Jump to content
Joriz

Dit is Los Santos bij dag! (hopelijk)

Al eerder liet ik in twee nieuwsitems zien hoe Los Angeles er bij nacht uit ziet. Omdat dit mij een zeer goede inspiratie voor Rockstar Games lijkt hoe ze Los Santos kunnen vormen tot dynamische levende stad. Los Angeles bevat meer auto's dan mensen en in de file staan is er blijkbaar even normaal als in de Nederlandse Randstad.

Ross Ching laat in het onderstaande filmpje zien hoe Los Angeles er uit ziet zonder al die hectiek en drukte. Door computermanipulatie van zijn filmopnamen zijn alle straten opeens uitgestorven. Hierdoor verandert Los Angeles opeens in één heel mooi stedelijk park vol met palmbomen en gebouwen. Het muzieknummer Often a Bird wat achter het filmpje zit is van de Vlaamse componist Wim Mertens, een redelijk mooi nummer al denk ik dan opeens aan TV reclame van een grote Nederlandse bank.

Veel kijkplezier en houd GTAGames.nl in de gaten voor echt groot GTA5 nieuws. ;)

Bron: Vimeo

Recommended Posts

Lege snelwegen van 2x4 vakken? Dat wordt scheuren jongens.

Het is meer wat ik verwacht dat R* doet, meer dan iets waar ik naar hoop, grote snelwegen in de stad horen nu éénmaal bij Los Angeles.

P-R-A-C-H-T-I-G.

Doe dit nou niet, Joriz. Nu kan ik helemaal niet meer wachten :bonk:

X-Onder-Boven-R2-Onder-Driehoekje-L1-Driehoekje-Links

Geen verkeer in de straten, wat houd ik toch van de GTA SA cheats :)

Veel kijkplezier en houd GTAGames.nl in de gaten voor echt groot GTA5 nieuws. ;)

Zou dit iets betekenen? :puh:

OT: Leuke video om eens te kijken. Laten we hopen dat de GTA V wegen/omgevingen daar ook wat van weg hebben. :D

Wow, wat mooi. Het lijkt net echt. GTA V gaat echt prachtig worden. :clown:

Dat was even om die reacties voor te zijn, maar nu even serieus.

Enkele dingen herken ik wel van San Andreas. Vreemd genoeg link ik sommige bruggen eerder bij Las Venturas dan bij Los Santos.

Die oliepompers, versneld op de achtergrond, zijn ook mooi om te zien.

Het ziet er wel wat verlaten uit door dat filmeffect, net een autovrije zondag. :puh: Ziet er in ieder geval goed uit, ik ben zeer benieuwd naar wat Rockstar hier van zal brouwen!

Edited by Bierbuikje

Prachtige beelden. Dit filmpje laat zien dat ik zoveel van dit gebied houd. Het weer, de brede highways, de bergen. In één smiley: static.gif

Lege snelwegen van 2x4 vakken? Dat wordt scheuren jongens.

Het is meer wat ik verwacht dat R* doet, meer dan iets waar ik naar hoop, grote snelwegen in de stad horen nu éénmaal bij Los Angeles.

Inderdaad. Grote, brede en versleten snelwegen is een kenmerkend aspect van de stad Los Angeles. Als dat er niet inzit, ben ik lichtelijk teleurgesteld, aangezien in GTA IV alleen maar 2x2 snelwegen voorkwamen.

Ik hoop in ieder geval dat de wegen breder worden. Kun je mensen inhalen zonder dat je elke keer tegen andere auto's knalt.

Of gewoon beter leren sturen ^_^ ik heb bijna nooit last van botsen :tu: tenzij ik ze expres aanrij in gta 4 :D