Jump to content
Joriz

Welkom op het vernieuwde GTAGames.nl!


Na bijna drie jaar is het dan zover! De Orange Dawn skin van GTAGames.nl heeft een nieuw gelikt jasje vol met nieuwe functionaliteit. Zo werkt de website nu sneller en gemakkelijker. Tevens zijn nu makkelijke deelknoppen aanwezig zodat je al je vrienden op coole dingen kan wijzigen. Natuurlijk zijn er voor de IT'ers onder ons ook zijn enkele veiligheidsaspecten toegevoegd. Je kan nu bijvoorbeeld optioneel inloggen met een Authenticator.
Zoals vele al ontdekt hebben werkt het forum nu ook beter op de smartphone. Alle knoppen en functionaliteit in de Orange Dawn (mobile) skin zijn nu gemakkelijk te bedienen.
Nu heeft in de nieuwe versie van GTAGames.nl zeer veel tijd gezeten. Dankzij maanden lang hard werken van Thundercover is het forum in zijn uiteindelijke nieuwe jasje gekomen! Hulde!
Daarnaast hebben de volgende mensen hard meegeholpen met het ontwerpen en vertalen van het vernieuwde forum: Big Boss, Flitskikker, Jacky-2007 & VWO-er

 

gallery_1_5_46407.jpg


Natuurlijk is er nog veel meer nieuwe functionaliteit zoals tags, verbeterd statussysteem, notificaties .... Maar de meeste nieuwe functies zul je toch echt zelf moeten ontdekken!
Helaas zitten er ook nog een paar kleine foutjes en verbeterpuntjes in de website, die zullen we de komende weken verbeteren. Mocht je een foutje in de opmaak van de website vinden kan je die melden in de tracker.

 

Onze website is nu helemaal klaar voor GTA5 dus. Nu nog wachten op de nieuwe trailer van Rockstar Games.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ziet er niet slecht uit, enige wat ik superirritant vind is dat je niet meteen bij het klikken op je eigen profiel je profielreacties kan lezen. Goed werk! smile3.gif

Weet iemand trouwens waar m'n warnlog staat, ik heb zoveel tijd en moeite gestopt in het verzamelen van de meest gekke warns en waarschuwingen zonder warn..boos.gif

Het warnsysteem is ook veranderd. Het zijn nu punten i.p.v. procenten ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Altijd wennen wanneer het forum weer een nieuw jasje krijgt. Op het eerste gezicht oogt het lekker fris en nieuw, helemaal top dus. Hier en daar zie ik wat foutjes en kan er qua opmaak het een en ander verbeterd worden, maar verder mijn complimenten naar alle werkers die hier hard aan hebben gesleuteld.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb het opgebouwd zien worden, en ik moet zeggen op een vol forum lijkt het nog stukken beter dan op het lege testforum. Ik heb gezien hoeveel werk het was en Thundercover, het is erg prachtig geworden. Mijn complimenten voor je.

@Hierboven: je kan Google Authenticate op je smartphone installeren. Je scant een QR code hier op het forum welke ervoor zorgt dat de authenticator jou account registreerd. Bij het inloggen moet je dan een code invullen welke de app genereert. Je hebt hiervoor geen internetverbinding nodig.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

@Hierboven: je kan Google Authenticate op je smartphone installeren. Je scant een QR code hier op het forum welke ervoor zorgt dat de authenticator jou account registreerd. Bij het inloggen moet je dan een code invullen welke de app genereert. Je hebt hiervoor geen internetverbinding nodig.

Ja die app gebruik ik al, da's wel super handig :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Misschien een minpuntje: je ziet niet meer bij de subfora of er nieuwe berichten zijn. Normaal werd het kleine vierkantje naast de naam grijs als je alle berichten had gelezen, bv Nieuws: GTA V. Als het dan weer opkleurde wist je dat er nieuwe berichten waren. Nu zie je dit niet meer. Het was wel handig dat je meteen zag of er iets was, nu moet je erop klikken.

Natuurlijk kan ik ook een abonnement nemen, maar ja...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...