Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

geruchtentxt.png

Ik heb het volgende gerucht gevonden:

>>>Er gaat een gerucht rond dat de volgende GTA(5) de CryEngine 3 zal gebruiken.

Ik heb hier een video hoe die engine eruit ziet:

<<<

Bron: Verschillende websites hebben dit gerucht laten rollen. Je kan ze gewoon opzoeken via Google.

Ik geef als voorbeeld GTA.wikia.com

geruchtentxt.png

Ik heb het volgende gerucht gevonden:

>>>Een Rockstar Games tester zou gepraat hebben over de volgende GTA.<<<

Bron: Klik

Wow, ziet er goed uit :tu:

Ik zie Rockstar er best voor aan om de losse eindjes van GTAIV op te pakken en daarmee verder te gaan.

Als hoofdpersoon natuurlijk een nieuw iemand, althans, dat verwacht ik.

Ik denk niet dat Niko terug komt, maar bijvoorbeeld Packie zou best kunnen.

Wat ik hoop, is dat het spel uitgebreid en levendig is. Seizoenen misschien wel.

En sneeuw :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weken later...

Wanneer komt GTA V uit? Het is op 2 maanden na al 3 jaar geleden dat GTA IV is uit gekomen, en tussen GTA San Andreas en GTA IV ( de 2 laatste echte grote GTA's ) zat 3 en half jaar tussen. Dus kunnen we eind dit jaar of begin volgend jaar GTA V verwachten? Na dat die dit jaar is aangekondigd door rockstar bij de E3? Want de rage engine is er al.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik in je topic al vermeldde, zal de volgende GTA waarschijnlijk in 2012 uitkomen. Misschien toch wel in 2011, maar Rockstar kennende wordt de datum dan weer opgeschoven naar 2012. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De allereerste datum die Rockstar noemt als releasedatum voor een volgende GTA, zal ik volledig negeren. Die dag zal ik eerder zien als "Niet voor die tijd". Want als Rockstar ergens goed in is, is het wel het uitstellen van de release.

Link to comment
Delen op andere websites

De allereerste datum die Rockstar noemt als releasedatum voor een volgende GTA, zal ik volledig negeren. Die dag zal ik eerder zien als "Niet voor die tijd". Want als Rockstar ergens goed in is, is het wel het uitstellen van de release.

Eigenlijk erg. Nadat ik jouw zin zo las..

Dat zo'n groot bedrijf als Rockstar hun eigen afspraken niet nakomt vind ik echt schrikbarend. Ik kan dat niet eens doen op mijn eigen werk als iemand van 18. Maar zo'n groot bedrijf wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeet niet dat dat komt omdat ze extreem hoge eisen aan zichzelf stellen, en doordat ze zo kritisch zijn naar hun eigen product, stellen ze liever uit dan een game te releasen die half af is.

Vergelijk het eens met EA? Die released zich helemaal suf, altijd op de genoemde datum, maar het product is van veel minder hoge kwaliteit. Nog zo één; Mafia II, heb je daar de kritieken op gelezen? Ik ben niet voor niets fan van Rockstar Games, daar wil ik best voor uitkomen. Die staan tenminste voor het product, in plaats van voor het snelle geld te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...