Jump to content

Wat willen jullie zien in trailer 2?


Aelias

Recommended Posts

Ik geloof dat de tweede trailer de tred van de eerste zal volgen. Er zal niet te veel nieuws te herkennen zijn en we zullen nog altijd geen goede indruk hebben van de grootte van Los Santos. Ik geloof wel dat er een beetje actie in zit.

Waarschijnlijk zal R* deze kans ook met beide handen grijpen om verdere verwarring te zaaien over de protagonist.

Tenminste: als er een tweede trailer komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wat van de politie willen zien. een achtervolging met een helikopter die een spijkermat neerlegt ofzo. Zodat je weet wat de politie nu allemaal kan. Ik blijf denken dat de politie nu meer dingen kan.

En wat meer van de misdaad..een groepje dat een bank overvalt of een gang of je ziet iemand op een muur gravity sputen.

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

Meer van het verhaal uiteraard (hopelijk het hoofdpersonage), nog wat meer map zien, en dan hopelijk nog wat (nieuwe) features zien in de game.

Er mag uiteraard nog wel veel meer zoals wapens, voertuigen, huizen enz. maar ik denk dat de tweede trailer een beetje de 'basis' van al het bovenstaande zal laten zien :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Het eerste wat ik doe als die 2e trailer er is, is naar het einde door spoelen om te kijken of er een releasedate staat. Dan ga ik lekker genieten van alles.

Ik denk wel dat er wat meer word verteld over het verhaal en dat we het hoofdpersonage te zien krijgen

Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk gezegd wil ik nog een paar sportwagens zien..Een nieuwe GTA start voor mij meestal zo: Ik schiet wat politiemensen dood zodat ik wapens heb, save zodat m'n wanted level weg is en ga cruisen in mooie wagens om zo de omgeving wat te verkennen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag wat van de locale gangs willen zien, wat actie uit een (aantal) missie(s), wat er zoal te doen is buiten de hoofdmissies, en een beetje politie-actie.

Dingen die veel geruchten lospeuteren zodat er weer wat 'nieuws' te bespreken is op GTAForum :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil chaos zien :) Schieten, auto's die botsen. Wat ik hiermee dan wil zien is welke wapens er in gta V zullen zitten, hoe de damage in gta V zal zijn en welke auto's we nog meer kunnen ondekken. En misschien wel de hoofdpersonage.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Eerst en vooral: duidelijkheid. Er mag nog wat verborgen zijn enzo... Maar het is me nu wat te verborgen en te lang. 1 jaar na de eerste trailer weten we nog altijd niet waar we aan toe zijn, en dat vind ik nu wel een beetje te langdradig. En dat is wel jammer omdat velen de aandacht op GTA V nu verloren zijn. Als men nu met een onduidelijke 2e trailer afkomt, dan kom ik heel zot. Feit is wel als we nu geen LV en/of SF gaan zien dat beide steden er zeker niet inzitten. En als er daarnaast nog meer onduidelijkheid zal zijn, dat ik misschien wel richting een "Not Buy" ga gaan. Ik denk dat velen het lange wachten een beetje beu zijn. Ik sta gekend als een zeer geduldig persoon, en zelfs ik moet eraan toegeven, en toegeven dat ik ongeduldig ben. Dus ik hoop wel dat er wat meer duidelijkheid komt over de steden, de map.

De protagonist daarentegen kan me eigenlijk niet veel schelen. Ik heb liever meer gameplay features, en meer NPC features te zien in de trailer. We zullen wellicht veel zien van mogelijke cutscénes omtrent missies. Maar ook dat is niet echt iets waar ik naar uitkijk. Ik hoop en ik hoop om meer te zien dan Los Santos. Een map die 4x groter is dan LS, of een/twee/meerdere steden (ik ben al content met San Diego en Tijuana) , en nog meer countryside. Rockstar mag me laten verbazen in positieve zin. Als het enkel blijft bij LS en de heuvels, en de nationale parken dan ga ik wat ontgoocheld achtergebleven zijn.

Misschien nieuwe features en nog wat meer zich op het traffic (snelwegen & voertuigen & het gedrag ervan).

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst en vooral: duidelijkheid. Er mag nog wat verborgen zijn enzo... Maar het is me nu wat te verborgen en te lang. 1 jaar na de eerste trailer weten we nog altijd niet waar we aan toe zijn, en dat vind ik nu wel een beetje te langdradig. En dat is wel jammer omdat velen de aandacht op GTA V nu verloren zijn. Als men nu met een onduidelijke 2e trailer afkomt, dan kom ik heel zot. Feit is wel als we nu geen LV en/of SF gaan zien dat beide steden er zeker niet inzitten. En als er daarnaast nog meer onduidelijkheid zal zijn, dat ik misschien wel richting een "Not Buy" ga gaan. Ik denk dat velen het lange wachten een beetje beu zijn. Ik sta gekend als een zeer geduldig persoon, en zelfs ik moet eraan toegeven, en toegeven dat ik ongeduldig ben. Dus ik hoop wel dat er wat meer duidelijkheid komt over de steden, de map.

De protagonist daarentegen kan me eigenlijk niet veel schelen. Ik heb liever meer gameplay features, en meer NPC features te zien in de trailer. We zullen wellicht veel zien van mogelijke cutscénes omtrent missies. Maar ook dat is niet echt iets waar ik naar uitkijk. Ik hoop en ik hoop om meer te zien dan Los Santos. Een map die 4x groter is dan LS, of een/twee/meerdere steden (ik ben al content met San Diego en Tijuana) , en nog meer countryside. Rockstar mag me laten verbazen in positieve zin. Als het enkel blijft bij LS en de heuvels, en de nationale parken dan ga ik wat ontgoocheld achtergebleven zijn.

Misschien nieuwe features en nog wat meer zich op het traffic (snelwegen & voertuigen & het gedrag ervan).

Wait-what-meme-rage-face.jpg

Bewerkt: door Aelias
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...