Jump to content

BiglifeRPG

Recommended Posts

Een klasgenoot die Windows 8 gebruikt, zegt dat tot nu toe de meeste games bij hem blijken te werken (Black Ops, Black Ops II en nog heel wat andere shooters die hij heeft). Dus het lijkt me van wel. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 320
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grand Theft Auto TOM

    49

  • MegaPilot

    48

  • Davedavy

    39

  • Crypteq

    27

  • 3 weken later...

Bij mij werkt het voor geen beter.. Mijn laptop is fucking sloom. Minecraft haalt maar 22 fps.. WTF?

Edit: Dit gaat er bij mij weer af en komt er nooit meer op.

Bewerkt: door BiglifeRPG
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Windows 8 van de faculteit op mijn laptop, alles werkt prima. Ik heb alleen niet zoveel op het totaalpakket van Windows 8, het werkt gewoon niet lekker. Als je Windows 7 'out of the box' gebruikt zonder enige veranderingen aan de UI zou je het wel oké kunnen vinden. Zeker als je het hele Metro gebeuren niet erg vindt. Ik vind het maar hinderlijk dus het is niks voor mij. Jammer genoeg is het wel de meest stabiele oplossing voor mij en het zou mij echt weer twee dagen kosten om een nieuwe Windows 7 installatie weer op orde te krijgen, dus het blijft 8 voor mij. Geen Start8 of andere meuk.

Trouwens, mijn laptop gaat altijd weer in slaapmodus de eerste keer dat ik hem na een slaapcycle weer heb opgestart. Zo van dat ik de laptop opstart nadat hij in sleep was (door de klep dicht te doen), en dat hij daarna het lockscreen voor een halve seconde laat zien, en daarna weer in slaap valt, waarna ik 5 seconden moet wachten om hem weer op te kunnen starten, waarna hij wel normaal uit de slaapmodus gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wegens mijn opleiding een studenten account gekregen bij Microsoft waardoor ik legaal software van ze kan downloaden en Windows 8 moest voor een opdracht installeren. Nou ja, vooruit, op mijn virtuele machine dan maar. Werkt leuk en aardig maar ik moet het toch nog maar eens op mijn test-pc installeren om het echt te gaan gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet wat iedereen ertegen heeft/die argwaan. Heb het nu al een tijdje en werkt zeer vlot, ook in vergelijking met Windows 7. Alle nieuwe dingen zijn wel wennen in het begin, maar W8 werkt verassend vlot vanaf het begin.

Vlot/Snel is het enigste woord voor W8 :puh: Ik heb nooit meegedaan aan dat "haat aan Windows 8" gedoe, ik had het nog nooit gebruikt en sta altijd open voor nieuwe dingen, en voor 30 euro kon je gewoon geen miskoop doen. En dat was het zeker niet!

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...