Jump to content

Eredivisie 2012-2013


Dutchy3010

Recommended Posts

PEC Zwolle :dans:

Zo de samenvatting maar even kijken, want ik wil die kansloze actie van Pieters wel even zien. Rood krijgen, een glazen deur/raam kapotslaan en door naar het ziekenhuis...ongekend :7

Hopen dat Ajax zondag de Klassieker weet te winnen, zijn we weer een stapje dichter bij de titel na het verlies van PSV.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    33

  • Jimmiefitz

    19

  • Dutchy3010

    17

  • Guardian1980

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ongelooflijk, nog weken uitgeschakeld. Ach, hij mocht toch niet spelen vanwege een schorsing.

PEC _O_

Van Bommel: "Dit hebben we aan onszelf te danken."

Wijten lijkt mij eerder... :bonk:

Ik ben zeer nieuwsgierig naar de Klassieker morgen. Twente wint wel, dus die wordt de nieuwe koploper. Alhoewel, ik had ook nooit verwacht dat PEC van PSV zou winnen in Eindhoven. :7 Vitesse-AZ is natuurlijk ook wel een interessante wedstrijd. Ik hoop zo dat AZ nu eindelijk gaat presteren wat ze kunnen. Ondanks dat ik niet voor AZ ben, hoop ik wel dat ze het beter gaan doen dan dit.

Link to comment
Delen op andere websites

Pieters zijn actie is beschamend voor PSV, zeker niet shirt waardig. Was een hele slechte wedstrijd gisteren, zeg niet dat we het kampioenschap hebben weggegeven maar het word lastig, en dat hebben we volledig aan onszelf te wijten.

Brands, pomp er maar wat geld in jongen, Maher en Bruma.

Link to comment
Delen op andere websites

Brands, pomp er maar wat geld in jongen, Maher en Bruma.

Nog meer kopen? Tuurlijk man, Wijnaldum gewoon lekker afschrijven en Maher halen, wat kan het schelen. PSV is lekker bezig zo...

Wijnaldum kan inderdaad gewoon afgeschreven worden, heeft al te veel kansen gehad bij een topclub als PSV. Strootman gaat in de zomer weg voor (waarschijnlijk) 15 miljoen of meer. Maher zou een goede ''vervanger'' zijn, Maher kan op 10 maar ook op de plek van Strootman spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wijnaldum kan inderdaad gewoon afgeschreven worden, heeft al te veel kansen gehad bij een topclub als PSV.

Wow, is dat niet een beetje snel? Vooral op 10 heeft 'ie toch nog niet echt de kans gehad, maar hij heeft met name geen vertrouwen gekregen. Dat is denk ik het grootste probleem geweest met Wijnaldum bij PSV. Ze hebben 'm mijns inziens een beetje misbruikt wat dat betreft.

Strootman gaat in de zomer weg voor (waarschijnlijk) 15 miljoen of meer. Maher zou een goede ''vervanger'' zijn, Maher kan op 10 maar ook op de plek van Strootman spelen.

Voetballend zou Maher dat inderdaad kunnen, dus dan vind ik dat wel een logische aankoop. Ik twijfel echter of 'ie fysiek geschikt is voor die positie. Dan moet je wel echt nog een Van Bommel erin hebben staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Wijnaldum kan inderdaad gewoon afgeschreven worden, heeft al te veel kansen gehad bij een topclub als PSV.

Wow, is dat niet een beetje snel? Vooral op 10 heeft 'ie toch nog niet echt de kans gehad, maar hij heeft met name geen vertrouwen gekregen. Dat is denk ik het grootste probleem geweest met Wijnaldum bij PSV. Ze hebben 'm mijns inziens een beetje misbruikt wat dat betreft.

Strootman gaat in de zomer weg voor (waarschijnlijk) 15 miljoen of meer. Maher zou een goede ''vervanger'' zijn, Maher kan op 10 maar ook op de plek van Strootman spelen.

Voetballend zou Maher dat inderdaad kunnen, dus dan vind ik dat wel een logische aankoop. Ik twijfel echter of 'ie fysiek geschikt is voor die positie. Dan moet je wel echt nog een Van Bommel erin hebben staan.

Wijnaldum heeft al meer dan 10 wedstrijden op 10 gespeeld, Wijnaldum is niet echt als talent gekocht maar als versterking en dat is gewoon niet. Maher word ook als versterking gezien, maar die is gewoon al veel verder dan Wijnaldum, Maher zit nog net iets onder Strootman kwa volwassenheid dan. Technisch is geen probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de bookmakers mag geloven, is de Klassieker al een uitgemaakte zaak. Gek, ik geef Feyenoord wel een kans.

Inderdaad. Heb in jaren niet zoveel geloof gehad in Feyenoord voor de Klassieker. Ook al hoop ik natuurlijk dat Ajax wint. bloos.gif

Ongelooflijk trouwens, nummers 1, 2 en 5 hebben punten laten liggen, en sowieso nummer 3 of 4 laat punten liggen. Dat klopt toch niet? Zij horen toch vrijwel alles, zeker tegen laagvliegers, te winnen?

Hoe dan ook, de eredivisie heeft wellicht niet meer zoveel kwaliteit als vroeger, maar is wel erg spannend!

Link to comment
Delen op andere websites

Met al dat puntenverlies van de titelkandidaten is de Klassieker alleen nog maar belangrijker geworden. Beiden zouden ook wel tevreden kunnen zijn met een gelijkspel denk ik, en ik zou er ook wel voor tekenen eigenlijk :$

Link to comment
Delen op andere websites

Beide ploegen moeten wel vol voor de winst gaan. Anders krijg je zo'n zaadwedstrijd die beide ploegen niet verdienen te winnen. Zet me geld toch in op Ajax, als Pellé kunnen stoppen en de ArenA erachter gaat staan kan het leuk worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...