Jump to content

KNVB Beker 2012-2013


BoerTijger

Recommended Posts

  • 1 maand later...
  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    8

  • Venzio

    6

  • Guardian1980

    6

  • BoerTijger

    5

Ik ben wel benieuwd of het PEC Zwolle lukt om volgend jaar Europees voetbal te spelen. Dat zou pas een stunt zijn.

Ik denk ook al zou PEC in de finale komen dat ze dan echt niet gaan winnen, ze moeten tegen of PSV, Ajax of Vitesse en daarvan nog 2 lijkt me haast onmogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier zijn we weer, Zwolse malloten!

Godskolere, ik ben helemaal schor, maar dat was het waard, net zoals tegen PSV etc, ben ik blij dat ik een seizoenskaart heb. :puh:

Nando, als je kaartjes nodig hebt moet je wel een id-kaart hebben uit de regio Zwolle, dus je bent best fucked als je naar de halve finale wilt en PEC speelt thuis. Spreek gerust mij aan dan, haal ik wel voor je een kaartje. ;)

Bewerkt: door Gtaboy107
Link to comment
Delen op andere websites

Hier zijn we weer, Zwolse malloten!

Godskolere, ik ben helemaal schor, maar dat was het waard, net zoals tegen PSV etc, ben ik blij dat ik een seizoenskaart heb. :puh:

Nando, als je kaartjes nodig hebt moet je wel een id-kaart hebben uit de regio Zwolle, dus je bent best fucked als je naar de halve finale wilt en PEC speelt thuis. Spreek gerust mij aan dan, haal ik wel voor je een kaartje. ;)

ID-kaart is oud, dus Stadskanaal, maar paspoort is wel uit Zwolle. Telt dat ook? :puh:

Tof dat PEC de halve finale heeft gehaald, nu hopen dat ze all the way kunnen gaan. PSV kunnen ze hebben, is in ieder geval al gebleken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier zijn we weer, Zwolse malloten!

Godskolere, ik ben helemaal schor, maar dat was het waard, net zoals tegen PSV etc, ben ik blij dat ik een seizoenskaart heb. puh2.gif

Nando, als je kaartjes nodig hebt moet je wel een id-kaart hebben uit de regio Zwolle, dus je bent best fucked als je naar de halve finale wilt en PEC speelt thuis. Spreek gerust mij aan dan, haal ik wel voor je een kaartje. knipoog.gif

ID-kaart is oud, dus Stadskanaal, maar paspoort is wel uit Zwolle. Telt dat ook? puh2.gif

Tof dat PEC de halve finale heeft gehaald, nu hopen dat ze all the way kunnen gaan. PSV kunnen ze hebben, is in ieder geval al gebleken.

Ik denk dat dat maar eenmalig is jammer Nandro! Extra vuur nu als wij weer tegen PEC spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Loting halve finales:

Ajax - AZ

PEC Zwolle - PSV

Ik hoop duidelijk op een finale tussen Ajax en PEC natuurlijk, en PEC kan PSV dus hebben :puh:

Gtaboy107, zal wel een stormloop op de kaartjes zijn zeker? Kom jij als seizoenkaarthouder makkelijker aan kaartjes dan ik, of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Loting halve finales:

Ajax - AZ

PEC Zwolle - PSV

Ik hoop duidelijk op een finale tussen Ajax en PEC natuurlijk, en PEC kan PSV dus hebben :puh:

Gtaboy107, zal wel een stormloop op de kaartjes zijn zeker? Kom jij als seizoenkaarthouder makkelijker aan kaartjes dan ik, of niet?

Toch spijtig dat PEC niet in de finale komt, laatste wedstrijd was een incident natuurlijk.

Niks om af te doen tegen PEC maar dit gaan ze gewoon verliezen, ik kan dus weer naar de kuip dit jaar net zoals vorig jaar was een leuk sfeertje toen.

Link to comment
Delen op andere websites

Toch spijtig dat PEC niet in de finale komt, laatste wedstrijd was een incident natuurlijk.

Niks om af te doen tegen PEC maar dit gaan ze gewoon verliezen, ik kan dus weer naar de kuip dit jaar net zoals vorig jaar was een leuk sfeertje toen.

Hoogmoed komt voor de val ;)

Nee, ik ga er ook vanuit dat PSV de finale gaat halen hoor. Het verschil in klasse tussen beide ploegen is duidelijk, bovendien is dit de enige prijs die PSV dit jaar kan halen natuurlijk :puh:

Neemt niet weg dat ik hoop dat PEC voor een stuntje kan zorgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Toch spijtig dat PEC niet in de finale komt, laatste wedstrijd was een incident natuurlijk.

Niks om af te doen tegen PEC maar dit gaan ze gewoon verliezen, ik kan dus weer naar de kuip dit jaar net zoals vorig jaar was een leuk sfeertje toen.

Hoogmoed komt voor de val ;)

Nee, ik ga er ook vanuit dat PSV de finale gaat halen hoor. Het verschil in klasse tussen beide ploegen is duidelijk, bovendien is dit de enige prijs die PSV dit jaar kan halen natuurlijk :puh:

Neemt niet weg dat ik hoop dat PEC voor een stuntje kan zorgen.

Als ik het iemand gun is het PEC wel, maar wij gaan dit jaar gewoon weer voor dubbel hoor Nandro, wij staan nu boven aan en daar blijven we.

Link to comment
Delen op andere websites

Loting halve finales:

Ajax - AZ

PEC Zwolle - PSV

Ik hoop duidelijk op een finale tussen Ajax en PEC natuurlijk, en PEC kan PSV dus hebben puh2.gif

Gtaboy107, zal wel een stormloop op de kaartjes zijn zeker? Kom jij als seizoenkaarthouder makkelijker aan kaartjes dan ik, of niet?

De kwartfinale was schrikbarend leeg, zelfs met kortingen etc kwamen er weinig mensen. Zal nu wel weer helemaal anders zijn, maar ik verwacht niet dat het echt vreselijk storm gaat lopen. Ik kan volgens mij als eerste kaartjes kopen etc, maar daar zal wel weer wat regeltjes aan vast zitten.

Niet alle seizoenkaarthouders zullen kunnen, niet alle clubkaarteigenaren, dus ik verwacht dat je ook alleen met id-kaart wel snel genoeg kaartjes kunt kopen, Edward van Wonderen - de algemeen directeur- meld meestal op twitter wel hoeveel kaarten er nog zijn. Verwacht maar dat je makkelijk aan kaartjes kunt komen, zo niet, dan heb ik nog wel iemand met een clubkaart voor je. Waarschijnlijk komen er nog wel mensen naar mij toe die met mij mee willen.

Thuis maar eens laten zien dat PSV de vorige keer goed wegkwam met 1-2, maar dat we nu de finale eens in gaan!

Link to comment
Delen op andere websites

Ondanks de vorige wedstrijd is PSV natuurlijk de favoriet om naar de finale te gaan. Maar het is het bekertoernooi, stunten kan altijd. Kijk maar naar de Engelse League Cup waarin Bradford City uit League Two (4e niveau) in de finale staat. Ik ben benieuwd en gun het ze wel; PEC laat geregeld zien dat ze best aardig kunnen voetballen.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk heeft PSV de meeste kans om te winnen, dat zal Nandro ook zeker niet ontkennen. Maar dat PEC wel degelijk een kans heeft, lijkt mij duidelijk. Dat hebben ze laatst nog laten zien. Ik ben hier in ieder geval voor de Underdog. :D Op zich wel een makkelijke loting voor PSV...

Zo vreemd dat Ajax binnen 3 dagen kan verliezen en met 4-0 kan winnen tegen dezelfde club. Heb de wedstrijden niet gezien, maar die uitslagen op zich zijn al bizar te noemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...