Jump to content

Battlefield 4


Davedavy

Recommended Posts

gallery_123064_241_44954.png

Ontwikkelaar DICE

Uitgever EA

Genre First-person shooter

Platforms PC, PS4 en waarschijnlijk de volgende generatie xBox!

Aantal spelers 64

Release Herfst 2013

Demo Beta is onderweg. Kopers van Medal of Honor krijgen toegang.

Battlefield 4 draait op de Frostbite 3-engine, een nieuwe versie van de technologie. Dit maakte uitgever Electronic Arts bekend bij de onthulling van het spel, waar Gamer.nl bij aanwezig was. Het vierde deel ligt deze herfst in de winkels, in ieder geval voor PlayStation 3, Xbox 360, PC, PlayStation 4

De demo van het spel die EA en ontwikkelaar Dice lieten zien, draaide op een PC. Battlefield 4 draait om een conflict tussen de Verenigde Staten en China. Over de multiplayer is nog niets bekendgemaakt, maar de singleplayer moet hier meer op gaan lijken. Dat wil Dice bereiken door spelers op bepaalde punten de vrijheid te bieden om een eigen tactiek te bedenken. Ook krijgen ze meer controle over hun squad.

20130327001906-1364337763-construction.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 283
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    38

  • ZeroJens

    23

  • Hanneswasco

    20

  • kelwin

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Die advertentie is alweer van Origin gehaald en volgens @Battlefield op twitter (Officieel twitter account van Battlefield) is het fake.

Blijkbaar gewoon een stunt van Origin om geld binnen te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Die advertentie is alweer van Origin gehaald en volgens @Battlefield op twitter (Officieel twitter account van Battlefield) is het fake.

Blijkbaar gewoon een stunt van Origin om geld binnen te halen.

Ik heb ook zoiets meegekregen , maar het is wel echt dat de advertentie op Origin stond. En het lijkt me niet dat ze "zomaar" Battlefield 4 op een advertentie zetten. En anders hebben we nog de bevestiging van die EA president. Maar aangezien MoH eerst uit al komen zullen ze eerst un prioriteit daar leggen.

Battlefield-4-Origin.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

"Battlefield 4? If it isn’t on Battlefield.com, it isn’t official!"

Voorlopig sluit ik dit topic dus nog even. Mocht het nieuws effectief waar zijn, geef me dan een seintje en dan open ik dit topic weer.

>>> Door Svenie: Topic is terug open.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Battlefield fans –

The team at DICE is hard at work on the next entry in the Battlefield series, and to ensure access to the exclusive Battlefield 4 beta, shooter fans can pre-order Medal of Honor Warfighter today. While there is no further Battlefield 4 news at this point – remember, if you don’t see it published here, it’s just rumor and speculation – we did want to take this opportunity to share a few thoughts on the state of the Battlefield franchise.

We are extremely proud of Battlefield 3, and with millions of fans out there, we’re happy you’re enjoying it too. When we launched the game, we introduced unparalleled levels of in-game destruction, all-out vehicle warfare and redefined online gameplay. Even with billions of bullets fired and millions of games played, we know the Battlefield 3 story is still just the beginning. As ever, we are humbled by the community’s response to the game, and couldn’t be happier with the feedback we have received to Battlefield 3 Premium. With the Back to Karkand and Close Quarters expansion packs already out, Armored Kill around the corner, and End Game and Aftermath still on the horizon, we’re looking forward to many more hours of gameplay with you, and can’t wait to see the stories you will tell through Battlelog and player created videos.

But we’re not ready to talk about Battlefield 4 yet - in the meantime, we hope you will continue to enjoy Battlefield 3 and all the Battlefield 3 Premium content still to come. We invite you to check out Danger Close Studio’s Medal of Honor Warfighter, which is also powered by the Frostbite 2 engine and the free social network, Battlelog. Don’t forget that pre-ordering Medal of Honor Warfighter Limited Edition (at no extra cost) guarantees access to the exclusive Battlefield 4 Beta.

See you on the battlefield!

Bron: battlefield.com

Battlefield 4 Beta nu dus officieel bevestigd...

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Dan zal Battlefield 4 wel eind 2013 uit komen, wat aan de vroege kant vind ik. Ik had liever Bad Company 3 gezien met de Frosbite 2 engine, Bad Company heeft betere singleplayer modus. Na de slechte singleplayer van Battlefield 3 ben ik toe aan een goede singleplayer uit de Bad Company serie. Van mij hadden ze mogen wachten met Battlefield 4 uit brengen tot 2015.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een tijdje gedacht om BF3 sowieso over te slaan, en dan BF4 te kopen. Maar ik begin daar nu ook weer over de twijfelen, want ik heb de indruk dat EA (en Dice) veel meer met geld bezig zijn dan er eerst werd gezegd. Ze bieden nu net als COD ook premium-services aan, allerlei betaalde DLC's die ze op regelmatige basis uitbrengen enz.

Dus ik twijfel sterk of ik deze wel zou kopen. Heb namelijk al veel BF fans gehoord die nu zeuren over hoe slecht BF3 uiteindelijk is geworden door al deze dingen.

Maar we zullen zien, misschien wordt het nog wel wat.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Heb namelijk al veel BF fans gehoord die nu zeuren over hoe slecht BF3 uiteindelijk is geworden door al deze dingen.

Wat is er slecht aan dan? Je kunt anders nog steeds prima spelen zonder DLC's.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb namelijk al veel BF fans gehoord die nu zeuren over hoe slecht BF3 uiteindelijk is geworden door al deze dingen.

Wat is er slecht aan dan? Je kunt anders nog steeds prima spelen zonder DLC's.

Het feit dat mensen verwacht hadden dat ze gratis DLC's zouden krijgen, en niet maandelijks (of toch vaak) betaalde uitbreidingen + zo'n "elite"-look-a-like steekt veel mensen tegen. Maar ik ga er verder niet op in, want anders gaan de mods hier ook nog eens langskomen :puh:.

>>> Door Svenie: Ben ik dan zo erg? <<<

Nee hoor (a) *wandelt lief weg*, jk ofc :puh:

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een tijdje gedacht om BF3 sowieso over te slaan, en dan BF4 te kopen. Maar ik begin daar nu ook weer over de twijfelen, want ik heb de indruk dat EA (en Dice) veel meer met geld bezig zijn dan er eerst werd gezegd. Ze bieden nu net als COD ook premium-services aan, allerlei betaalde DLC's die ze op regelmatige basis uitbrengen enz.

Dus ik twijfel sterk of ik deze wel zou kopen. Heb namelijk al veel BF fans gehoord die nu zeuren over hoe slecht BF3 uiteindelijk is geworden door al deze dingen.

Maar we zullen zien, misschien wordt het nog wel wat.

Battlefield 4 word denk ik wel wat, alleen jammer dat EA dezelfde kant op gaat met Battlefield als Activision met die ene anders shooter die ik niet noem om een waarschuwing te voorkomen. :puh:

Even een stapje in de toekomst, Battlefield 5 in 2015 dan waarschijnlijk zie ik geen hoogstandje meer worden om deze reden. Ik denk dat EA en DICE nieuwe franchises in hun hoofd hebben, om met Battlefield de komende paar jaar nog even geld mee willen verdienen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...
Onthulling Battlefield 4 waarschijnlijk eind maart

Een uitnodiging voor EA's presentatie op de Game Developer's Conference op 26 maart heeft een achtergrond die min of meer gelijk is aan die van de Battlefield 3-cover.

Dit duidt erop dat Battlefield 4 dan waarschijnlijk wordt onthuld, meldt IGN. Electronic Arts heeft nog geen bevestiging gegeven voor de onthulling van Battlefield 4, maar het is al langer bekend dat de game in ontwikkeling is en naar de volgende generatie consoles komt.

Onlangs liet de CEO van de winkelketen GameStop weten de game te hebben gezien in een presentatie voor verkopers.

De GDC-presentatie van EA vindt op 26 maart in een filmtheater plaats. Het is niet ongebruikelijk voor de uitgever om een game te onthullen op de Game Developer's Conference. Eerder heeft het de nieuwe SimCity en Battlefield 3: Close Quarters tijdens dit jaarlijkse evenement aangekondigd.

Lijkt mij best mogelijk nu alle DLC's uit zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

70 dollar pre-order. Zit EA soms hierachter? Je betaalt dus 70 dollar en daarna betaal je ook nog voor DLC's?

En daarna vast zeker ook microtransacties. Wat is er toch gebeurd met DICE/EA....? Enorm gierig dit, hoor.

Bewerkt: door Blue_V
Link to comment
Delen op andere websites

70 dollar pre-order. Zit EA soms hierachter? Je betaalt dus 70 dollar en daarna betaal je ook nog voor DLC's?

En daarna vast zeker ook microtransacties. Wat is er toch gebeurd met DICE/EA....? Enorm gierig dit, hoor.

Dit is natuurlijk onzin, EA heeft nog helemaal niks gezegd over een prijs, laat staan een releasedatum. Ik denk wel dat het waar is, BF3 was ook 50 euro bij de release! Wat wel bevestigd is dat BF4 op 26 Maart word aangekondigd, mensen die BF3 Premium bezitten kunnen trailer 1 eerder zien en krijgen een dogtag: "I was there". Wat ook bekend is, hij word gemaakt voor de Playstation 4, en ik denk dan dus ook voor de nieuwe xBox.

Er is ook een box art opgedoken:

BATTLEFIELD4ARTWORK.jpg

Ik vind dat logo nu wel een beetje uitgemolken altijd met die oranje vlek/gloed.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...