Jump to content

Formula 1 2012


Sammie_GTA

Recommended Posts

Formula 1 2012

Ontwikkelaar: Codemasters

Uitgever: Codemasters

Genre: Sport, race

Platforms: Playstation 3, Xbox 360, PC

Release: Ergens in september

Multiplayer: Onbekend

Demo: Nog onbekend

Afbeeldingen:

Game-f1-2012-Codemasters.jpg

Video's:





Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Hij is weer geweldig! Heb 'm vrijdag meteen gehaald, Young Driver Test gereden voor Ferrari en vervolgens een contract getekend bij Caterham. De AI (andere coureurs) zijn enorm verbeterd, tijdens de kwalificatie is het voor mij haast onmogelijk om in Q2 te raken, en als het me lukt kwalificeer ik niet hoger dan 16e. Tot nu toe vier races gereden, in Melbourne 18e, Kuala Lumpur 8e (dankzij een enorme crash tijdens de start en een goede setup), Shanghai 19e en Catalunya opnieuw 19e geëindigd. Nu begint het echte werk in Monte Carlo, Monaco. Misschien kan ik daar eindelijk boven de Toro Rosso's eindigen. ^^

Hopen dat ik via een opstapje bij een team als Sauber eindelijk kan plaatsnemen in die schitterende Ferrari. Een enorme aanrader voor elke Formule 1-fan! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Welke AI difficulty gebruik je, ook Legend? Enorm lastig om tegen ze te racen! Ik ben opnieuw begonnen met m'n Career omdat ik toch liever rij voor Marussia, een iets grotere uitdaging dan Caterham. Op Melbourne 19e gekwalificeerd en 19e gefinished, en op Kuala Lumpur 22e gekwalificeerd (op een opdrogende baan gekozen om toch met Intermediates naar buiten te gaan terwijl Options de juiste keuze waren :() en uiteindelijk in de race wel op het goede moment naar binnen gegaan om van Intermediates naar Options te gaan, daarmee een aantal plekken gewonnen en 12e geëindigt. Op Shanghai dan als 19e gekwalificeerd en 16e gefinished. :)

Bedoel je niet Toro Rosso met 'iets Red Bull'? Dat is hun kleine broertje. :puh:

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...