Jump to content
Joriz

Analyse van de nieuwe GTA5 "Business" screenshots


Vanmiddag heeft Rockstar Games al weer nieuwe screenshots van GTA5 gepubliceerd. Het artikel, onder de naam 'business', bevat vier nieuwe screenshots van GTA5. GTAGames.nl lid Jesperkaj heeft in in zijn blog weer een analyse gezet.

Jesperkaj schrijft in zijn blog dat hij met hulp van andere leden de volgende dingen heeft ontdekt:

Afbeelding 1

GTAGames.nl afbeelding

  • De man in de auto lijkt toch weer de man in pak uit de eerdere screens te zijn.
  • Politiehelikopters komen heel laag naar de grond tijdens de achtervolging.
  • De agent lijkt een SWAT-agent te zijn.
  • De auto lijkt erg op de Infernus.
  • Rechts van de screen staat 'Vapid'. Hieruit kunnen we merken de het automerk uit GTA IV weer terug is. Grappig genoeg is Vapid verantwoordelijk voor de politiewagens.

Afbeelding 2

GTAGames.nl afbeelding

  • In de lucht weer een helikopter. Het is moeilijk te zien of dit weer om een politiehelikopter gaat.
  • De kale man heeft een AK-47 in z'n hand.
  • Uit de helikopter wordt op de man een 'red dot sight' gericht. (Goed gezien door Basssss)
  • De foto is in de haven gemaakt van Los Santos. De brug op de achtergrond is mogelijk een parodie op de Gerald Desmond Bridge (Met dank aan Die Hard) in de haven van Los Angeles en Long Beach.
  • Door met de helderheid te spelen zie je op deze foto dat er rechts een schip ligt.
  • Onder de brug ligt nog een weg.

Afbeelding 3

GTAGames.nl afbeelding

  • Deze foto lijkt ver van Los Santos te zijn gemaakt. In de realiteit ligt er niet zulk landschap rond Los Angeles. Een mogelijke locatie is dat de foto rond Yosemite en Sequoia National Parks is gemaakt, zo'n 600 kilometer van Los Angeles vandaan!
  • Het vliegtuigje lijkt op de Cropduster uit de trailer.
  • Wie de persoon in het vliegtuigje is, is erg moeilijk te zien.
  • Ook op deze screen is een rivier te zijn. Nog een aanwijzing dat dit ver van het droge gebied rondom Los Santos ligt.

Afbeelding 4

GTAGames.nl afbeelding

  • De Packer zit ook weer in het spel, met een onbekend persoon op de vrachtwagen.
  • In de tegenovergestelde richting is een auto zonder dak te zien. Het gaat hier om de Manana. (Met dank aan Tommy-Vercetti)
  • Op de achtergrond de nieuwe versie (?) van het stadion van Los Santos uit GTA: San Andreas.
  • Waarom staat het wiel linksvoor van de Packer zo scheef?
  • De politiewagen is anders dan de politiewagen uit de eerste screen.

Het was een geweldige week met tien geweldige screens. Rockstar heeft voor even genoeg informatie gegeven. Het is wachten op een mogelijke tweede trailer en de releasedatum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

De auto op de trailer lijkt op een Dukes uit IV.

Het ziet er voor mij uit als een oranje Infernus, logisch ook dat ie deze wilt stelen... is een duurdere car dan een Dukes :puh:

Ook lijkt er een airfield Terminal of stadion op de achtergrond te zijn

Bewerkt: door commando

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooie analyse! Ik had een heleboel dingen al wel gezien maar een aantal dingen waren mij nog niet echt opgevallen. Na deze tien screenshots heb ik toch wel heel veel zin om aan Grand Theft Auto V te beginnen. Ik hoop dan ook wel op een releasedatum ergens dit jaar maar ik denk niet dat dat zal gebeuren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De auto op de Packer is de Bullet GT uit GTA IV TBOGT, kun je zien aan de acherkant van de auto.

800px-BulletGT-TBOGT-rear.jpg

Nah... lijkt er inderdaad wel heel hard op, maar dan zouden ze iets aan de lichten moeten verandert hebben. Ik dacht eerst aan de F620, maar diens achterlichten lijken er al helemaal niet op :cab:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Bij afbeelding 2, als je heel goed links kijkt zie je dus nog een brug, lijkt rood te zijn, dat moet de Vincent Thomas Bridge zijn, die netzoals de Gerald Desmond Bridge Terminal Island verbind met Los Angeles. De Gerald Desmond brengt men naar Long Beach en de Vincent Thomas brengt men naar San Pedro.

De ''haven'' waar jullie het over hebben is Terminal Island. Op Terminal Island zitten veel ports, maar ook een gevangenis. Als Terminal Island komt in de game(wat er zeker op lijkt), zal de gevangenis ook komen.

Ook als je op die screenshot kijkt, zie je net boven dat uitstekende stuk bij de brug de US Bank zitten, het grote ronde gebouw die in San Andreas ook voorkwam.

USBankTower-Oct08-010.jpg

De terminal is waarschijnlijk Jetsam Terminal, Jetsam betekent: 1. apparatuur dat overboord gegooid word om een schip in nood lichter te maken, 2: Afgedankte lading die gevonden worden als ze worden aangespoeld, 3: Afgedankte prullaria.

Bewerkt: door Gtaboy107

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit vond ik op GTAForums.com:

iweTql.jpg

Leek me wel interessant, omdat je hier veel beter het stadium ziet. Niet enkel het stadium trouwens, maar ook wat er zich voor bevindt.

De boog zou afkomstig zijn van het Los Angeles Memorial Coliseum. Daarachter ligt de Harbor Freeway. Als je kijkt zie je de railing, de zwarte en witte lijnen zijn dan de rand van het wegdek.

Nog eens achter het wegdek zou dan het Los Angeles Memorial Sports Arena liggen.

Ik heb dit nog nergens hier zien opduiken, dus post ik het even. Alleen wil ik nog 2 dingen opmerken die me raar lijken aan deze theorie:

- De schikking van de werkelijkheid is niet aangehouden. Daar ligt de freeway achter het coloseum en de sportarena.

- We zouden dan in het midden van het coloseum moeten rijden, wat natuurlijk onmogelijk is.

Het kan natuurlijk zijn dat door de grootte van het stadium er minder plaats tussen de twee lijkt te zijn dan in werkelijkheid is.

Al zie ik net dat het stadium in het echt niet verbluffend hoog is.

Bewerkt: door thebig

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waarom staat het wiel linksvoor van de Packer zo scheef?

Ik denk dat de bestuurder van de Packer met geweld probeert weg te rijden. Misschien wordt hij aangevallen of achtervolgd door de politie. De andere wielen staan ook iets scheef als je goed kijkt. Waarschijnlijk is het ook een deel van een missie. Misschien moet je een voertuig van een Packer stelen, of zorgen dat je maat die auto kan stelen van de Packer, terwijl de politie achter je aan zit of vijanden die je lastig vallen. Anders is het gewoon een fout.

Bewerkt: door Maarten11

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als je kijkt naar het laatste plaatje dwars door de politie auto dan zie ik daar een soort moonbeam opduiken.

Tevens bevind zicht voor de packer een auto en dat is vermoedelijk een stalion. Op de packer denk ik niet dat het een Bullet GT maar een sabre, of sabre turbo. Gezien aan de achterkant.

Al je goed kijkt naar het derde plaatje en het gezicht van de man, dan lijkt deze een platte kop te hebben. De man in de auto op het eerste plaatje heeft ook een platte kop, ik denk dat dit de zelfde persoon is.

Het eerste plaatje zie je een helikopter en daaruit een red dot sight' gericht. In afbeelding 2 zie je de helecopter ook met een red dot sight' gericht. Vermoedelijk zijn het dezelfde helikopters.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...