Jump to content

[EK12] Voorbereiding Oranje


Visser23

Recommended Posts

Hier worden de oefenwedstrijden, trainingen en andere nieuwtjes rond het Nederlands Elftal besproken.

Nederland speelt in de aanloop naar het toernooi vier oefenwedstrijden:[table=header]Datum|Thuis|Uit|Uitslag

22-05-'12|Bayern München|Nederland|3-2

26-05-'12|Nederland|Bulgarije|1-2

30-05-'12|Nederland|Slowakije|2-0

02-06-'12|Nederland|Noord-Ierland|6-0[/table]

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Venzio

    9

  • Jesperkaj

    7

  • NandroDavids

    5

  • Visser23

    5

Fysiek zal Robben het wel halen, de vraag is wanneer hij er psychisch weer bovenop is, na afgelopen zaterdag.

Vanavond Bayern, ik kan er weinig over zeggen. Ik denk dat het vooral aan de opstelling van beide teams ligt of we een leuke wedstrijd krijgen. Zijn het de basisteams, dan verwacht ik zomeravondvoetbal. Maar zijn het de wisselspelers, dan kan het wel eens gaan knallen. Ik denk aan een gelijkspel of een minimale overwinning voor een van beide.

Link to comment
Delen op andere websites

We zijn er bijna door maar tot nu toe niet bijzonder. Wel netjes hoe na de 1-0 er binnen no time 1-2 op het scoreboard stond, maar verder.. Weinig bijzonder. Wel belangrijk voor Bert natuurlijk, eens zien of het vlees een beetje garen wil voor het toernooi. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

In de WK-finale van 2010 heeft Robben ook wel gefaald hoor, en nu dit. Sorry hoor, maar voor de manier hoe sommigen Robben ophemelen mag ie toch wel wat efficiënter zijn..:cab:

Ik denk dat mijn favoriete verdediger met de nationale ploeg gestopt is na het WK van 2010, weet iemand wie het is? Hij heeft een magnifiek afstandsschot gemaakt op het WK als ik het me goed herinner, en hij had dit al eens eerder gedaan in de Nederlandse competitie.

Ik verwacht trouwens een saaie wedstrijd, Bayern zal niet veel strijdlust hebben na de finale..

Link to comment
Delen op andere websites

Giovanny van Bronckhorst was inderdaad altijd een prima linksachter. Iets wat Nederland momenteel niet heeft, al speelde Willems niet slecht.

Robben is en blijft bij de top van de wereld horen, ondanks de WK finale en de CL finale. Dat kun je nou wel glashard gaan ontkennen, maar dat is lekker makkelijk om dan twee punten te noemen die minder zijn van hem. Kijk ook even naar de pluspunten, en je hebt door dat het een perfecte speler is.

Overigens belachelijke aanhang van Bayern... Heb er verder geen woorden voor, gewoon belachelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Giovanny van Bronckhorst was inderdaad altijd een prima linksachter. Iets wat Nederland momenteel niet heeft, al speelde Willems niet slecht.

Ja, die is het! _O_

Robben is en blijft bij de top van de wereld horen, ondanks de WK finale en de CL finale. Dat kun je nou wel glashard gaan ontkennen, maar dat is lekker makkelijk om dan twee punten te noemen die minder zijn van hem. Kijk ook even naar de pluspunten, en je hebt door dat het een perfecte speler is.

Dat ie goed is ga ik niet ontkennen hoor. ;) Viel me alleen op dat ie het op 2 cruciale momenten niet kon afmaken..

Overigens belachelijke aanhang van Bayern... Heb er verder geen woorden voor, gewoon belachelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga morgen naar Amsterdam, naar Nederland - Bulgarije.

Ik denk een 3-0 zoiets. Met de beste rechtsback van de wereld (die van Bulgarije) ons Manolevje, word het wel moeilijk maar ik denk dat het wal zal lukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat dat inderdaad een goede voorbode is, anders ga ik toch twijfelen of de groepsfase wel gaan overleven. Bulgarije speelde verdomme met spelers uit de Duitse tweede divisie en het elftal kan niet eens winnen met spelers van wereldklasse.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de mensen die na zo'n wedstrijd zeggen dat Oranje nu beter thuis kan blijven een beetje vervelend. Die jongens hebben niet de motivatie om te winnen zoals op een eindtoernooi, het is gewoon om te zien hoe alles draait. Ze hadden veel de bal en meer kansen dan Bulgarije, die dan door een fout van Heitinga en Schaars toevallig diep in blessuretijd winnen. Daar kan je geen waarde aan hechten.

Overigens vond ik dat Willems een prima wedstrijd speelde.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...