Jump to content

[EK12] [HF] Duitsland-Italië


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    8

  • NandroDavids

    5

  • Kloep

    4

  • thebig

    2

Wat een ongekende baas, die Balotelli. Ik heb het volgens mij al eerder gezegd in dit subforum, maar gewoon nog 's: Balotelli _O_

Dit gaan die Duitsers nooit meer goedmaken volgens mij. Ik hoop dat ze nog wel een goaltje maken, voor de spanning, maar verder vind ik 't prima zo: Italië in de finale. Op naar de titel, wat mij betreft.

Link to comment
Delen op andere websites

Balotelli is een vervelende voetballer, vaak onserieus enzo. Maar deze wedstrijd... Godskolere, mooie doelpunten. De eerste was niet goed verdedigd, ook een Badstuber die niet mee springt. De tweede was erg mooi, keiharde knal in de bovenhoek.

Link to comment
Delen op andere websites

Onverwachte achterstand. Duitsland, wat ben je aan het doen? Wat een mannetje die Balotelli, mooie goal die tweede. Ik denk overigens dat Balotelli heus wel wist dat hij geel zou krijgen voor het uitrekken van zijn hesje, het boeit hem alleen niks.

Link to comment
Delen op andere websites

maar op zo'n moment denkt hij niet na natuurlijk..

Even een kleine correctie.

Oké, het onderwerp in de bijzin klopt inderdaad niet, maar ik bedoelde dus dat als je 2 zo'n belangrijke doelpunten gemaakt hebt het je echt niet kan schelen dat je geel krijgt voor het uittrekken van je truitje. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

6 jaar geleden vond ik Italië echt een schande op het WK, maar op dit EK krijgen ze elke match meer en meer respect van mij. :puh:

Echt geweldig wat Prandelli heeft gedaan met deze ploeg, echt een geweldige mens en coach. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

6 jaar geleden vond ik Italië echt een schande op het WK, maar op dit EK krijgen ze elke match meer en meer respect van mij. :puh:

Wat was er zo'n schande dan, 6 jaar geleden? Niks mis mee toen, volgens mij. Enige puntje van kritiek was mijns inziens de schwalbe tegen Australië, waarna Totti de Italianen naar de kwartfinale schoot. Maar dat moet je meer de scheidsrechter aanrekenen.

Link to comment
Delen op andere websites

6 jaar geleden vond ik Italië echt een schande op het WK, maar op dit EK krijgen ze elke match meer en meer respect van mij. :puh:

Wat was er zo'n schande dan, 6 jaar geleden? Niks mis mee toen, volgens mij. Enige puntje van kritiek was mijns inziens de schwalbe tegen Australië, waarna Totti de Italianen naar de kwartfinale schoot. Maar dat moet je meer de scheidsrechter aanrekenen.

Italië was gewoon niet bepaald mijn favoriete team: hun speelstijl, het incident met Materazzi en Zidane en gewoon hoe die finale verliep.

Link to comment
Delen op andere websites

Italië was gewoon niet bepaald mijn favoriete team: hun speelstijl, het incident met Materazzi en Zidane en gewoon hoe die finale verliep.

Oké, speelstijl mag je natuurlijk alles van vinden, maar dat incident met Materazzi en Zidane is natuurlijk niet iets om Italië een schande te gaan noemen. Sowieso vind ik dat vrij sterk uitgedrukt. Maar goed, je mag het vinden.

Mooie slotfase zo, met nog die penalty erbij. Verdiende winnaar en een heel mooi affiche voor de finale nu :)

Link to comment
Delen op andere websites

2 - 1 voor Italie, eigelijk 2 - 0 vind ik persoonlijk, penalty kun je weinig aan verknallen. Mario Balotelli kreeg het even aan zijn hart de laatste paar minuten, hij zat hellemaal met zijn trui over zijn hoofd. Wat een mooi goal zeg dat tweede doelpunt van Mario, Super Mario Balotelli. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...