Jump to content

Recommended Posts

106m1wl.jpg

2ia7dlf.jpg

vo363d.jpg

GTA III, GTA San Andreas, GTA Liberty City Stories, GTA Vice City Stories allemaal voor de PlayStation 2 staan helaas niet op de foto.

Ik heb ze nog wel ergens liggen maar kan ze momenteel niet vinden.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...
  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SpacyColours

    4

  • PrioX

    3

  • .Sharingan

    2

  • Guardian1980

    2

Het is uiteraard niet alles wat ik van GTA heb, maar ik kwam dit zojuist weer in mijn boekenkast tegen. Oh, de nostalgie. puh2.gif

WirQTNA.jpg?1

jTn6KDY.jpg?2

Ik heb dat exemplaar ook, maar kan hem nergens meer vinden net zoals mijn San Andreas Official Soundtrack. :(

Binnenkort heel mijn kamer goed doorzoeken want beide zijn NIET weggegooid.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Dergelijke prachtige boekwerken vind ik een groot pluspunt van Rockstar, en dat is voor mij toch ook een reden een fysiek schijfje te kopen. Daarom vind ik het echt heel jammer dat toen ik de trilogie kocht, een jaar of vijf geleden, dat de boekjes er niet bij zaten. Soms zie ik een oude GTA met boekwerk langskomen op bijvoorbeeld Marktplaats, en dan kriebelt het toch wel even, maar ik begin er toch maar niet aan.

Ik dacht heel toevallig gisteren nog aan dit topic, dat het nu een beetje lastig wordt om mijn hele GTA-collectie te laten zien gezien het feit dat ik GTA V via Steam heb gekocht. :sst:

Maak je een printscreentje ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
Soms zie ik een oude GTA met boekwerk langskomen op bijvoorbeeld Marktplaats, en dan kriebelt het toch wel even, maar ik begin er toch maar niet aan.

Nu toch overstag gegaan. heb de gehele trilogie, inclusief boekjes en posters, plus Grand Theft Auto en GTA2, kunnen overnemen voor slechts de verzendkosten. Toch mooi om na al die jaren dat ik ze al speelde eindelijk die boekjes eens te lezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Soms zie ik een oude GTA met boekwerk langskomen op bijvoorbeeld Marktplaats, en dan kriebelt het toch wel even, maar ik begin er toch maar niet aan.

Nu toch overstag gegaan. heb de gehele trilogie, inclusief boekjes en posters, plus Grand Theft Auto en GTA2, kunnen overnemen voor slechts de verzendkosten. Toch mooi om na al die jaren dat ik ze al speelde eindelijk die boekjes eens te lezen.

Inclusief NandroDavids-handtekening? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...