Jump to content
Joriz

Zij spelen wel GTA5!

Grand Theft Auto fan en tekenaar Patrick Brown is weer goed bezig geweest. Deze keer zijn alle hoofdpersonen uit de Grand Theft Auto serie te zien voor een TV in Vinewood. Als je kijkt naar het doosje wat naast de Playstation 3 ligt staat er zowaar Grand Theft Auto V op. Kortom zij spelen het al wel! Wij fans moeten helaas nog even wachten. Waarschijnlijk kunnen wij pas in de herfst GTA5 spelen.

gallery_1_5_89036.jpg

Bron: Patrick Brown DeviantArt

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

hehe, victor wint met armpje drukken van johnny ^_^

GTA__LEGENDS_III_by_patrickbrown.jpg

Haha ook mooi plaatje :puh: Claude en CJ vechten om Catalina :puh:

Ik mis alleen Luis en Albert Da Silva. Maar wel mooi plaatje :puh:

Wilt Toni CJ of Claude nou een klap geven met de honkbalknuppel? En waarom kijken Niko en Tommy geirriteerd?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Prachtige tekening.. Alle GTA boefjes samen bij elkaar, lekker GTA V spelen #jaloers

CJ met zijn Jetpack, Tommy aan de telefoon, het beeld dat me gelijk herinnert aan GTA Vice City als je Ken Rosenberg je belt.. haha.. prachtig..

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De Guy helemaal rechts van de Foto is waarschijnlijk de nieuwe main character hij is namelijk ook in de trailer te zien. Ik ben is even alles na gegaan en dit zijn ze allemaal:

1. Tony Cipriani – Grand Theft Auto Liberty City Stories

2. Claude – Grand Theft Auto III

3. Carl "CJ" Johnson – Grand Theft Auto San Andreas

4. Victor Vance – Grand Theft Auto Vice City Stories (die al dood is...)

5. Johnny Klebitz – Grand Theft Auto The Lost and Damned

6. Gracie Ancelotti – Grand Theft Auto The Ballad of Gay Tony ( geen main character en denk ik ook niet zal worden in GTA V vanwegen haar karakter...)

7. Luis Lopez – Grand Theft Auto The Ballad of Gay Tony

8. Huang Lee – Grand Theft Auto Chinatown Wars

9. Tommy Vercetti – Grand Theft Auto Vice City

10. Niko Bellic – Grand Theft Auto IV

11. ‘Unknown’ – Grand Theft Auto V

Eerst dacht ik van nummer 11 dat het Mike van Advance was, maar dat is denk ik uitgesloten. Volgens mij behoort GTA adv ook niet tot de GTA III en IV area. het uiterlijk komt in iedergeval niet overeen. Het zou wel Albert da Silva kunnen zijn.

Vooralsnog is dit geen bewijs, maar wat wel zeker is, is dat deze man een rol gaat spelen in GTA V

Bewerkt: door daanverheijke

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...