Jump to content

BiglifeRPG

Recommended Posts

  • Reacties 320
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grand Theft Auto TOM

    49

  • MegaPilot

    48

  • Davedavy

    39

  • Crypteq

    27

Daar krijg ik alleen de niet-Metro-variant van Internet Explorer 10. :puh:

Niet dat het design me er echt toe doet, maar anders moet ik iedere keer naar het bureaublad. En Internet Explorer is altijd al zo traag geweest. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Daar krijg ik alleen de niet-Metro-variant van Internet Explorer 10. :puh:

Niet dat het design me er echt toe doet, maar anders moet ik iedere keer naar het bureaublad. En Internet Explorer is altijd al zo traag geweest. :puh:

Heel makkelijk, je gaat naar IE, je klikt rechtsboven op het sleutel icoontje, dan naar internet opties, dan onder het tabje "programma's" kun je kiezen voor: Altijd in metro-interface openen. Maar er zit een addertje onder het gras! Dat kan alleen als je IE instelt als standaard webbrowser. Wellicht dat dit via een programma ook zonder kan maar dat moet ik nog even uitzoeken. Verder heeft Google Chrome ook gewoon Windows 8 mode :)

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

En dat wil ik dus niet, Internet Explorer als standaardbrowser. Maar ik heb 'm gisteren toch even uitgetest (door dus tijdelijk in te stellen als standaardbrowser) en ik weet in ieder geval dat ik van me leven nooit overstap naar IE. Ik blijf mooi bij Chrome. Ik gebruik dan ook de Windows 8-modus. :)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Heb me gisteren een bezig gehouden met Windows 8, de desktop is nu volledig hetzelfde als W7. :D

Aero, startknop, lockscherm voor dat je het wachtwoord ingeeft bij inloggen is weg, de Windows 8 interface (metro) is ook weg. :puh:

Misschien dat ik ook nog de scrollbar ga aanpassen en de muis aanwijzers ook nog ga veranderen, zodat het volledig Windows 7 lijkt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heb je er dan aan? Ik bedoel, je upgrade niet naar een nieuwe versie van Windows als je hem dan weer zodanig aanpast dat het op de voorgaande versie lijkt, toch? :puh:

Als je Windows 8 niks vond, dan had je van tevoren misschien beter een partitie kunnen maken en hierop de nieuwe versie kunnen zetten. Had je nog altijd terug kunnen gaan. :7

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is voor jou de reden om niet over te stappen dan? Ik heb nog niet echt iets aan te merken gehad. Hij loopt zelfs vrij vloeiend op mijn laptop (en dat ding is al enkele jaren oud en ook nog eens van Compaq!). Hij verbruikt ook aanzienlijk minder CPU dan met Windows 7. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...