Jump to content
Joriz

Welkom op het vernieuwde GTAGames.nl!


Na bijna drie jaar is het dan zover! De Orange Dawn skin van GTAGames.nl heeft een nieuw gelikt jasje vol met nieuwe functionaliteit. Zo werkt de website nu sneller en gemakkelijker. Tevens zijn nu makkelijke deelknoppen aanwezig zodat je al je vrienden op coole dingen kan wijzigen. Natuurlijk zijn er voor de IT'ers onder ons ook zijn enkele veiligheidsaspecten toegevoegd. Je kan nu bijvoorbeeld optioneel inloggen met een Authenticator.
Zoals vele al ontdekt hebben werkt het forum nu ook beter op de smartphone. Alle knoppen en functionaliteit in de Orange Dawn (mobile) skin zijn nu gemakkelijk te bedienen.
Nu heeft in de nieuwe versie van GTAGames.nl zeer veel tijd gezeten. Dankzij maanden lang hard werken van Thundercover is het forum in zijn uiteindelijke nieuwe jasje gekomen! Hulde!
Daarnaast hebben de volgende mensen hard meegeholpen met het ontwerpen en vertalen van het vernieuwde forum: Big Boss, Flitskikker, Jacky-2007 & VWO-er

 

gallery_1_5_46407.jpg


Natuurlijk is er nog veel meer nieuwe functionaliteit zoals tags, verbeterd statussysteem, notificaties .... Maar de meeste nieuwe functies zul je toch echt zelf moeten ontdekken!
Helaas zitten er ook nog een paar kleine foutjes en verbeterpuntjes in de website, die zullen we de komende weken verbeteren. Mocht je een foutje in de opmaak van de website vinden kan je die melden in de tracker.

 

Onze website is nu helemaal klaar voor GTA5 dus. Nu nog wachten op de nieuwe trailer van Rockstar Games.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

ThunderCover, je hebt werkelijk prachtwerk afgeleverd. Ik heb 't allemaal achter de schermen al mogen volgen, maar om het nu hier op de website te zien.. We hebben lang mogen wachten, maar het resultaat is er alleen maar beter om! Bedankt!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Inderdaad, een applausje voor Thundy!

Ik vind het inlogscherm bijvoorbeeld al geslaagder dan het vorige, dit onthoudt tenminste mijn gegevens.

Wel wat jammer van je profiel, dat nu wel wat tijd neemt om alles uit te zoeken, maar verder vind ik het wel geslaagd.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er niet slecht uit, enige wat ik superirritant vind is dat je niet meteen bij het klikken op je eigen profiel je profielreacties kan lezen. Goed werk! :)

Weet iemand trouwens waar m'n warnlog staat, ik heb zoveel tijd en moeite gestopt in het verzamelen van de meest gekke warns en waarschuwingen zonder warn..boos.gif

Bewerkt: door MegaPilot

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben absoluut te spreken over het resultaat, jongens. De foutjes die tot nu toe ontdekt zijn, weerhouden dat niet, hoor. smile3.gif

Het is nog wel even een beetje wennen, maar veel dingen ken ik al weer van buiten. puh2.gif

@MegaPilot: Die zou bij jou onder 'Corporation: The Coversight Community moeten staan. Bij mij staat het gewoon netjes onder mijn ganginformatie. Op je profiel staat het linksbovenaan, onder je avatar. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Kleine opmerking trouwens. Wanneer je het forum wilt toevoegen aan je thuisscherm (iOS) krijg je het logo te zien, met een zwarte achtergrond. Is het teveel moeite om dat aan te passen? Ik houd toch wel van een mooi icoontje. :$

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ThunderCover, je hebt werkelijk prachtwerk afgeleverd. Ik heb 't allemaal achter de schermen al mogen volgen, maar om het nu hier op de website te zien.. We hebben lang mogen wachten, maar het resultaat is er alleen maar beter om! Bedankt!

Ik kan dit alleen maar beamen. Top gedaan thumbsup2.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben absoluut te spreken over het resultaat, jongens. De foutjes die tot nu toe ontdekt zijn, weerhouden dat niet, hoor. smile3.gif

Het is nog wel even een beetje wennen, maar veel dingen ken ik al weer van buiten. puh2.gif

@MegaPilot: Die zou bij jou onder 'Corporation: The Coversight Community moeten staan. Bij mij staat het gewoon netjes onder mijn ganginformatie. Op je profiel staat het linksbovenaan, onder je avatar. puh2.gif

Kun je even een screentje maken alstublieft? Ik vind het écht niet.

Trouwens, als ik op 'Gangs&Corps klik gebeurt er niets? clown.gif (Editz: Staat al in de tracker: http://www.gtaforum....iel-werkt-niet/ ).

Overigens moet het gezegd worden dat het forum er nu veel frisser en professioneler uitziet(al moet ik toegeven dat de eerste keer wel best een raar gezicht was..puh2.gif ).

Edit: Omg, hoe kon ik er zo naast kijken, ik heb het inmiddels zelf al gevonden. :puh: Laat me raden mod+, bij 5 punten ben je gebanned?

Bewerkt: door MegaPilot

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben absoluut te spreken over het resultaat, jongens. De foutjes die tot nu toe ontdekt zijn, weerhouden dat niet, hoor. smile3.gif

Het is nog wel even een beetje wennen, maar veel dingen ken ik al weer van buiten. puh2.gif

@MegaPilot: Die zou bij jou onder 'Corporation: The Coversight Community moeten staan. Bij mij staat het gewoon netjes onder mijn ganginformatie. Op je profiel staat het linksbovenaan, onder je avatar. puh2.gif

Kun je even een screentje maken alstublieft? Ik vind het écht niet.

Trouwens, als ik op 'Gangs&Corps klik gebeurt er niets? clown.gif (Editz: Staat al in de tracker: http://www.gtaforum....iel-werkt-niet/ ).

Overigens moet het gezegd worden dat het forum er nu veel frisser en professioneler uitziet(al moet ik toegeven dat de eerste keer wel best een raar gezicht was..puh2.gif ).

Edit: Omg, hoe kon ik er zo naast kijken, ik heb het inmiddels zelf al gevonden. :puh: Laat me raden mod+, bij 5 punten ben je gebanned?

Haha, vond 't al vreemd dat je een screen nodig had. :7

Fijn dat je 't nu gevonden hebt. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...