 'n keer een health / armor cheat, voor de rest helemaal niks. Indien ik

bijvoorbeeld aan het kloten ben gebruik ik het herhaaldelijk.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

cheats zijn voor losers die niks zelf kunnen

Én wat ben jij dan?

ik gebruik geen cheats en geen glitches dus tommy hou gewoon je mond als je niks nuttigs kan zeggen. jij bent een van die cheaters waarschijnlijk

Hoewel ik ze zelf dus niet gebruik...

glitches en cheats zijn heel verschillende dingen. Cheats zijn dingen die de makers (rockstar) zelf ingebouwd hebben en die dus gewoon vrijelijk gebruikt mogen worden. Deze zitten enkel in de storymode.

Ik snap niet zo goed waarom sommigen willen bepalen hoe anderen het spel spelen en denken die te moeten beledigen. Het is hun spel, laat ze lekker spelen zoals ze het willen, mij lijkt het niks. Nou ok dan speel ik het lekker zonder, hebben zij net zo min last van als ik van hen die er wel gebruik van maken.

Glitches en hacks en bepaalde mods in het online gedeelte zijn dus ook absoluut niet de cheats waar dit topic over gaat.

edit: dit dus: http://grandtheftauto.net/gta5/cheats

Bewerkt: door TrevorP
Link to comment
Delen op andere websites

cheats zijn voor losers die niks zelf kunnen

Én wat ben jij dan?

ik gebruik geen cheats en geen glitches dus tommy hou gewoon je mond als je niks nuttigs kan zeggen. jij bent een van die cheaters waarschijnlijk

Jij definieert het wel héél erg verkeerd, hè? Cheats zijn hoofdzakelijk bedoeld voor amusante dingen die R* zelf had/heeft gecreëerd, en daarbij zijn ze

ook traditioneel voor elke GTA (storyline uiteraard), om even uitsluitend een paar voorbeelden op te noemen: 'JUMPJET, 'HESOYAM' enzovoorts. Overigens ben jij de enigste hier die geen 'nuttige' bijdrage weet af te leveren aan het desbetreffende topic. :t

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...