Jump to content

BiglifeRPG

Recommended Posts

Zometeen maar even mijn netbook formatteren en Windows 8 installeren. Nu ik Start8 zie ben ik sowieso om. Mijn ervaringen met de beta versie zijn vooral een extreme verbetering in snelheid en gebruiksgemak. Ik heb niets aan de Metro apps aangezien ik een resolutie van 1280x720 heb, tenzij ik de laptop aansluit op mijn 23" tv/monitor, maar de ervaringen die ik met de beta heb zijn genoeg om te upgraden en anders kan ik altijd weer terug naar 7.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 320
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grand Theft Auto TOM

    49

  • MegaPilot

    48

  • Davedavy

    39

  • Crypteq

    27

Ik ga niet overstappen, puur om dat ik een paar maandjes geleden nog een systeem heb gekregen waar ik uitermate te vrede mee ben, en die draait Windows 7 64-bit.

'Zoals al eerder aangegeven in dit topic is de interface gewoon niet geschikt voor de computer.

Ik hou het voorlopig gewoon bij windows 7 en als windows 9 bij leven en wel zijn komt, ga ik weer eens nadenken of ik eventueel wil overstappen.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij wel. Ik had ook iets gehoord over dat er nog een goedkopere upgrade mogelijkheid was als je pas Windows 7 had aangeschaft.

Klopt, ik heb zojuist Windows 8 voor 30 euro aangeschaft, iedereen die XP SP3, Vista of W7 heeft kan upgraden naar Pro voor 30 euro. Of 50 euro als je de doos en CD erbij wilt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Windows 8 Pro intussen een paar dagen draaien en ik heb niets te klagen. Het loopt ontzettend vlot en ik heb de Metro interface verborgen door Start 8 te installeren. Zo heb ik ook gewoon het oude Start menu. Hij is binnen 25 seconden opgestart dus dat is wel lekker.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Windows 8 Pro intussen een paar dagen draaien en ik heb niets te klagen. Het loopt ontzettend vlot en ik heb de Metro interface verborgen door Start 8 te installeren. Zo heb ik ook gewoon het oude Start menu.

Ik vond het metro interface anders ook aardig werken hoor, met de sneltoets voor desktop - metro werkt het anders aardig vlotter dan het oude Start menu.

Sluit hij ook zo snel af als hij opstart? :7

Hij sluit bij mij in 10 sec af.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Windows 8 Pro intussen een paar dagen draaien en ik heb niets te klagen. Het loopt ontzettend vlot en ik heb de Metro interface verborgen door Start 8 te installeren. Zo heb ik ook gewoon het oude Start menu.

Ik vond het metro interface anders ook aardig werken hoor, met de sneltoets voor desktop - metro werkt het anders aardig vlotter dan het oude Start menu.

Sluit hij ook zo snel af als hij opstart? :7

Hij sluit bij mij in 10 sec af.

Ik kan Metro niet gebruiken omdat ik een resolutie van 1280x720 heb. Je moet een verticale hoogte hebben van minstens 768 pixels.

Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er allemaal mooi uit, maar ik draai op mijn oude PC gewoon nog XP. En op de gaming PC blijf ik voor nu lekker Windows 7 draaien. Zie nu niet echt een reden waarom ik zou overstappen. Mischien dat ze met Windows 9 wel weer terug gaan omdat het toch niet zo'n succes bleek te zijn. En dan zou ik net weer gewend zijn geraakt aan Windows 8. Nee, dat wil ik niet hebben. Ik wacht wel tot bijna iedere PC het heeft en kijk dan wel of ik overstap. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...