Jump to content

Company of Heroes 2


Svenie

Recommended Posts

- The recoil that occurs when a T-34 shoots affects even the environment: the ground shakes, coffee is spilled over posh enemy uniforms!

Da's niks nieuws, word blij als ze zeggen dat je vlam kan vatten, van de vlammen van het schot :puh: Wegzakken in de modder met je tank, lijkt me trouwens ook geniaal :bier:

Nee, ziet er leuk uit, maar ik ben erg sceptisch over waar het naartoe zal leiden...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    11

  • commando

    7

  • Bassieboy35

    6

  • Svenie

    5

Hmm, ik ben nog steeds niet van mening veranderd. Misschien had ik gewoon geen Man Of War moeten spelen. Eerst vond ik COH een erg mooi spel met goede physics, toen speelde ik MOW en COH raakte in schril contrast :puh: En zelfs MOW staat nu nog steeds in schril contrast met de physics van COH2. Maar goed dat zijn alleen Physics.Ik kijk ook uit naar de gameplay, want dat maakte COH wel een leuke game.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hmm, ik ben nog steeds niet van mening veranderd. Misschien had ik gewoon geen Man Of War moeten spelen. Eerst vond ik COH een erg mooi spel met goede physics, toen speelde ik MOW en COH raakte in schril contrast puh2.gif En zelfs MOW staat nu nog steeds in schril contrast met de physics van COH2. Maar goed dat zijn alleen Physics.Ik kijk ook uit naar de gameplay, want dat maakte COH wel een leuke game.

Beide hebben ze hun charme. COH was de eerste strategy game waar ik na Sudden Strike van genoten heb. MOW heb ik helaas nooit echt uitgebreid kunnen spelen, aangezien mijn PC'tje dat niet trekt. MOW is een beetje te vergelijken met Sudden Strike, waar je letterlijk uren bezig was om een simpel straatje of huizenblok te veroveren. COH is wat dat betreft wat meer arcade en minder tactisch, maar dat gaat er bij mee evengoed in als koek!

Nieuwe multiplayer gameplay trailer:

Katyusha trucks! De Sherman Calliope uit de eerste COH was ook altijd heerlijk om mee te spelen. blij.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik ben nog steeds niet van mening veranderd. Misschien had ik gewoon geen Man Of War moeten spelen. Eerst vond ik COH een erg mooi spel met goede physics, toen speelde ik MOW en COH raakte in schril contrast puh2.gif En zelfs MOW staat nu nog steeds in schril contrast met de physics van COH2. Maar goed dat zijn alleen Physics.Ik kijk ook uit naar de gameplay, want dat maakte COH wel een leuke game.

Beide hebben ze hun charme. COH was de eerste strategy game waar ik na Sudden Strike van genoten heb. MOW heb ik helaas nooit echt uitgebreid kunnen spelen, aangezien mijn PC'tje dat niet trekt. MOW is een beetje te vergelijken met Sudden Strike, waar je letterlijk uren bezig was om een simpel straatje of huizenblok te veroveren. COH is wat dat betreft wat meer arcade en minder tactisch, maar dat gaat er bij mee evengoed in als koek!

ja, inderdaad. voor wat meer arcade speelstyle is coh ook een topgame.Ik ben alleen nooit zo'n fan geweest van dat king of the hill vlaggen cappen. Al zijn die battles om die checkpoints wel altijd interessant :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet zo goed wat ik van die Multiplayer moet vinden, kwa graphics vind ik het nauwelijks vooruit gegaan en de geluiden lijken sprekend op CoH1, ik ga deze zeker wel halen, maar ik wacht even tot het wat goedkoper is in prijs :) (Ookal weet ik de prijs nog niet).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Even een bump, ik heb wat review's gelezen van mensen die hem al mochten spelen en die kwamen tot de conclusie dat dit wéér een top game word! Wie gaat hem pre orderen? Hij komt 5 Maart namelijk al uit. Ik ga hem in ieder geval wel pre orderen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Net de demo gespeeld (open beta op steam) en gelukkig herken ik CoH 1 in dit tweede deel. Had niet verwacht dat er veel zou veranderen, maar je ziet nog wel eens games die bij een volgend deel per se vernieuwend willen zijn. Grafisch oogt het prima (al vind ik dat niet heel relevant) en de gameplay is typisch Company of Heroes. Een minpuntje is dat de Russen Engels praten, maar goed... mag niks heten.

Meer mensen die de demo gespeeld hebben? Kan nog tot dinsdag zover ik weet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er ondertussen al aardig wat uren ingestampt met die Open Beta, ontzettend leuk al zeg ik het zelf, al kan de lvl balancing wel wat beter. Ik was laatst met een vriend (Lvl 9 & Lvl 3) tegen een lvl 37 en lvl 40. :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb de Beta gespeeld, het is alsof je CoH 1 speelt met een luxe mod, ik ga hem dan ook zeker niet kopen bij de release en wacht mooi op een fikse korting. Erg vernieuwend is het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb hem ook maar eens geprobeerd, op zich een leuk spel met die nieuwe functies. Zitten leuke tanks tussen en ook een leuke toevoeging is die 'sneeuwstormen', maakt het extra uitdagender. Als ik hem meteen voor de volle pond ga kopen denk ik niet, maar hij zal hier zeker wel eens liggen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...