Jump to content

FIFA 13


Sammie_GTA

Recommended Posts

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sammie_GTA

    21

  • TekaLoca

    20

  • End Of The Riot

    19

  • Kai-ShockWave

    18

Kan je ook zeggen over Call Of Duty. :7

Daar is het verhaal nog anders :7

Wordt er daar iets verbeterd? :7

FIFA 13 gaat ook naar de PS vita!

EA Sports heeft officieel aangekondigd dat FIFA 13 ook de overstap naar de PlayStation Vita zal maken bij release. David Rutter, executive producer van FIFA 13, had het volgende te zeggen:

"We are perfecting the best sports game in the world with innovations that capture all the drama and unpredictability of the real-world game and are releasing it for Sony's newest handheld, the PlayStation Vita."

Of FIFA 13 alle opties als zijn grote broer zal bevatten, dat valt natuurlijk nog af te wachten. Een uitgebreide carrière-modus, meer dan 500 gelicenseerde teams en een online-modus werden wel al geconfirmeerd.

Er staat ook in dat de multiplayer is bevestigd!

Bewerkt: door Sammie_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

FIFA13_PS3_GameCalendar_WM.jpg

Vandaag veel nieuw features bekend gemaakt + screens. Erg vet is de toevoeging van de nationale teams in Coach mode, zo kun je dus als manager bondscoach worden of als speler opgeroepen worden bij het nationale elftal.

Of deze:

"Terwijl je wedstrijden speelt in de carrière modus krijg je audio updates van de andere games die gespeeld worden in je competitie."

"Je kunt nu alle openstaande banen bekijken via het Banencentrum. Hierdoor kun je ook halverwege het seizoen van club wisselen."

Zie hier alle features.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi dat ze audio doen, want eerst zeiden ze alleen dat er een update was, maar wat ik ervan hoor klinkt het wel toffer.

Ook kun je nu wisselen tijdens het seizoen van club, dat is wel heel fijn, want soms ben ik het in januari al zat met de club.

Bewerkt: door Gtaboy107
Link to comment
Delen op andere websites

"De manager staat nu aan de zijlijn tijdens wedstrijden gebaseerd op je opties die je kunt aanpassen aan het begin van de carrière modus"

Is dit dan zoals FIFA WC 2010?

Ik hoop van wel, ik vond dat wel leuk om de coach te zien, maakt de match realistischer.

EA Sports is goed bezig met de verbeteringen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of jullie dit al weten:

Een nieuwe toevoeging in FIFA 13 is het spelen van de zogeheten Skill Games. Hier kun je in de Arena bij verschillende uitdagingen met betrekking tot dribbelen, passen, schieten, penalty’s en vrije trappen de bronzen, zilveren of zelfs gouden medaille proberen te behalen. Als je die medailles hebt weten te verkrijgen, is het aan jou om de ‘ultimate’ Skill Challenge te voltooien.

http://www.fifabenelux.com/fifa13/skill-games/

FIFA13_NG_Skill_Games_Volley_WM.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

De definitieve boxart staat in de openingspost!

Ik vond anders ook weer deze (hieronder). Nu weet ik het nietmeer hoor met hun definitieve boxarts... :7

fifa-13-jaquette-messi-benzema-ea-sports.jpg

Bij elke FIFA die ze uitbrengen zetten ze een speler uit het land waar het spel uitkomt op. Zoals bij die van jou is van Frankrijk en dan komt er Benzema op, bij Duitsland Podolski(bijvoorbeeld) en bij Engeland Wilshire. Dus de boxart die nu in de OP staat is gewoon de goede. ;) Die van jou is gewoon van Frankrijk.

Bewerkt: door Gtaboy107
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...