Jump to content
Joriz

Eerste DLC voor Max Payne 3 vanaf 3 juli te koop


De eerste downloadbare content (DLC) zal per 3 juli 2012 aangeboden in de Playstation Store en Microsoft LIVE winkel. Met de Local Justice Pack, zoals de download heet, worden drie extra multiplayer maps en het M4 Assault Rifle wapen toegevoegd aan Max Payne 3. Met deze uitbreiding lijkt Rockstar Games steeds meer naar snel uitbrengen van kleine uitbreidingen te gaan, die tegen kleine betalingen zijn te kopen, i.p.v. pas veel latere kleine (gratis) uitbreidingen en een grote DLC zoals bijvoorbeeld de Undead Nightmare uitbreiding voor Red Dead Redemption. In het filmpje hieronder is te zien hoe de nieuwe Max Payne 3 multiplayer maps eruit zien.

Local Justice Pack is vanaf 3 juli te downloaden voor 480 Microsoft Points (Xbox LIVE) of circa vijf euro voor PSN en PC.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

8 euro voor 3 maps en wat meer is een hoop geld, voor 10 euro meer kun je bijvoorbeeld assassin's creed revelations kopen. Deze maps en dergelijke hadden met de release in Max Payne 3 moeten zitten, jammer dat Rockstar ook deze kant op gaat.

De uitbreiding wordt in de eerste week van release voor een verlaagde prijs aangeboden. Op Xbox 360 is dit 480 Microsoft-punten en op PS3 en PC ongeveer zes euro. Na die eerste week gaat de prijs naar 640 MS-punten, ongeveer 8 euro. Bezitters die gebruikmaken van een Rockstar Pass, hebben reeds betaald voor deze content.

Bron: Insidegamer

Alleen de eerste week 5 euro, goed opgelet dus!

Bewerkt: door Sjaakswabber

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik wil gewoon een uitbreiding dat je kan kopen net als Undead Nightmare. Ik hou niet zo van online kopen via xbox live en weet ik veel wat met codes en weet ik veel. Ik speel sowiezo niet zoveel online, en ik heb nog geen een keer max payne 3 online gedaan, dus wat moet ik met een DLC. Ik hou van singleplayer. Hopelijk komt er een nieuwe verhaallijn voor Max Payne 3 wat ze ook bij Red Dead Redemption hebben gedaan met Undead Nightmare. Dan koop ik het gewoon.

Bewerkt: door GTAKevin023

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...