Jump to content
Joriz

Het komt!


Bijna drie jaar maakt GTAGames.nl en het GTA Forum gebruik van hetzelfde jasje en dezelfde forumversie. We vonden dat het hoog tijd is voor nieuwe functionaliteit dus zullen we binnenkort een update gaan uitvoeren. Na een paar maanden werk hebben we bijna de vernieuwde versie van het forum af. Het ontwerp is bij het bekende Orange Dawn gebleven, al is er wel diverse, met name sociale, functionaliteit toegevoegd. Tevens kunnen GTA-Fans met een smartphone na de update eindelijk makkelijk rond klikken op de mobiele forumversie.

Hier alvast een kleine sneakpreview van de forumindex:

gallery_1_5_170411.png

Het exacte moment van updaten wordt nog aangekondigd. Tijdens de update zal het forum niet bereikbaar zijn, maar wel zal de gehele update één grote megachat draaien zodat we toch nog over GTA5 kunnen praten. ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

IPB 3.3.4 heeft een app voor iOS trouwens. :)

Maar dan krijg je bij het openen van GTAForum gewoon het 'Lo-Fi'-thema voorgeschoteld. :puh:

Zoals ik al zei is er straks een scheiding tussen de Lo-Fi skin en de mobiele skin. Meer informatie over de IP.Board app kun je hier vinden, maar voor zover ik weet zijn daar nog geen plannen voor.

wat dachten jullie van een "nieuwe onderwerpen" knop, tussen de forum en niuuwsknop?

In IPB 3 kun je bovenin op Bekijk nieuwe berichten (of Nieuwe inhoud in de nieuwe vertaling, zie Joriz' screen) klikken, waarmee je alle nieuwe inhoud ziet, dus ook posts. Nieuwe topics kan ik zo direct even niet zien, maar je kunt altijd een abonnement op een forum nemen, of dat forum gaan volgen (in IPB 3.3). In IPB 3.2 is het notificatiesysteem geïntroduceerd, waarmee je veel meer nieuwe opties krijgt. Hoe dat allemaal exact werkt, zul je binnenkort dus wel zien. Mogelijk/waarschijnlijk zullen we grote/aangrijpende veranderingen nog wel even extra benadrukken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Bedoel je nu dat er een aparte versie komt voor smartphones?

De Lo-Fi skin (of printervriendelijke skin, zoals die ook wel wordt genoemd) zoals we die nu kennen zal alleen nog worden gebruikt voor op pc. Op mobiele apparaten zul je een op touchscreen gerichte skin voorgeschoteld krijgen, die veel wegheeft van Tapatalk (mocht iemand dat wat zeggen), vond ikzelf. Dat is inderdaad de skin die ThunderCover eerder liet zien.

Bedankt voor je antwoord! :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als we verplicht zijn ons account aan facebook te koppelen, geloof ik dat ik weg ben.

Nee hoor, je kan nog gewoon inloggen. De functionaliteit voor het koppelen met Facebook is er wel, maar ik geloof dat dit uitgeschakeld is. Ik kan het niet bevestigen omdat ik niet meer op het testforum kom.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...