Jump to content

FIFA Ultimate Team


MostWantedKid

Recommended Posts

ultimateteam.png

  • Wat is het?

FIFA Ultimate Team is in FIFA een online feature waarmee jij je ultieme elftal kan maken door middel van kopen van spelers en ruilen van spelers met mensen over de hele wereld. Je kunt de naam van je club kiezen, de manager, het logo van je club, eigen shirts, je stadion waar je in speelt en zelfs de bal waarmee je de wedstrijden speelt. Per wedstrijd krijg je 'coins' waarmee je weer spelers kan kopen, nieuwe shirts, contracten enz.

  • Hoe speel je het?

Als je Ultimate Team voor de eerste keer start krijg je een team met alleen maar bronzen spelers en één zilveren (je hebt ook nog goud). En daar moet je het in het begin mee doen. Je kunt je opstelling aanpassen voor meer teamgeest of de spelers op een andere positie zetten voor een betere teamgeest. Eigenlijk draait het in Ultimate Team om teamgeest want teamgeest is belangrijk voor het samenspelen van je spelers en dat kan door alleen spelers uit hetzelfde land te halen, dezelfde club, zelfde competitie of zelfde opstelling. In het begin krijg je dus geen team met teamgeest 100 (maximum is 100 en minimum is 0) en zal je daar de eerste wedstrijden mee moeten spelen.

  • Extra features in Ultimate Team.

Je hebt natuurlijk dingen waarmee je rekening mee moet houden. Zoals de fitheid en moraal van je spelers en het belangrijkste, de nog resterende contracten want zonder kan een speler niet spelen! Als een speler nog 30 contracten heeft betekent dat dat je speler nog 30 wedstrijden kan spelen. Maar wees niet bang als je contracten op zijn, je kunt het halen op de veilingslijst waar je alles kan vinden. Ook kun je daar spelers vinden die je kunt kopen, want daardoor word je team alleen maar beter. De prijs van speler verschilt omdat de speler beter is, in vorm is (zwart kaartje) of in het Team of the Year zit (blauw kaartje). Dus bijvoorbeeld Messi is natuurlijk veer duurder dan bijvoorbeeld van der Wiel. Even terugkomend op de veilingslijst omdat je er alles kan vinden. Als je een speler koopt met de verkeerde formatie kun je een kaartje kopen met de formatie die jij speelt, dus dan kun je je speler op de juiste manier gebruiken in je elftal. Als je een speler koopt die rechtsbuiten is en je wil hem op rechtshalf hebben kun je een kaartje kopen die positie van je speler kan veranderen.

Ik hoop dat ik het je even snel heb uitgelegd.

Als je het nog niet zo goed snapt, een kleine uitleg.

Dus als je Ultimate Team speelt, plaats dan hier je team. Have fun! smile3.gif

Ultimate Team komt trouwens ook terug op FIFA 13, dus we kunnen gewoon doorgaan met dit topic. Hoop ik. bloos.gif

--

  • Mijn team.

Ik heb gekozen voor de Russische competitie omdat er behoorlijk wat beesten in rondlopen. Ik heb eerst Honda gekocht (Japanner op CAM) en heb daar zo'n beetje mijn team omheen gebouwd. Zie hier.

- Opstelling



FUTGTA.png

- Shirts, bal en stadion (club items)



FUTGTA2.png

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    338

  • TekaLoca

    187

  • KoningJesper

    147

  • LionOfHolland

    134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik speel het altijd in het begin. Na een aantal maandjes heb ik het wel weer gezien met Ultimate Team. In FIFA 2012 had ik wel een mooi team, maar heb alles verkocht omdat ik het toch niet meer speelde. Er is op een gegeven moment niks meer aan aangezien iedereen geld wil verdienen met onderhandelen, waardoor de prijzen alle kanten op gaan.. Mja, ik ga het met FIFA 2013 weer proberen! Heb gepre-ordered, dus heb een aantal gratis gouden pakjes erbij. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht ook dat ik een paar gouden pakjes zou krijgen aangezien een vriend van mij dat wel kreeg terwijl hij hem niet gepre-ordered had en hem op de zelfde dag bij dezelfde winkel had gekocht. :duh: Hij had dus in een zo'n pakje Torres en David Villa zitten.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Beetje een grote fout gemaakt vandaag: Had niet zo veel zin meer in m'n team en wou alles verkopen. Heb ik gedaan tot de 15,000 coins, verder kwam ik niet. En omdat ik niet zoveel zin meer had heb ik een pakje gekocht van 15,000 coins.. Zat niet heel veel speciaals in en al mijn geld was weg. :7 Nu weet ik wat ik wel en niet moet doen en ga dus een nieuwe Ultimate Team aanmaken met het doel om zoveel mogelijk geld te krijgen zonder dat je een wedstrijd speelt en niet zoveel moeite kost. :)

Er zijn hier 6 episodes van, dus dat komt wel goed. En hij maakt ongelofelijk veel winst.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Toch vraag ik me af waarom je het logo van Atletico hebt terwijl je een enorm supporter bent van Barca.

En waar haal jij in godsnaam Messi vandaan. :7

Bewerkt: door MostWantedKid
Link to comment
Delen op andere websites

Hou van ook enorm veel van Atletico Madrid. En ik gebruik (bijna) altijd hetzelfde logo van het team waarvan ik de truitjes gebruik.

En tsja Messi.. 286W - 3G - 17V .. 66 cups gewonnen. Allemaal offline gedaan. Plus ik kreeg nog wat hulp van een vriend die stopte met FUT. Hij had toen al zijn spelers verkocht om Marcelo IF te kopen voor mij maar die had ik niet nodig dus dat was weer 100.000 coins erbij :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Haha oke, slim. :puh:

OT: Zoals ik al zei ben ik overnieuw begonnen. En met de winst die ik heb gemaakt, ongeveer 20.000, heb ik deze spelers gekocht. Ik wil rechtsback nog Sergio Ramos, CDM nog Xabi Alonso, en beide CB's Pique en Puyol (die niet al te duur is).

futnew.png

Heb nu deze items.

futnew2.png

Ik wil altijd wel een shirt die bij de kleuren van het logo past of andersom, daarom nu blauw. Heb ook enorm veel shirts en logo's gekocht die blauw of wit zijn (Hertha BSC uit, Marseille uit, Racing Club (Argentinië) thuis en dus Duisburg thuis.

En je ziet dat ik nog maar 28 coins heb. Ik heb dit nog op de trade pile staan, dus dat moet ook weer tussen de 5000 en 10.000 moeten opbrengen. Misschien wel meer.

futnew3.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Bij mijn A-ploeg is nu ook Ronaldo erbij gekomen :)

Mijn B-ploeg is nu volledig van de EPL. Zal morgen proberen om via de lapto van mn vader pics te plaatsen..

(Typefoutjes verwijderd, lol :7)

A-ploeg:

fcbrasilonatla.png

B-ploeg:

teambtla.png

Here yuuu goo :D

Hopelijk zien jullie het aangezien ik niet zeker ben dat het werkt omdat ik voor het eerst ImageShack gebruik. Photobucket wou ze niet uploaden...

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 year later...
  • 4 maanden later...

Zojuist een nieuw team gemaakt, speelt echt fantastisch!

ElsC1.jpg

Rijkaard is echt geweldig, kopt alles weg en heeft geweldige slidingen, Robben is ook fantastisch, scoort echt veel en dan bijna alles buiten de 16 en SIF Sneijder heeft 99-99-99 free kicks (Shot power, Free Kick Accuracy, Curve).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...