Jump to content

Eredivisie 2012-2013


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    33

  • Jimmiefitz

    19

  • Dutchy3010

    17

  • Guardian1980

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb het fragment net in Studio Voetbal nog 's gezien en het is duidelijk te zien: Verhoek duwt Lens eerst weg van Mathijsen en tegen de deur/muur aan. Vervolgens wil Lens nog weer terug richting Mathijsen en dán pakt Verhoek hem half bij de keel. Ik blijf bij mijn mening dat Lens hier als enige fout zit en geschorst dient te worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het fragment net in Studio Voetbal nog 's gezien en het is duidelijk te zien: Verhoek duwt Lens eerst weg van Mathijsen en tegen de deur/muur aan. Vervolgens wil Lens nog weer terug richting Mathijsen en dán pakt Verhoek hem half bij de keel. Ik blijf bij mijn mening dat Lens hier als enige fout zit en geschorst dient te worden.

Vind ik ook. Mathijsen was tijdens het opstootje zelf al weg, dus Mathijsen hiervoor schorsen zou echt te gek voor woorden zijn. Kan ook echt alleen maar worden verzonnen door een PSV-fan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Lekker voetbalweekendje was dit weer zeg. PSV verdiend onderuit bij Heerenveen en Ajax dat optimaal profiteert :D

Om met de clichéwoorden van Frank de Boer te spreken: "Nog 8 finales te spelen." Gezien de laatste 2 seizoenen is die eindsprint een sterk punt van Ajax, dus ik heb alle vertrouwen dat de derde titel op rij er gaat komen. En mocht dat niet lukken, dan gun ik het Feyenoord wel. De wedstrijd PSV - Ajax kon daarin wel eens heel beslissend gaan worden, waar Feyenoord natuurlijk hoopt op een gelijkspel. Máár, na de nederlaag bij PEC was 't vandaag bij Roda ook moeizaam van Feyenoord, dus ik verwacht ook weer niet dat zij alles gaan winnen.

Het blijft spannend zo en dat maakt de Eredivisie toch wel mooi :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het blijft spannend zo en dat maakt de Eredivisie toch wel mooi :)

Helemaal mee eens. Ik vond de nederlaag van Twente tegen Vitesse wel onterecht hoor; een zuiver doelpunt wordt afgekeurd en twee penalty's (waarvan één 100%) worden onthouden. Op zich wel lekker dat Utrecht nu Twente ook voorbij is :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ook Feyenoord had een flinke dosis geluk dit weekend! Man, man, man... Strafschop niet gegeven, ballen van de lijn gehaald... Maar zoals ze zeggen: zonder geluk win je geen titel! Hoop dat Feyenoord of Ajax kampioen worden. Lekker naar de Coolsingel voor Feyenoord, sowieso! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn god, wat was de wedstrijd AZ-Ajax spannend! De eerste helft leek er geen vuiltje aan de lucht. Al snel kwam Ajax op een 0-2 voorsprong. Gelijk na de rust zet AZ aan, zo'n 10 minuten. Daarin scoorde ze de 1-2. Na die 10 minuten viel de 1-3, en nam Ajax de wedstrijd weer over. Tot ineens, totaal "out of the blue", waarin je de 1-4 heel snel verwacht, AZ op 2-3 kwam. De laatste 10 minuten werden ongelooflijk spannend, AZ had zomaar gelijk kunnnen maken! Gelukkig is dat niet gebeurd, over de gehele wedstrijd verdiende Ajax het duidelijk om te winnen, ze waren de bovenliggende partij voor het grootste deel van de wedstrijd.

Overigens vond ik Hoesen geweldig invallen. Wat een controle heeft die jongen! Sigþórsson bakte er weer eens niets van.

Link to comment
Delen op andere websites

Als FC Groningen fan zal ik mij maar meer bemoeien met andere clubs, en me maar niet bezighouden met me eigen clubbie :')

Van mij mag Feynoord de titel pakken, heb laatste tijd een beetje hekel gekregen aan Ajax, al die gasten zitten nu al klaar en rekenen 100% op het kampioenschap :puh:. Dan liever Feynoord, die supporters zijn tenminstte allang blij dat ze weer in de top 3 staan!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik woon in Rotterdam, en daar staat de Coolsingel al tijden gereserveerd hoor. :7 Ook zij zijn overtuigd dat ze de titel winnen. Dat is een beetje het probleem met van die fanboys.

Wat een prachtig weekend! ^_^ Ajax speelde echt een goede wedstrijd, zeker de eerste helft. Jammer dat ze niet meer scoorde. Kort na rust zette NEC wel wat aan, maar overall een prima, gedegen winst. En als dan de concurrenten punten laten liggen, is dat natuurlijk helemaal mooi! :)

Het zal me niets verbazen als Vitesse kampioen wordt. Die spelen toch wel het meest consistent...

Link to comment
Delen op andere websites

Al ben ik een Amsterdammer in hart en nieren, qua voetbal of steden-rivaliteit daar doe ik niet aan.

Ik ben bij voetbal altijd voor de best voetballende partij en hoop altijd op gelijkspel ( dat is van mij de conclusie van een goed spel, met aan beide partijen goed spelende teams). En ja, dat is natuurlijk niet zo als ik zelf voetbal, dan proberen we het beste eruit te halen. En al lukt dat niet, hoop ik alsnog op een goede pot, dat is toch veel belangrijker dan de uiteindelijke winst. Want wat is winst zonder een goed doel¿ :)

Bewerkt: door -MessiaX-
Link to comment
Delen op andere websites

Het zal me niets verbazen als Vitesse kampioen wordt. Die spelen toch wel het meest consistent...

Nah, dit wordt gewoon Ajax hoor. Voetballend nu gewoon goed, en tegen het eind van het seizoen geeft Ajax weinig tot niets weg, gezien de laatste 2 jaar. Trust me, dit komt helemaal goed :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...