Jump to content

Unique Stunt Portland


NandroDavids

Recommended Posts

Graag jullie hulp bij een Unique Stunt op Portland en wel de stunt op het betonnen blok onder de brug van Portland naar Staunton Island. Volgens mij moet ik over het spoor zien te springen en dat lukt soms ook, maar in de lucht draai ik altijd met de PCJ 600, kom ik achterstevoren terecht en is de Unique Stunt failed. Hoe moet ik deze halen? Is het handiger om de aanloop vanaf de weg te doen (langs de donutzaak), of vanaf de aanlegsteiger door de tunnel? WikiGTA zal deze info vast hebben, maar daar wil ik niet kijken omdat ik zelf alle Unique Stunts wil vinden. Als ik op WikiGTA kijk is de kans groot dat ik ook zie waar de rest is en dat is dus niet de bedoeling. Wie helpt me door deze stunt uit te leggen?

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik me goed herinner kan je het best je aanloop door het tunneltje nemen. Zorg al voor voldoende snelheid als je het tunneltje binnenrijdt en leun naar voren op je motor om extra snelheid te maken. (Tony mag wel niet recht gaan staan) Als je vervolgens de ramp raakt moet je naar achteren leunen. Als alles goed gaat moet je zonder problemen over het spoor kunnen springen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, da's dus een van de manieren die ik echt al tig keer heb geprobeerd. Waar moet ik eigenlijk landen? Want volgens mij heb ik 'm net echt perfect uitgevoerd: lekker op snelheid, recht op de ramp af, achterover leunen voor meer hoogte, over het spoor, rechtdoor, en een perfecte landing. Wat kan daar nog beter aan? Of moet ik op de weg landen in plaats van in het gras?

Link to comment
Delen op andere websites

Gehaald! Met dank aan het filmpje, want iets meer links de ramp op rijden leverde bij poging 5 succes op. Dank u! :D

Meteen maar de volgende dan: Click here to view the SnapMap. Ik krijg daar wel een filmpje, maar klap altijd tegen het hek aan. Dan komt er geen Unique Stunt Failed in beeld. Hoe kan dat?

Zolang je op je motor blijft zitten mag de USJ in principe niet falen, ook al rijd je tegen het hek aan. Wellicht is je landing niet 100% in orde. Bij deze USJ moet je de ramp, zoals je wellicht zelf al uitgedokterd hebt precies in het midden oprijden. Probeer je motor zo stabiel mogelijk te houden en vervolgens zo recht mogelijk te landen. Kwestie van blijven proberen. Een snelle wagen als een Cheetah of Infernus zijn ook vrij geschikt voor deze jump, maar ik begrijp dat je bij de PCJ600 blijft.

Link to comment
Delen op andere websites

Wegens het ontbreken van een melding Unique Stunt Failed! besloot ik mijn administratie nog 's te checken. Wat blijkt? Ik had op mijn map 25 sterren gezet van behaalde Unique Stunts, inclusief deze op die boot. Met andere woorden: ik miste er gewoon nog eentje :clown:

Inmiddels gevonden (het ging om >>deze<<), dus opgelost. Dank voor de hulp! Mocht ik er met de rest van de 100% (Vigilante, Rampages en wellicht nog andere zaken) niet uitkomen, dan hoort u weer van mij :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...