Jump to content

[EK12] Poule D


Visser23

Recommended Posts

Weet echt helemaal niets van Oekraïne. Hebben ze beetje redelijk team? Zal het vanzelf gaan zien... :puh: De aanval van Zweden is best ok dus denk dat het Oekraïne verdedigen en Zweden aanvallen wordt. Ik gok 1-0 voor Zweden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    17

  • NandroDavids

    12

  • Kloep

    12

  • End Of The Riot

    8

Weet echt helemaal niets van Oekraïne. Hebben ze beetje redelijk team? Zal het vanzelf gaan zien... :puh: De aanval van Zweden is best ok dus denk dat het Oekraïne verdedigen en Zweden aanvallen wordt. Ik gok 1-0 voor Zweden.

Hun beste speler is Tymoschuk en die heeft nog niet eens een basisplaats bij Bayern. :puh:

Al de rest zijn onbekende spelers die vaak niet konden doorbreken bij de grotere ploegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Al de rest zijn onbekende spelers die vaak niet konden doorbreken bij de grotere ploegen.

Dat is zeer zeker niet waar. Shevchenko is wel degelijk doorgebroken bij grotere clubs. Het is dat hij nu 35 jaar is en z'n carrière afsluit in Oekraïne, maar die kan denk ik nog wel een balletje trappen hoor. Verder heb je ook Voronin die ik leuke dingen heb zien doen in Engeland (ik dacht bij Liverpool?).

Link to comment
Delen op andere websites

Frankrijk is al meer dan 20 wedstrijden ongeslagen en is onder Blanc echt weer prima bezig. Engeland daarentegen speelt matig en mist veel belangrijke spelers. Dit lijkt me echt een overwinning voor Frankrijk te gaan worden.

Dat denk ik ook! Engeland is niet meer wat het geweest was...

Hebben jullie gelijk in, maar besef je wel even dat Frankrijk de laatste 7 eindronde wedstrijden niet gewonnen heeft. Ook een teken dat ze niet bepaald goed zijn in EK's. Maar zoals mijn voorspelling al luidde; met 1 doelpunt verschil winnen de Fransen.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen idee wat we moeten verwachten. De Oekraïners spelen weliswaar thuis, maar ik denk dat dat de eerste wedstrijd wel eens een verlammend resultaat kan hebben op de ploeg. Geluk voor hen dat ze tegen Zweden spelen, waartegen wellicht toch nog een redelijk resultaat behaald kan worden. Daar staat tegenover dat de Zweden op zich wel een redelijk team hebben, met spelers die goed kunnen voetballen. Ik denk dat het een gelijkopgaande wedstrijd zal zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Frankrijk is al meer dan 20 wedstrijden ongeslagen en is onder Blanc echt weer prima bezig. Engeland daarentegen speelt matig en mist veel belangrijke spelers. Dit lijkt me echt een overwinning voor Frankrijk te gaan worden.

Dat denk ik ook! Engeland is niet meer wat het geweest was...

Hebben jullie gelijk in, maar besef je wel even dat Frankrijk de laatste 7 eindronde wedstrijden niet gewonnen heeft. Ook een teken dat ze niet bepaald goed zijn in EK's.

Dat is een rare conclusie die je daaruit trekt. Frankrijk heeft 2 x een EK gewonnen, dus is dat dan een teken dat ze wel goed zijn in EK's?

Het klopt dat Frankrijk de laatste twee eindronden niet goed heeft gepresteerd, maar dat was met een andere coach en deels een ander team. Ik vind de 20 wedstrijden ongeslagen van de afgelopen tijd dan ook een veel meer zeggende statistiek.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik blijf toch hopen op een overwinning voor Engeland. Ik geloof dat niemand het met mij eens is, dus als ik mijn gelijk haal, doe ik een uitstekende zaak :) En zo niet: iedereen krijgt een puntje meer behalve ik, dus eigenlijk verandert er voor niemand echt iets (voor mij wel natuurlijk, maar ik draag de gevolgen wel)

Link to comment
Delen op andere websites

Poule C wordt geopend door de twee grote landen uit de groep: Frankrijk en Engeland.

Maak van de C even een D ;)

Ik verwacht een relatief makkelijke overwinning voor de Fransen. Ze zijn inderdaad lekker bezig, en ik denk dat de Engelsen teveel kwaliteit missen door verschillende omstandigheden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...