Jump to content
Flitskikker

Max Payne Mobile voor Android en iOS aangekondigd


maxpaynemobile_600x200.jpg

Rockstar Games heeft vandaag Max Payne Mobile voor Android en iOS aangekondigd.

Deze versie biedt de originele PC-ervaring met aanvullende functies, waaronder HD-graphics, verbeterde textures, Social Club-functionaliteiten en aanpasbare besturing.

maxmobile_screens_0000.jpg

maxmobile_screens_0001.jpg

maxmobile_screens_0002.jpg

Max Payne Mobile komt op 12 april eerst exclusief uit voor iOS-apparaten (iPhone 3GS en hoger en iPad) en twee weken later, op 26 april, voor Android-apparaten. Welke Android-apparaten compatibel zijn, zal later bekend worden gemaakt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Yes, die ga ik zeker kopen. :D

@Flits: Tikkeltje jaloers? Haha. :puh: iOS wordt voorgetrokken omdat hiervoor geen 'aparte' aanpassingen hoeven te worden gedaan. De iPhone en iPod touch hebben immers dezelfde schermgrootte en resolutie. Ditzelfde geldt voor iedere iPad (afgezien van de resolutie van de nieuwe iPad).

Terwijl de meeste Android-telefoons een totaal verschillende schermgrootte hebben. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk dat ze al hun oude spellen voor mobiele telefoons en iPods en iPhones enzo uitkomen. Ik ga hem niet halen omdat ik bijna zeker weet dat mijn mobiel hem toch niet aankan, aangezien GTA III ook niet werkt. Maar goed, waarom zou ik hem op een klein schermpje gaan spelen terwijl heel veel mensen hem thuis op een pc kunnen spelen?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit zat er natuurlijk aan te komen....

Ik denk dat we op lange termijn ook wel vice city en san andreas op onze ipads, telefoons en wat dan ook kunnen spelen.

Ik ga hem mits mijn telefoon het aan kan, hem zeker kopen.

Wat me trouwens opvalt is dat de game grafisch erg lijkt op gta 3 op mobiel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Yes, die ga ik zeker kopen. :D

@Flits: Tikkeltje jaloers? Haha. :puh: iOS wordt voorgetrokken omdat hiervoor geen 'aparte' aanpassingen hoeven te worden gedaan. De iPhone en iPod touch hebben immers dezelfde schermgrootte en resolutie. Ditzelfde geldt voor iedere iPad (afgezien van de resolutie van de nieuwe iPad).

Daar hoeven wij Android gebruikers ons niet zorgen over te maken , iOS word niet voorgetrokken , de Android versie word beter afgewerkt :sigaar:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Yes, die ga ik zeker kopen. :D

@Flits: Tikkeltje jaloers? Haha. :puh: iOS wordt voorgetrokken omdat hiervoor geen 'aparte' aanpassingen hoeven te worden gedaan. De iPhone en iPod touch hebben immers dezelfde schermgrootte en resolutie. Ditzelfde geldt voor iedere iPad (afgezien van de resolutie van de nieuwe iPad).

Daar hoeven wij Android gebruikers ons niet zorgen over te maken , iOS word niet voorgetrokken , de Android versie word beter afgewerkt :sigaar:

Misschien wel, maar qua snelheid is een iPhone 4S, iPad 2 of de nieuwe iPad het beste apparaat om Max Payne Mobile, net als GTA III op de smartphone, vloeiend te spelen, hoor. :puh:

Ik heb zelf trouwens een iPod touch (4e generatie) (Apple A4-chip). Die kon GTA III ook prima afspelen. Alleen heb ik 'm verwijderd nadat mijn capaciteit omlaag ging toen ik moest updaten naar een nieuwere iOS-versie. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Misschien late reactie, maar ik heb hem vandaag aangeschaft en wil dit toch met jullie delen:

Max payne is een erg leuk spel vind ik, alleen zitten er ook minpunten aan:

Pluspunten:

- goede verhaallijn

- goede besturing

- bullettime

- wapens

Minpunten:

- als je doodgaat, begin je hélemaal weer aan het begin van de missie

- langdradige momenten

- moeilijk te begrijpen wàt je moet doen

Dit alles brengt mij tot het idee dat dit spel niet mijn favoriet is: 6/10

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het begint steeds beter te worden! Eerst GTA III op de tablets en smartphones, nu ook Vice City en Max Payne. In 2020 spelen we RDR op de nieuwe devices en in 2023 GTA V. :D

Ik wist niet dat dat al bevestigd was door R*.

Niet interessant, ik snap niet wie dit nou speelt.. Geef mij maar Max Payne op de Ps2!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...