Jump to content

2e eiland


mekane

Recommended Posts

hey ik ben al een tijdje bezig met grand theft auto liberty city stories [psp] uit te spelen maar nu is m`n vraag bij welke missie ga je naar het 2e eiland ik heb al zo`n 41 missies gespeelt das 11% .

Wie weet het ? mvg , mekane

Link to comment
Delen op andere websites

Een lokale mod zal dit topic vast wel naar het goede forum verplaatsen.

Zoals je op WikiGTA kan zien is het 2e eiland beschikbaar na de missie Driving Mr. Leone. Bekijk het overzicht maar, dan kun je zien waar jij bent tot nu toe bent en of je er al bijna bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Verplaatst....nadat ik inmiddels (GTA III in mijn gedachte hebbend) had opgezocht dat het 2e eiland na a drop in the ocean beschikbaar komt.....al dat werk voor niets :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Verplaatst....nadat ik inmiddels (GTA III in mijn gedachte hebbend) had opgezocht dat het 2e eiland na a drop in the ocean beschikbaar komt.....al dat werk voor niets :D

A Drop in the Ocean? Die missie bestaat niet eens, ook niet in GTA III, en daar is de missie waarmee je het 2e eiland vrij speelt Last Requests van Salvatore.

In GTA: Liberty City Stories ga je inderdaad zoals Guardian zegt na de missie Driving Mr. Leone naar het 2e eiland Staunton Island.

Bewerkt: door Maarten11
Link to comment
Delen op andere websites

O ja, excusez-moi. Die was ik even vergeten. maar iig, A Drop in the Ocean is niet de missie waarmee je het 2e eiland vrijspeelt. En trouwens, het topic gaat hier over LCS, en niet GTA III.

Link to comment
Delen op andere websites

A Drop in the Ocean? Die missie bestaat niet eens, ook niet in GTA III, en daar is de missie waarmee je het 2e eiland vrij speelt Last Requests van Salvatore.

...

...A Drop in the Ocean is niet de missie waarmee je het 2e eiland vrijspeelt. En trouwens, het topic gaat hier over LCS, en niet GTA III.

Zelfkritiek is nooit weg ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het goede antwoord is gegeven, en Sheep gaf al aan dat hij fout zat. Vervolgens kritiek op iemand hebben terwijl je zelf fout zit is een ding, maar om er een hele discussie over te hebben..?

Om verder gekibbel te voorkomen.. :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...