Jump to content
Joriz

Max Payne 3 systeemeisen bekend!


GTAGames.nl afbeelding
Ga maar snel sparen voor een nieuwe computer. Want de systeemesisen van Max Payne 3 zijn bekend! Het meest opvallende is dat je maar liefst 35 GB opslagruimte nodig hebt voor Max Payne, terwijl je voor Grand Theft Auto IV nog 'maar' 16 GB hardeschijfruimte nodig had. De reden dat er voor Max Payne 3 waarschijnlijk zo veel opslagruimte nodig is komt door de hogere resolutie textures die het spel bevat.
Gelukkig kan je Max Payne 3 ook kopen voor de Playstation 3 en XBox 360.

  • Besturingssysteem: Windows 7 32/64 Service Pack 1, Windows Vista 32/64 Service Pack 2 of Windows XP 32/64 Service Pack 3
  • Processor: Intel Dual Core 2.4 GHZ - i7 3930K 6 Core x 3.06 GHZ / AMD Dual Core 2.6 GHZ - FX8150 8 Core x 3.6 GHZ
  • Werkgeheugen: 2GB - 16GB
  • Videokaart: NVIDIA® 8600 GT 512MB VRAM – NVIDIA® GeForce® GTX 680 2GB VRAM / Radeon HD 3400 512MB VRAM - Radeon HD 7970 3GB VRAM
  • Geluidskaart: 100% Direct X 9.0 compatible – Direct X 9.0 compatible supporting Dolby Digital Live
  • Hardeschijfruimte: 35 GB!
  • DVD Drive: Is enkel nodig als je hem in de winkel en niet online koopt.


Max Payne 3 komt op 18 mei 2012 uit in Nederland voor Playstation 3 en XBox 360. Op 1 juni komt het spel tevens uit voor de PC.

Bron: Rockstar Games
Foto: Computer Guts door Mini D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Tering jantje wat voor pc moet je wel niet hebben als GTA-5 straks op de markt komt :?

Jullie weten dat de eerste specs de minimum zijn (welke redelijk laag zijn) en de 2e specs de beste hardware die nu uit is, dus NIET die rockstar aanbeveelt om het spel net vloeiend te kunnen spelen.

Ik snap trouwens niet waarom ze de nieuwste gpus en cpus in dat lijstje plaatsen als dat echt niet de recommendede benodigde hardware is. (@Fezz?)

Weet ik ook niet, ik heb de lijst niet gemaakt.

Bewerkt: door Fezz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind ze nog wel redelijk. Waar ik eigenlijk pas echt benieuwd naar ben... Zijn de systeemeisen van GTA V XD

Oh en gefeliciteerd iedereen, Grand Theft Auto IV is vandaag 4 jaar geworden! Hiep Hiep.. HOERA! :dans:

Bewerkt: door johnnnyboy15nl

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De systeemeisen zijn tegenwoordig niet meer leuk man, ´t is allemaal echt TÉ overdreven geworden.

Maar goed, heb veel dingen over Max Payne 3 gezien, en het schijnt dat de multiplayer wel nice is.

Voor de echte gamer natuurlijk wel leuk :bonk:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De systeemeisen zijn tegenwoordig niet meer leuk man, ´t is allemaal echt TÉ overdreven geworden.

Maar goed, heb veel dingen over Max Payne 3 gezien, en het schijnt dat de multiplayer wel nice is.

Voor de echte gamer natuurlijk wel leuk :bonk:

Als je kijkt naar de eerste systeemeisen ligt het eigenlijk best laag, de laatste waarden zijn de nieuwste hardware op de markt nu.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik snap nu nog altijd niet hoe ze in godsnaam aan 36 Gb komen, Skyrim is maar 16 en GTA 4 op PC is 12 GB :{

GTA IV neemt bij mij 15 GB ruimte in beslag.

Wikigta.org zegt minimaal 16 GB en aanbevolen 18 GB.

Ik vind het inderdaad erg veel.

Misschien door high res textures en complexe engine.

Of niet. Far Cry (2004) was toen erg mooi en geadvanceerd. Maar het nam maar 4 GB in.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...