Jump to content

HTC One V met GTA3?


DENNUSZ

Recommended Posts

Heuj! sinds kort ben ik een trotse eigenaar van een HTC One V (veeeel beter dan een crackberry) en ik weet niet of het in het goeie topic staat maar, ik wil eerst wat te weten komen of het de moeite waard is om GTA3 op dit toestel te kopen.. (best een duur grapje als een app van 4 euro niet zal werken op mn toestel... iemand hier heeft vast ook dit toestel en misschien ook wel GTA 3 erop staan. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Kopen ?

Als je gta 3 doet en dan apk via google download je em zo

Anders help ik je via PB

>>> Door Jacky-2007: Een gesprek, hulp bieden etc. over het illegaal binnenhalen van software is op het forum niet toegestaan, zie je Persoonlijke Berichten.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eens voor je gegoogled, en The Verge heeft in een One V review GTA III uitgeprobeerd op het apparaat, geciteerd van de review:

GTA III was less successful. Although the game starts, loads quickly, and hasn’t got a hint of lag for the opening movies, within 30 seconds of gameplay beginning the frame rate will have slowed to a crawl before freezing and prompting the One V to restart itself entirely. Whether it’s HTC’s or Rockstar’s fault is difficult to tell, but I suspect that the 512MB of RAM in the phone doesn’t help too much.

bron

GTA III zal helaas dus niet goed tot helemaal niet lopen op de HTC One V.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eens voor je gegoogled, en The Verge heeft in een One V review GTA III uitgeprobeerd op het apparaat, geciteerd van de review:

GTA III was less successful. Although the game starts, loads quickly, and hasn’t got a hint of lag for the opening movies, within 30 seconds of gameplay beginning the frame rate will have slowed to a crawl before freezing and prompting the One V to restart itself entirely. Whether it’s HTC’s or Rockstar’s fault is difficult to tell, but I suspect that the 512MB of RAM in the phone doesn’t help too much.

bron

GTA III zal helaas dus niet goed tot helemaal niet lopen op de HTC One V.

Gaat dit wel werken op een BB?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...