Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

hintstxt.png

Ik heb de volgende hint gevonden:

Ik ben met GTA IV opnieuw beginnen spelen en was aan de misie "First Date" in de clip zag ik Michelle op de grond iets oprapen en in mijn zicht zag het er uit als een vliegtuigticket, wie weet zien we Michelle in de volgende GTA.

YAFSS_003-7.jpg

Bewerkt: door geoffrey11
Link to comment
Delen op andere websites

hintstxt.png

Ik heb de volgende hint gevonden:

Ik ben met GTA IV opnieuw beginnen spelen en was aan de misie "First Date" in de clip zag ik Michelle op de grond iets oprapen en in mijn zicht zag het er uit als een vliegtuigticket, wie weet zien we Michelle in de volgende GTA.

Dit kan ook zijn omdat ze net nieuw is in LC en net aangekomen is. Ze komt namelijk ergens anders vandaan.

Ik denk dat ze het snel oppakt, dan zou Niko er niet achter komen?

EDIT: ik heb de missie opnieuw gespeeld en het leek erop dat ze het kaartje van de bank afhaalde. Dit is denkik dan een prijskaartje.

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

hintstxt.png

Ik heb de volgende hint gevonden:

Ik ben met GTA IV opnieuw beginnen spelen en was aan de misie "First Date" in de clip zag ik Michelle op de grond iets oprapen en in mijn zicht zag het er uit als een vliegtuigticket, wie weet zien we Michelle in de volgende GTA.

Dit kan ook zijn omdat ze net nieuw is in LC en net aangekomen is. Ze komt namelijk ergens anders vandaan.

Ik denk dat ze het snel oppakt, dan zou Niko er niet achter komen?

EDIT: ik heb de missie opnieuw gespeeld en het leek erop dat ze het kaartje van de bank afhaalde. Dit is denkik dan een prijskaartje.

Volgens mij is dat een visitekaartje van U.L. Paper of haar ID-kaart, want Niko mag haar echte naam niet weten.

Link to comment
Delen op andere websites

Of het is gewoon een toegang ticket voor de kermis waar Niko en Michelle naartoe gingen. :)

Nee, dit denk ik niet. Ze haalde het van de bank af, dus ik denk dat het gewoon een prijskaartje is ;)

>>> Door Jacky-2007: Dan moeten we hem helaas niet als hint beschouwen. :tu: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Welcome to Holland! zal ik zeggen!

Waarom?

Nou er is een wijk die heet North-Holland

en er is de Rotterdam tower Dus ik denk dat we door de tulpen kunnen scheuren straks!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat ze Holland gaan nemen hoor. In het oorspronkelijke New York/Manhattan leefden vroeger de Nederlandse kolonisten, die dus een grote invloed hadden op het ontwikkelen van het gebied. Het is dan ook daarom dat Rockstar zoveel verwijzingen maakt naar Nederland.

Link to comment
Delen op andere websites

En wat is er nu voor geweld in Nederland te vinden? Een steen door de bushalte gooien? :7

Ze pakken juist New York etc omdat daar erg veel geweld voor komt ;)

Offtopic leuk toch steentje door bushalte gooien :7

Ontopic: kzal t wel leuk vinden als t in nederland kwam :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dat voor iedereen hier geldt, en ik denk dat de Vlamingen onder ons er zo over denken maar dan dat het wel leuk zou zijn als de volgende GTA zich zou afspelen in Gent. Maar die kans zit er niet echt in.

Rockstar Games heeft zich altijd gehouden aan de drie-eenheid Liberty City, Vice City en San Andreas. Dit was zo in de top-down GTA's en dit was zo in de eerste 3D generatie. (GTA III, Vice City en San Andreas) Het enige uitstapje hebben ze gemaakt naar London, dus die kans zit er nog wel in. Maar ik verwacht persoonlijk, omdat men weer is gestart met Liberty City in de IV-era, dat de volgende "gewoon" weer Vice City wordt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

geruchtentxt.png

Ik heb het volgende gerucht gevonden:

>>>Er gaat een gerucht rond dat de volgende GTA(5) de CryEngine 3 zal gebruiken.

Ik heb hier een video hoe die engine eruit ziet:

<<<

Bron: Verschillende websites hebben dit gerucht laten rollen. Je kan ze gewoon opzoeken via Google.

Ik geef als voorbeeld GTA.wikia.com

geruchtentxt.png

Ik heb het volgende gerucht gevonden:

>>>Een Rockstar Games tester zou gepraat hebben over de volgende GTA.<<<

Bron: Klik

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je in de volgende GTA weer gewoon een trailer achter een truck kunnen koppelen? Aangezien dit in San Andreas wel kon, en nu in GTA IV niet.

Dat vindt ik best wel jammer, eveneens dat je geen vliegtuig kan besturen. Leek me net leuk, met die Airbussen. In plaats daarvan moet je het doen met de stugge en onnatuurlijke besturing van een helicopter. (Waarom is die muis geinvert en kun je die niet omdraaien??!) :?

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je in de volgende GTA weer gewoon een trailer achter een truck kunnen koppelen? Aangezien dit in San Andreas wel kon, en nu in GTA IV niet.

Dat vindt ik best wel jammer, eveneens dat je geen vliegtuig kan besturen. Leek me net leuk, met die Airbussen. In plaats daarvan moet je het doen met de stugge en onnatuurlijke besturing van een helicopter. (Waarom is die muis geinvert en kun je die niet omdraaien??!) :?

Over dat van de truck ben ik het wel eens. Maar met dat van het vliegtuig niet, de map van IV was te klein voor vliegtuigen, in tegenstelling van SA. Daar was de map veel groter.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...