Jump to content

Raad de release datum!


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    20

  • GTAKevin023

    4

  • Sammie_GTA

    3

  • Dippie

    3

  • 3 weken later...

BRON: http://www.9lives.be/games/grand-theft-auto-v/nieuws/zavvi-bevestigt-releasedatum-gta-v

Gisteren plaatste de online shop Zavvi een releasedatum voor Grand Theft Auto V. Eurogamer heeft de winkel gecontacteerd om te vragen of de datum officieel is en heeft daar ook antwoord op gekregen. Volgens Zavvi zou de nieuwste GTA op 23 november uitkomen.

"Ik kan bevestigen dat dit de datum is die ze ons gegeven hebben. Als de releasedatum verandert, dan zul je dat meteen op de site kunnen zien."

Rockstar heeft de datum nog niet officieel bevestigd, maar ze wezen wel al naar een release in oktober. Oktober en november zijn één maand van elkaar verwijderd, maar het is goed mogelijk dat de game voor kort uitgesteld was.

Als de plannen echt zijn om GTA V in november te lanceren, dan zullen we dat ongetwijfeld binnenkort van Rockstar zelf vernemen.

Eigen noot: Ze gaan deze week nog screens vrijgeven, als ze dit morgen doen is het nog exact 3 maanden ... misschien geven ze morgen een screen waarop de releasedatum staat. Wie weet ...

Bewerkt: door michael50000
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien had je dit beter niet als discussietopic kunnen gebruiken, maar om te reageren op je bericht:

ik denk niet dat R* bij één winkel heeft bevestigd wanneer GTA V uitkomt, of zelfs maar aan iemand heeft gezegd. Dus is deze informatie, net als alle andere berichten waarin de releasedatum wordt vrijgegeven, niet betrouwbaar.

Ook lijkt het me wat raar dat ze een releasedatum op een screenshot zouden zetten, al zou het wel grappig zijn als je bv. een mooie auto ziet met op de achtergrond een reclamebord voor GTA V, voorzien van datum.

Trouwens, Woody: hoe kan jij zeggen of het onmogelijk is dat het dit jaar nog uitkomt? De informatiestroom lijkt net op gang te zijn gekomen en niemand weet hoe ver men met de game staat. Aan de meest recente screenshots mankeert niets, dus is alles nog mogelijk.

R* heeft ook nooit bevestigd dat er daadwerkelijk een 2e trailer uitkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien had je dit beter niet als discussietopic kunnen gebruiken, maar om te reageren op je bericht:

ik denk niet dat R* bij één winkel heeft bevestigd wanneer GTA V uitkomt, of zelfs maar aan iemand heeft gezegd. Dus is deze informatie, net als alle andere berichten waarin de releasedatum wordt vrijgegeven, niet betrouwbaar.

Ook lijkt het me wat raar dat ze een releasedatum op een screenshot zouden zetten, al zou het wel grappig zijn als je bv. een mooie auto ziet met op de achtergrond een reclamebord voor GTA V, voorzien van datum.

Trouwens, Woody: hoe kan jij zeggen of het onmogelijk is dat het dit jaar nog uitkomt? De informatiestroom lijkt net op gang te zijn gekomen en niemand weet hoe ver men met de game staat. Aan de meest recente screenshots mankeert niets, dus is alles nog mogelijk.

R* heeft ook nooit bevestigd dat er daadwerkelijk een 2e trailer uitkomt.

heb het ter discussie ook in het grote GTA V topic gezet.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...