Jump to content
Hanneswasco

GTA Vice City: 10th Anniversary


Na het grote feest bij Rockstar Games rondom de tiende verjaardag van Grand Theft Auto III, zoeken de makers van de geweldige gamereeks alweer een reden om uit de bol te gaan. Vandaag hebben ze namelijk aangekondigd dat de 10e verjaardag van Grand Theft Auto: Vice City niet onopgemerkt zal voorbijgaan! GTA: Vice City kwam op 27 oktober 2002 uit en is nu nog altijd de favoriete GTA van vele gamers!

Rockstar belooft ons onder meer een nieuwe trailer en artwork waarin de sfeer en hoogtepunten van het spel naar voor zullen komen. Voor de echte fans onder ons zullen er ook diverse Vice City-goodies weggegeven en verkocht worden. Deze zullen binnenkort beschikbaar gesteld worden in het Rockstar Warehouse.

Zoals te verwachten zal er, naast de herinnering-ophalende goodies en media, ook een GTA Vice City: 10th Anniversary Edition gemaakt worden! Deze zal speelbaar zijn op diverse iOS- en Android-systemen. Welke platformen dit specifiek zullen ondersteunen wordt binnenkort bekend gemaakt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik vind het leuk dat ze een iOS en Android versie uitbrengen maar in de Google Play Store kan je alleen betalen door middel van een credit card. Ik heb geprobeerd een credit card aan te vragen juist voor dit soort dingen maar om de een of andere bizarre reden kan ik hem niet krijgen. Als ze nou eens opties zouden toevoegen om te betalen door middel van iDEAL of PayPal zou dat fijn zijn. Wat ze ook kunnen doen is pre-paid kaarten uitbrengen welke dan te koop zullen zijn in de winkels. Als dit het geval zou zijn zou ik direct de Grand Theft Auto III Anniversary edition kopen en ook deze als deze uit is. :sigaar:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hopelijk is de muziek van de verjaardagstrailer even goed als die van de III-trailer. Ik herinner dat de fans smeekten om de muziek uit te brengen, en terecht.

Heb het nooit zo gehad met GTA VC, dus ik wacht wel even op info over de volgende in de reeks.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nice! Ik hoop dat Vice City net zoals GTA III op de iPad komt. Op een of andere manier heb ik altijd het idee als ik III op de iPad speel dat ik het nog nooit gespeeld heb. Ik vond het een goed idee en ook nog eens vernieuwend. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hmm... Vice City, mijn eerste GTA, ik heb er goede herinneringen aan. Het is de game die me in de franchise heeft gehaald, maar ondertussen niet meer mijn favoriete GTA, alhoewel zijn sfeer tot nog toe ongeëvenaard blijft. Eens zien of ik wat VC-goodies wil binnenhalen ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het zal wel overkomen als heiligschennis, maar ik kijk er helemaal niet naar uit om VC op mijn tablet te kunnen spelen. Ik speel 'm liever op mijn PC met een lekker groot beeldscherm. Dat de graphics misschien beter zullen zijn neemt alleen maar wat van de nostalgie weg. Ik ben wel benieuwd naar de goodies.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Uitmelking Vice City - mission started. Ik denk niet dat ik VC ga kopen voor mijn iPhone 5 als dat rotding ooit nog eens in de winkels komt te liggen. GTA: 3 heb ik gekocht voor m'n iPod, maar amper gespeeld. Onder andere door de slechte besturing..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Uitmelking? Zie het toch eerder als een manier om het spel te spelen voor mensen die geen Vice City meer weten te vinden voor PS2/PC/XBOX. De fans hopen op iets speciaal omtrent het 10-jarig bestaan en dat geven ze hen. Natuurlijk zit er ergens wel wat uitmelking bij, maar bij een 10-jarig jubileum mag zoiets toch wel, niet?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...