Jump to content

[EK12] Poule D


Visser23

Recommended Posts

[table=header]Speelschema[/table][table=header]Datum|Tijd|||||Uitslag

11 juni|18.00|B1BFt.jpg|Frankrijk|Engeland|f1m6W.jpg|1-1

11 juni|20.45|GnEEc.jpg|Oekraïne|Zweden|bb4gR.jpg|2-1

15 juni|18.00|GnEEc.jpg|Oekraïne|Frankrijk|B1BFt.jpg|0-2

15 juni|20.45|bb4gR.jpg|Zweden|Engeland|f1m6W.jpg|2-3

19 juni|20.45|f1m6W.jpg|Engeland|Oekraïne|GnEEc.jpg|1-0

19 juni|20.45|bb4gR.jpg|Zweden|Frankrijk|B1BFt.jpg|2-0[/table]

[table=header]Stand[/table][table=header]#|||W|G|V|P|DS

1|Engeland|f1m6W.jpg|2|1|0|7|5 - 3

2|Frankrijk|B1BFt.jpg|1|1|1|4|3 - 3

3|Oekraïne|GnEEc.jpg|1|0|2|3|2 - 4

4|Zweden|bb4gR.jpg|1|0|2|3|5 - 5[/table]

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    17

  • NandroDavids

    12

  • Kloep

    12

  • End Of The Riot

    8

Ook een poule waarin alle vier door zouden kunnen naar de kwartfinales. De Oekraïne heeft het thuisvoordeel. Frankrijk heeft een hoop goede spelers die, als ze een team vormen, zeker door kunnen gaan. Engeland hoort sowieso in de volgende ronde, en Zweden zou zomaar kunnen verrassen met de kwaliteit de ze hebben. Ik verwacht in deze poule Engeland met een ander, Oekraïne geef ik de minste kans.

Link to comment
Delen op andere websites

Engeland hoort sowieso in de volgende ronde

Ik verwacht in deze poule Engeland met een ander

Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens. Voor mij is Frankrijk in deze poule de absolute nummer 1. Blanc heeft het daar goed op de rails gekregen en de Fransen bleven in 2011 ongeslagen, een prestatie die bijvoorbeeld Nederland en Spanje niet wisten neer te zetten. Bovendien vormen de Engelsen al enige tijd niet meer de topploeg die het ooit was en presteren ze op eindtoernooien het laatste decennium gewoonweg matig. Ik zie Engeland er hier dus wel uitvliegen, in de eerste ronde, en dan geef ik Zweden net wat meer kans dan Oekraïne om die tweede plek op te eisen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

2FX3S.jpgtGPtG.jpg

11 juni, 18.00 uur

Voorbeschouwing

Poule C wordt geopend door de twee grote landen uit de groep: Frankrijk en Engeland. Op papier een

schitterend affiche, maar beide landen vallen de laatste paar eindtoernooien tegen. Engeland zal het

in deze wedstrijd moeten stellen zonder superspits Wayne Rooney, die door een domme rode kaart in de

laatste kwalificatiewedstrijd tegen Montenegro geschorst is.

Stadion

aaypdy.jpg

Donbas Arena, Donetsk

Vorige ontmoeting

Ook op het EK van 2004 zaten Frankrijk en Engeland bij elkaar in de poule. Toen kwamen de Engelsen op

voorsprong, maar boog Zinedine Zidane in de slotfase de stand om in 2-1 voor Frankrijk.

Voorspelling EURO 2012-crew

1-0

Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?

Link to comment
Delen op andere websites

BicqN.jpgwQpZO.jpg

11 juni, 20.45 uur

Voorbeschouwing

De tweede wedstrijd in poule C gaat tussen gastland Oekraïne en Zweden. Met verder Engeland en Frankrijk in

de poule is dit voor beide ploegen een verschrikkelijk belangrijke wedstrijd: als er ergens 3 punten gepakt

kunnen worden, dan is het in deze wedstrijd. Oekraïne heeft natuurlijk het thuisvoordeel, maar Zweden lijkt

de iets betere selectie te hebben. Dit kan dus een erg spannende en belangrijke wedstrijd worden.

Stadion

b3ld6u.jpg

NSK Olimpiejsky, Kiev

Vorige ontmoeting

Voor Oekraïne en Zweden wordt dit de eerste onderlinge ontmoeting in EK-verband.

Voorspelling EURO 2012-crew

1-1

Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?

Link to comment
Delen op andere websites

Weet niet, maar ik denk dat deze wedstrijd best saai gaat worden. Oekraïne zal niet veel proberen, en veel op de verdediging spelen. Zweden zal wel wat gaan aanvallen, maar daar zal het vooral afhangen van Zlatan. Ben wel benieuwd!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is echt een match waar ik naar uitkijk. :puh:

Frankrijk is mijn favoriet op dit EK, omdat ze een goede kern hebben en de underdog zijn. Deze match moet zeker wel haalbaar voor ze zijn, want Engeland mist echt wel wat spelers. (Defoe (?), Rooney, Cahill, Lampard) Er zullen nog wel genoeg goede spelers overblijven om Engeland toch nog een kans te geven, maar toch zet ik mijn geld op Frankrijk. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik denk toch dat Engeland de betere ploeg blijft en ze de overwinning thuis gaan halen.

Het zou bovendien ook zeer grappig zijn dat Frankrijk weer eens vroeg uitgeschakeld wordt en het land op zijn kop staat ;p Ik heb echt gelachen op het WK.

Link to comment
Delen op andere websites

Frankrijk is al meer dan 20 wedstrijden ongeslagen en is onder Blanc echt weer prima bezig. Engeland daarentegen speelt matig en mist veel belangrijke spelers. Dit lijkt me echt een overwinning voor Frankrijk te gaan worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Frankrijk is al meer dan 20 wedstrijden ongeslagen en is onder Blanc echt weer prima bezig. Engeland daarentegen speelt matig en mist veel belangrijke spelers. Dit lijkt me echt een overwinning voor Frankrijk te gaan worden.

Dat denk ik ook! Engeland is niet meer wat het geweest was...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik blijf toch (vals?) hopen. Een puntje meer is altijd mooi meegenomen en zoals ik al zei was het grappig toen de Fransen vroegtijdig het WK moesten verlaten. Het hele land stond in rep en roer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...