gtaloser Geplaatst: 3 juli 2004 Rapport Geplaatst: 3 juli 2004 hoe kan ik zien hoeveel % ik heb gehaalt van gta vice city Reageren
Joriz Geplaatst: 3 juli 2004 Rapport Geplaatst: 3 juli 2004 Als je bij statistieken in het menu kijkt zie je hoever je bent. Je kan omhoog en omlaag door de lijst gaan met de knoppen page up en page down. Reageren
samus (gast) Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Geplaatst: 22 juli 2004 gesloten onderwerp denk ik? Reageren
Arjen Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Geplaatst: 22 juli 2004 gesloten onderwerp denk ik? Samus, daar zijn wij voor!! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 Ik wist het ook nog niet dat je bij de statistieken kon kijken hoe ver je in het spel was maarre dan weet ik het nu in ieder geval. Reageren
samus (gast) Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 daar kan je ook zien hoeveel winkels je hebt overvallen :lol: Reageren
Thabit Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Geplaatst: 24 juli 2004 Tja, daar kan je van alles zien: je langste wheelie, je langste stoppie, hoeveel mensen je hebt vermoord, hoeveel mensen je hebt vermoord bij orders! Reageren
samus (gast) Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Geplaatst: 26 juli 2004 by others, dus door anderen, daar hadden ze 't toch over? Reageren
Arjen Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Geplaatst: 26 juli 2004 by others, dus door anderen, daar hadden ze 't toch over? Huh? :blink: Iemand vroeg hoe hij kon zien hoeveel '%' hij had gehaald in Vice City Ik weet niet precies waar jij het nu over hebt? :unsure: Reageren
samus (gast) Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Geplaatst: 26 juli 2004 (bewerkt) t was eigenlijk een bedoeld als quote op t bericht van mitch, dus vandaar Bewerkt: 26 juli 2004 door samus Reageren
Arjen Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Geplaatst: 26 juli 2004 t was eigenlijk een bedoeld als quote op t bericht van mitch, dus vandaar Oh zo. Hoeveel mensen je hebt vermoord door anderen Nou snap ik het... Reageren
samus (gast) Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Geplaatst: 26 juli 2004 t was eigenlijk een bedoeld als quote op t bericht van mitch, dus vandaar Oh zo. Hoeveel mensen je hebt vermoord door anderen Nou snap ik het... jamaar staat er orthers of others? dat vraag ik me af want dan is het hoeveel je er hebt vermoord op opdracht of hoebveel er zijn vermoord door anderen,.... dus kan iemand het nakijken want me vc is ff down volgens mij,... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.