Jump to content

GTA Vice City 10th Anniversary Edition


Mitchelhal

Recommended Posts

Het is dan zover!

Grand Theft Auto: Vice City oftewel GTA Vice City zag op 8 november 2002 het levenslicht op de PlayStation 2. Al snel later volgde het spel ook op de PC en de Xbox 360. De Mac gebruikers onder ons mochten iets langer wachten. Vanaf 22 november 2010 was het spel ook te spelen op de Mac. De opvolger van GTA III was wederom een kassucces en zal binnenkort herrijzen van de dood…

Een flinke tijd terug wisten we jullie al te melden dat GTA III en GTA: Vice City hun opwachting gaan maken op de PlayStation 3.

Vandaag heeft Rockstar Games bekend gemaakt dat GTA: Vice City 10th Anniversary in de herfst voor zowel Android als iOS zal worden vrijgegeven. Het spel zal een High Definition makeover ondergaan en daarnaast zullen ook, nog nader bekend te maken, verbeteringen in het spel aangebracht zijn. Wij staan al te trappelen om na tien jaar wederom met dit spel aan de slag te gaan, en jullie?

Dit zei Rockstar Games:

"To celebrate the 10th anniversary, there will be a series of commemorative assets released, including never-before-seen artwork and a brand new anniversary trailer highlighting some of the most iconic scenes and music from the game. In addition, a limited run of collectable promotional items will be made available for purchase through the Rockstar Warehouse, with select items also available via online giveaways.

In conjunction with the anniversary, we're pleased to announce that we'll be releasing an Anniversary Edition of Grand Theft Auto: Vice City for select iOS and Android devices later this fall. This upcoming version will bring the full experience to mobile devices, featuring native high-resolution graphics and several enhancements unique to the iOS and Android platforms. Stay tuned for more details in the weeks ahead including a list of compatible iOS and Android devices."

Het is dus duidelijk dat dit najaar nog de game uitkomt voor bepaalde iOS en Android apparaten.

Voor meer info ga naar: http://www.rockstarg...rsary-plus.html

249actual_1351205673.jpg

Bewerkt: door Mitchelhal
Link to comment
Delen op andere websites

Ugh............ wanneer komt er weer eens nieuws waar ik wat aan heb? :(

Maar ja, voor IOS-bezitters is dit tof. Al zou ik niet weten waarom je dit spel op je mobiel wil spelen.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Had dit wel aan zien komen. Ik hoop dat ze ook een soort van HD remake op de PlayStation 3 uit zullen brengen. Vond het erg jammer dat ze dit niet hadden gedaan met de GTA III versie die onlangs verschenen is in de PlayStation Store.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ja, voor IOS-bezitters is dit tof. Al zou ik niet weten waarom je dit spel op je mobiel wil spelen.

Nou, ik vind het anders geniaal. En al helemaal op de iPad. Het was even wennen, maar CTW en III spelen eigenlijk best prettig... :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...