Jump to content
Jacky-2007

Max Payne 3 DLC aangekondigd


Rockstar Games heeft vanmiddag het één en ander onthuld over de te verwachten downloadable content voor Max Payne 3. Op de officiële Max Payne 3 website is sinds vandaag een pagina toegevoegd speciaal voor alle informatie over DLC. Zoals we eerder hebben gezien bij recente Rockstar Games titels is er ook dit keer weer een speciale Rockstar Pass te krijgen, waarmee je alle DLC die komt voor de game kan binnenhalen. De Max Payne 3 Rockstar Pass is in de voorverkoop te verkrijgen voor respectievelijk 2400 MS Points (XBOX 360) of $29,99 (PS3 en PC). Met deze pas bespaar je ongeveer 35% op de aanschafprijs per uitgebrachte DLC, en is sinds vandaag al te koop.


gallery_89338_70_72040.jpg




En die DLC lijkt inhoudelijk echt wat te gaan voorstellen. Eerst na de release van de game in mei volgt het eerste pakket in juni onder de naam Local Justice en bevat een map pack voor het spel met daarin drie nieuwe locaties voor de multiplayer. Daarnaast nog wat kleine goodies voor je multiplayer personage en nieuwe uitdagingen in het spel zelf.

Deze DLC wordt al vrij snel opgevolgd door andere DLC's, allemaal met een eigen toevoeging. Rockstar Games beperkt zich niet tot slechts het toevoegen van wat nieuwe speelbare maps. Ben je er klaar voor? Komt 'ie: Eerst in de zomer volgen er vier pakketen onder de titels Disorganized Crime - Map Pack, Deathmatch Made In Heaven - Mode Pack, Hostage Negotiation - Map Pack en New York Minute - Co-op Pack. Als je bang bent dat je na het spelen hiervan je gaat vervelen, niet getreurd, want in de herfst volgt de volgende regen met DLC. Maar liefst twee map packs volgen er nog wanneer de eerste blaadjes van de bomen dwarrelen onder de titels Painful Memories - Map Pack en Trickle Down Economics - Map Pack.

Alleen de prijs van de Max Payne 3 Rockstar Pass wordt tot nu toe genoemd, de prijs voor losse downloadable content is nog niet onthuld. Een snelle rekensom vertelt echter dat de DLC's vermoedelijk een losse aanschafprijs krijgen van ongeveer 500 tot 600 MS Points (XBOX 360) of $6 tot $8. (PS3 en PC)


Max Payne 3 komt op 18 mei 2012 uit in Nederland voor Playstation 3 en XBox 360. Op 1 juni komt het spel tevens uit voor de PC.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Uhu. Ik snap niet waarom mensen zo 'blij' zijn met DLC's. Kom op zeg, als gamestudio's nu ook al DLC's gaan aankondigen nog VOOR de echte game uit is. Binnenkort heb je een game dat even groot is als een trial, en moet je voor al de rest betalen om het te mogen spelen.

Nee, dit vind ik een slechte zet van R*. Al is het niet zo dat ze de enige zijn die dat doen... Tegenwoordig ben je voor iedere game wel een extra 20 - 30 euro kwijt wil je alles hebben.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Uhu. Ik snap niet waarom mensen zo 'blij' zijn met DLC's. Kom op zeg, als gamestudio's nu ook al DLC's gaan aankondigen nog VOOR de echte game uit is. Binnenkort heb je een game dat even groot is als een trial, en moet je voor al de rest betalen om het te mogen spelen.

Nee, dit vind ik een slechte zet van R*. Al is het niet zo dat ze de enige zijn die dat doen... Tegenwoordig ben je voor iedere game wel een extra 20 - 30 euro kwijt wil je alles hebben.

wees blij dat ze het zo simpel houden, en wat je zij over een trial en voor de rest bijbetalen. Kijk eens naar Railworks 3, het spel zelf heeft maar een paar treinen en een paar sporen en als je er iets bij wilt dan kost dat soms meer dan 30 euro, als je dus 3 DLC's wilt dan heb je al meer betaald dan het spel zelf. hetzelfde met Microsoft Flight. Het spel is gratis, je hebt 3 vliegtuigen en alleen Hawai, als je meer wilt kost dat geld. ik vind dit persoonlijk echt een slechte zet van deze games want zo is er niks aan als je geen geld hebt of geen zin hebt om 5 keer zoveel uit te geven dan het spel zelf.

Bewerkt: door GTAnerd 007

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Eerst de singleplayer maar eens spelen, dan kijken of de multiplayer populair is, en dan zie ik wel of ik de Pass of enkele losse DLC's aan zal schaffen. Bij RDR heb ik er een paar aangeschaft, bij LA Noire niet een. Ik hoop trouwens wel dat ze dit bij GTA V niet gaan doen, allemaal kleine losse DLC's.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk zeg, developers worden steeds lakser en achterbakser.

Vroeger, voor de tijd dat consoles aan het internet hingen deden ze hun best om de game zo vol en bugloos mogelijk te maken, want eenmaal verkocht kon je niet meer aanpassen.

Nu, verkopen ze een 3/4de van een spel met een hoop bugs, want ze kunnen het toch fixen, maar bij niet iedereen gaat het want niet iedereen heeft verbinding op hun consoles.

Ik word er een beetje ziek van, ok, de DLC bij GTA 4 was vernieuwend en naar mijn idee geen deel van het originele spel en is laterna gemaakt.

Maar als ze serieus al DLC aankondigen voordat de game überhaupt gereleased is, dat is wel erg triest.

Voor mij scheelt het sowieso, ik ga geen Max Payne halen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk niet dat dat iets wil zeggen. Het feit dat ze zelfs al namen weten, lijkt me toch ook al veel te zeggen over de ontwikkeling.

Ik geloof nog steeds dat GTA V perfect dit jaar uitgebracht kan worden, mogelijke uitstelling niet meegerekend.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nee rockstar doet maar een game per jaar, denk dat GTA V in 2014 komt want agent moet ook nog komen. Maar op 17 augustus krijgen we wel een gta kloon in hong kong, dus ik hoop dat het een beetje voelt als een nieuwe gta.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...