Jump to content
Joriz

Het komt!


Bijna drie jaar maakt GTAGames.nl en het GTA Forum gebruik van hetzelfde jasje en dezelfde forumversie. We vonden dat het hoog tijd is voor nieuwe functionaliteit dus zullen we binnenkort een update gaan uitvoeren. Na een paar maanden werk hebben we bijna de vernieuwde versie van het forum af. Het ontwerp is bij het bekende Orange Dawn gebleven, al is er wel diverse, met name sociale, functionaliteit toegevoegd. Tevens kunnen GTA-Fans met een smartphone na de update eindelijk makkelijk rond klikken op de mobiele forumversie.

Hier alvast een kleine sneakpreview van de forumindex:

gallery_1_5_170411.png

Het exacte moment van updaten wordt nog aangekondigd. Tijdens de update zal het forum niet bereikbaar zijn, maar wel zal de gehele update één grote megachat draaien zodat we toch nog over GTA5 kunnen praten. ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Grotendeels nog hetzelfde precies, maar toch vind ik het er wel heel anders uitzien. :puh:

Ben benieuwd hoe al de rest zal zijn qua veranderen. Ik zie ook dat je nu 'echt' kunt reageren op statusupdates, dus da's wel nice.

Ben benieuwd! :D

He heeft iemand al gezien dat er op die screen staat "Nieuwe GTA5 trailer" met als laatste reactie 26 september 2012? Ik kan het niet meteen vinden op 'dit' forum, dus wie weet :D

Bewerkt: door vice

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nice, ziet er gelikt uit! Ben benieuwd. :)

Ook naar de mobiele versie uiteraard. :puh:

Al een iets exactere datum bekend? Deze week? Deze maand? Volgende maand? :$

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Grotendeels nog hetzelfde precies, maar toch vind ik het er wel heel anders uitzien. :puh:

Ben benieuwd hoe al de rest zal zijn qua veranderen. Ik zie ook dat je nu 'echt' kunt reageren op statusupdates, dus da's wel nice.

Ben benieuwd! :D

He heeft iemand al gezien dat er op die screen staat "Nieuwe GTA5 trailer" met als laatste reactie 26 september 2012? Ik kan het niet meteen vinden op 'dit' forum, dus wie weet :D

Hmmm, dit zet me wel aan het denken :)

Ontopic: Ziet er zeker gelikt uit! :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hmm, het lijkt op het eerste zicht (ook al dat ik maar 1 screen heb gezien) hetzelfde design wat behouden, wat ik wel goed vind. Ik kijk er naar uit.

@vice: dat kan er gewoon met een reden zijn opgezet om het design wat te tonen en bij gebrek aan originele topic-titels is dat een zeer makkelijke keuze :clown:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

He heeft iemand al gezien dat er op die screen staat "Nieuwe GTA5 trailer" met als laatste reactie 26 september 2012? Ik kan het niet meteen vinden op 'dit' forum, dus wie weet :D

Ik zat eerder te kijken of er niet iets anders op die screen werd onthuld, maar ik ben blij dat dat niet zo is.

Bedoel je nu dat er een aparte versie komt voor smartphones?

De Lo-Fi skin (of printervriendelijke skin, zoals die ook wel wordt genoemd) zoals we die nu kennen zal alleen nog worden gebruikt voor op pc. Op mobiele apparaten zul je een op touchscreen gerichte skin voorgeschoteld krijgen, die veel wegheeft van Tapatalk (mocht iemand dat wat zeggen), vond ikzelf. Dat is inderdaad de skin die ThunderCover eerder liet zien.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...