Jump to content

Foreigner97

Recommended Posts

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTAKevin023

    6

  • Foreigner97

    6

  • Mazzeltje

    5

  • .Timothy

    4

Zullen er dan kinderen in voor komen?

Nee, dan zal het onder andere ook mogelijk zijn om op kinderen te schieten, en ik denk niet dat dat in de smaak gaat vallen bij de meeste mensen :puh:

Denk ook dat er geen kinderen in komen, weet het eigenlijk bijna wel zeker. Aangezien Rockstar nog nooit kinderen in de vorige games heeft gedaan. Je kunt er wel kinderen in doen en er voor kiezen dat je ze nier kan doden. Ik speelde laatst Fallout New Vegas en hier zaten ook kinderen in en die kon je niet dood schieten. Ze waren onsterfelijk. Dit is natuurlijk erg nep en onrealistisch. Als je als game maker niet wil dat kinderen kwaad kan worden aangedaan vind ik dat je ze er ook niet in moet doen.

Link to comment
Delen op andere websites

In Max Payne zaten wel kinderen, die kon je volgens mij ook niet doden, nooit geprobeerd. Maar op die manier vond ik het wel goed gedaan, die waren dan in de sloppenwijken van Sao Paulo aan het voetballen, wat je daar natuurlijk vaak ziet. Dan heb je ook games zoals Skyrim waar kinderen alleen maar tegen je aan het zeiken zijn, wat na een tijdje irritant wordt. Ik denk dat Rockstar kinderen er op een leuke manier in kan verwerken, die een onderdeel kunnen zijn van je missies, dat je ze dan niet kan doden maakt me niet zoveel uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk/hoop dat R* op een creatieve manier wel kinderen in het spel kan verwerken, alleen de vraag is óf ze het wel doen, aangezien het in de voorgaande GTA's niet is gebeurd. Maar het zou ook wél kunnen, omdat we in de trailer ook een hond zagen, wat ook erg vernieuwend is voor GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Of dat je zo'n kind kan ontvoeren en als ze het losgeld niet betalen dat kind vastgebonden in de plomp wordt gegooid of zo... :7

Ik heb niks tegen kinderen in games maar dit soort dingen gaan me net even te ver. Als jij dat leuk vind is dat prima, maar ik vind het niks. Overigens zullen ze dat nooit doen want er zal dan van alle kanten zoveel kritiek op ze af komen. Kritiek waar ze denk ik niet op zitten te wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Of dat je zo'n kind kan ontvoeren en als ze het losgeld niet betalen dat kind vastgebonden in de plomp wordt gegooid of zo... :7

Ik heb niks tegen kinderen in games maar dit soort dingen gaan me net even te ver. Als jij dat leuk vind is dat prima, maar ik vind het niks. Overigens zullen ze dat nooit doen want er zal dan van alle kanten zoveel kritiek op ze af komen. Kritiek waar ze denk ik niet op zitten te wachten.

Zelf heb ik niks tegen kinderen in games en als je ze kan doden vind ik het ook niet erg. In games mag van mij eigenlijk alles wel gebeuren. Er zijn helaas mensen die het verschil niet zien tussen echt en nep. Maar het spel moet wil realistisch zijn. Doe je er kinderen in, zorg er dag ook voor dat je er iets mee kan doen. Anders kun je ze er beter uit laten.

Bewerkt: door Mazzeltje
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom gaat dat te ver? Ik ga mee in de mening van Mazzeltje. Ik heb er niet meer moeite mee om een kind neer te maaien dan een volwassene. Het is een videogame. Mensen die door het implementeren van (interactable) kinderen verkeerde opvattingen krijgen en rare dingen gaan doen ,zouden in de eerste plaats al geen GTA moeten spelen, maar zich laten helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom gaat dat te ver? Ik ga mee in de mening van Mazzeltje. Ik heb er niet meer moeite mee om een kind neer te maaien dan een volwassene. Het is een videogame. Mensen die door het implementeren van (interactable) kinderen verkeerde opvattingen krijgen en rare dingen gaan doen ,zouden in de eerste plaats al geen GTA moeten spelen, maar zich laten helpen.

Helemaal mee eens.

Ben tegen kinderen in games. Dieren in games, dat gaat. Maar ik persoonlijk ga ze nooit doodschieten. Met een kettingzaag iemand de keel overzagen ga ik ook nooit doen, tenzij aangegeven. :)

Maar iemand 'gewoon' vermoorden, met een geweer bijvoorbeeld in plaats van met een kettingzaag, dat is dan weer geen probleem? Wat is dat voor iets raars? Laat ik eens een vergelijking maken. Een vergelijking die waarschijnlijk ook weer te ver gaat voor sommigen, maar toch. Stel, de Duitsers hadden in de Tweede Wereldoorlog de Joden wat beter verzorgd qua vervoer, qua kamp en dergelijke, om ze daarna keurig en pijnloos te doden. Was dat minder erg geweest dan hoe ze het nu hebben gedaan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ook gewoon dat kinderen in het spel moeten kunnen. Feitelijk zijn het gewoon kleine mensen, geen probleem. Natuurlijk keur ik het niet goed in het echt, maar het blijft een game.

Stel, de Duitsers hadden in de Tweede Wereldoorlog de Joden wat beter verzorgd qua vervoer, qua kamp en dergelijke, om ze daarna keurig en pijnloos te doden. Was dat minder erg geweest dan hoe ze het nu hebben gedaan?

Wel, het zou een ietsiepietsie minder erg zijn geweest :7.

Goed, ik begrijp wel wat je bedoelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom gaat dat te ver? Ik ga mee in de mening van Mazzeltje. Ik heb er niet meer moeite mee om een kind neer te maaien dan een volwassene. Het is een videogame. Mensen die door het implementeren van (interactable) kinderen verkeerde opvattingen krijgen en rare dingen gaan doen ,zouden in de eerste plaats al geen GTA moeten spelen, maar zich laten helpen.

Helemaal mee eens.

Ben tegen kinderen in games. Dieren in games, dat gaat. Maar ik persoonlijk ga ze nooit doodschieten. Met een kettingzaag iemand de keel overzagen ga ik ook nooit doen, tenzij aangegeven. smile3.gif

Maar iemand 'gewoon' vermoorden, met een geweer bijvoorbeeld in plaats van met een kettingzaag, dat is dan weer geen probleem? Wat is dat voor iets raars? Laat ik eens een vergelijking maken. Een vergelijking die waarschijnlijk ook weer te ver gaat voor sommigen, maar toch. Stel, de Duitsers hadden in de Tweede Wereldoorlog de Joden wat beter verzorgd qua vervoer, qua kamp en dergelijke, om ze daarna keurig en pijnloos te doden. Was dat minder erg geweest dan hoe ze het nu hebben gedaan?

Het blijft erg, maar het zou minder erg geweest. :) Liever een pijnloze dood, dan afzien.

Bewerkt: door Vahnstad
Link to comment
Delen op andere websites

Mazzeltje, SilverByte en NandroDavids hebben helemaal gelijk.

En toch zou ik het spel niet spelen als je er kinderen/dieren/gehandicapten in kan vermoorden.

Ik weet dat het enorm stom klinkt dat ik "gewone" volwassen mensen wél toesta, en dat is ook enorm stom, dat geef ik toe. Maar zo is mijn gevoel nu eenmaal.

In het echte leven maak ik geen onderscheid - daar vind ik elke moord erg, op wie dan ook. En daar gaat het om toch? Dit is fictie, hier maak ik wel onderscheid, al is het puur om mijn eigen gevoel die ik zelf ook niet kan verklaren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...