Jump to content

JohnQuid

Recommended Posts

We hadden er al vaag iets over gehoord maar nu is er ook meer nieuws vrijgekomen over een eventuele Rockstar Games Collectie die 13 november uit zou moeten komen. Hoewel Rockstar Games officieel nog niets heeft bevestigd op de Newswire is dit een mooie kans om alsnog de beste games van Rockstar in huis te halen.

Natuurlijk zullen de echte fans games als L.A Noire, Red Dead Redemption en de Episodes of Liberty City allang in huis hebben. Wie net komt kijken en zich wil gaan verdiepen in de games is dit een prima deal. Er zullen nog meer uitbreidingen aan zitten te komen gezien dit pas om de eerste van misschien wel meerdere collecties zal gaan. Het enige waar wij Grand Theft Auto fans op hopen is dat games zoals Vice City en San Andreas ook hun weg zullen vinden naar de Collection.

Behalve een artwork is er verder vrij weinig bekend over de bundel. Wel is zeker dat de volgende games hun opwachting zullen maken:

- Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City

- L.A.Noire

- Midnight Club: Los Angeles Complete Edition

- Red Dead Redemption

Voor wie dus nog wat spellen in zijn collectie mist. Zeker aanschaffen!

1349908990.png.jpg

© GTALeaks via GTAGAMiNG

Originele bron: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=495144

Bewerkt: door Joriz
originele bron toegevoegd
Link to comment
Delen op andere websites

We hadden er al vaag iets over gehoord maar nu is er ook meer nieuws vrijgekomen over een eventuele Rockstar Games Collectie die 13 november uit zou moeten komen. Hoewel Rockstar Games officieel nog niets heeft bevestigd op de Newswire is dit een mooie kans om alsnog de beste games van Rockstar in huis te halen.

Wat dan? En wie zegt dat?

EDIT: Playstation, daar heb ik dus weer niks aan irri.gif

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Dit ziet er wel echt uit, maar waarom zouden ze niet gewoon het hele GTA IV pakket erinstoppen ipv alleen Episodes? Naja, dit ziet er cool uit!

Er staat bij: "Winners of IGN Editors Choice Awards"

Waarschijnlijk is IV niet verkozen?

En er staat Collection 1!

EDIT: R* heeft bevestigd dat dit eraan komt!

Bewerkt: door Sammie_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Er is nog niks bevestigd door Rockstar Games. Al word dit wel door GTAGaming.com gezegd.

Wel is er al meer informatie te vinden.

Zo zegt GTAGaming.com dat het pakket ongeveer $59,95 gaat kosten (€45,95).

Ook zegt de website dat deze collectie waarschijnlijk alleen uitkomt voor North America.

Het is dus nog niet zeker of hij ook wereldwijd te verkrijgen is.

Bron: http://www.gtagaming...ents.php?i=2076

Bewerkt: door Mitchelhal
Link to comment
Delen op andere websites

Weer een manier van Rockstar om nog wat games verder uit te melken... puh2.gif Ik zou het dan ook niet kopen, al heb ik 3 van de 4 spellen nog niet. Maar wellicht komt dat omdat ik niet meer zoveel game...

EDIT: Playstation, daar heb ik dus weer niks aan irri.gif

Ook voor Xbox, daar wel wat aan? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alle games al. Het is wel een goed initiatief van Rockstar die alle games goedkoper willen hebben in 1 pakket.

Gaat het er dan om dat de 4 games op 1 schijf staan zoals GTA:EFLC of staan ze op 4 aparte schijven?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...