Jump to content

FIFA 13


Sammie_GTA

Recommended Posts

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sammie_GTA

    21

  • TekaLoca

    20

  • End Of The Riot

    19

  • Kai-ShockWave

    18

Stop die trailers mooi in de reet ofzo, ik wil normale gameplay zien. Niet Man City of Arsenal shirtjes, I don't give a flying fuck namelijk. Echt EA....

Bewerkt: door Gtaboy107
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of jullie dit al weten:

Een nieuwe toevoeging in FIFA 13 is het spelen van de zogeheten Skill Games. Hier kun je in de Arena bij verschillende uitdagingen met betrekking tot dribbelen, passen, schieten, penalty’s en vrije trappen de bronzen, zilveren of zelfs gouden medaille proberen te behalen. Als je die medailles hebt weten te verkrijgen, is het aan jou om de ‘ultimate’ Skill Challenge te voltooien.

http://www.fifabenelux.com/fifa13/skill-games/

Erg gaaf. Het is altijd wel leuk om een beetje te klooien in de arena en zeker met dit soort dingen. Boxart maakt me trouwens niet veel uit bij FIFA.

Link to comment
Delen op andere websites

Net de PES2013 demo gedownload, gelukkig krijgen wij nu ook een coach langs de lijn. PES doet het qua sfeer juist wel goed (camera's langs de lijn, prikkers op het veld e.d.). Het speelt alleen voor geen meter. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een filmpje opgedoken waarin de pre-match cinematics zijn van FIFA 13, kan echt zijn, kan fake zijn, maar als het echt is, vind ik het erg tof gemaakt. :)

Kijken of iemand nog iets opvalt in het filmpje.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een filmpje opgedoken waarin de pre-match cinematics zijn van FIFA 13, kan echt zijn, kan fake zijn, maar als het echt is, vind ik het erg tof gemaakt. :)

*filmpje*

Kijken of iemand nog iets opvalt in het filmpje.

Ik denk dat dit echt is. Het is dezelfde stijl als van FIFA12 en dit maak je niet even als je een fake-video wilt maken. Op die andere screens staat ESPN er ook al in. Ziet er wel er goed uit.

Link to comment
Delen op andere websites

EA Sports is Amerikaans, en dus waarschijnlijk ESPN gekozen. Aangezien dat Amerikaans is...

Nou ja, FIFA kantoor zit in Canada, maar de hoofdpersonen komen uit Engeland. Kijk eens naar de scoreborden in FIFA 12, daar heeft elke competitie een andere vorm en kleur scorebord. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...