Jump to content

Foreigner97

Recommended Posts

Alleen ik zit een beetje met deze tekst dat werd gezegd in de trailer. ''Came here, put my feet up, thought I'd be a dad like all the other dads''. Hij wild dus een vader zijn net als alle andere vaders. Wie zijn die ''andere'' vaders? Mensen op straat? Dan zijn er ook moeders, dus dan moeten er misschien wel kinderen zijn.

Corrigeer mij als ik het fout heb. :puh:

''And my kids? They would be like the kids on TV''.

Als we met de protagonist te maken hebben, zal je dus kinderen hebben. Niet verrassend zou dus zijn dat er iets van kinderen in het spel voorkomt. Maar zeker weten óf we met de protagonist te maken hebben doen we niet. Mooi opgemerkt!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTAKevin023

    6

  • Foreigner97

    6

  • Mazzeltje

    5

  • .Timothy

    4

Ja, nou dat is misschien wel mooi dat ik dit opgemerkt heb, of dat andere mensen dat ook al hebben gedaan. Maar ik heb geen zin om de horen dat Rockstargames gezeik krijgt met de media en de hele zooi. Dat verdient Rockstargames niet. Dat ze weer gaan zeiken dat er kinderen in zitten.

En we hoeven niet persee met een protagonist te maken te hebben. Als dit soort teksten wordt gezegd in een trailer dan zal het best kunnen zijn dat het waar is. In een trailer moeten belangrijke info zitten. Dan lijkt het mij sterk dat ze er een lul verhaaltje in zetten over kinderen en zijn leven als dat allemaal niet waar is. :puh:

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Wie zijn die ''andere'' vaders?

Met 'a dad like all the other dads' wil hij gewoon zeggen dat hij een normale vader zou willen zijn voor zijn kinderen. Het legt doodgewoon weer de nadruk op zijn verleden (vast crimineel gezien het GTA is). Meer moet je er niet achter zoeken.

En als er vaders zijn, zijn er natuurlijk ook moeders, lijkt me. Het is niet dat alle vaders naar het laboratorium gaan om proefbuiskinderen te maken :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Wie zijn die ''andere'' vaders?

Met 'a dad like all the other dads' wil hij gewoon zeggen dat hij een normale vader zou willen zijn voor zijn kinderen. Het legt doodgewoon weer de nadruk op zijn verleden (vast crimineel gezien het GTA is). Meer moet je er niet achter zoeken.

En als er vaders zijn, zijn er natuurlijk ook moeders, lijkt me. Het is niet dat alle vaders naar het laboratorium gaan om proefbuiskinderen te maken :clown:

Na, we zien het wel of er kinderen zijn. ;) Zo niet dan zal ik dat niet erg vinden. Zowel dan vind ik dat ook niet erg, ik vermoord ze toch niet. Maar dan denk ik dat Rockstargames weer gezeik krijgt met de media.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk is het hoofdpersoon dan het kind van die man in de trailer. Iemand van begin 20 of zo, die samen met zijn vader naar LS is verhuisd om van het goede leven te genieten.

En dan is de werkelijke reden van de verhuizing natuurlijk het criminele verleden van hun bestaan in Liberty City, waar ze vanaf willen komen. Alleen blijkt dat verleden ze dan te achtervolgen naar Los Santos, waarna die vader wordt opgepakt/vermoord en de zoon voor de politie moet werken om buiten de gevangenis te blijven.

Maar ja, waarschijnlijk zal het zo cliché niet zijn :)

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Ik las toevallig nog in een Nederlands tijdschrift voor ouders de "ergenissen top zoveel" van de afgelopen jaren. En ja hoor, wat werd er genoemd? GTA. En waarom? "Omdat het verschrikkelijk is om je lieverd te zien veranderen in een adrenalinebom terwijl hij punten scoort voor het overrijden van moeders met kinderwagens".

Twee dingen: 1. Ik erger me kapot aan ouders die verantwoordelijkheden van zich afschuiven en dat bij de entertainment-industrie neerleggen (koop die film of game dan niet!), en 2. Dit is gewoon rape van de franchise.

Enfin, mijn punt is dat R* wel zal uitkijken met welke grenzen ze overschrijden. Niet zo heel lang geleden zijn internationaal richtlijnen voor entertainment kritisch onder de loep genomen en is het politieke klimaat hieromheen drastisch veranderd. Los van het feit dat dit samenhangt met mijn mening in bovenstaande punt 1 uiteraard, denk ik toch dat R* hier niet zachtzinnig mee zal omgaan. Ik denk dat wanneer we daadwerkelijk "kinderen" gaan zien, dit om jongeren gaat van 18+ in de game. In IV was er tussen de vele NPC's ook weleens wat leeftijdsverschil te zien, ik denk dat ze dit hebben doorgetrokken. Wellicht dat de ene NPC nu ook kleiner kan zijn in lengte. Op deze manier kunnen ze met een jonge uitstraling + minder lengte een NPC "net 18" laten lijken. Maar kinderen die duidelijk zichtbaar of woordelijk benoemd jonger zijn dan 18? Dat lijkt me niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het eens met Jacky. Maar 18-jarigen hoeven opzich niet kleiner te zijn dan 'volwassenen'. Jongere uitstraling kan wel. Ik denk niet dat ze echt kleine 'weerloze' kinderen in het spel zullen stoppen, maar eerder tieners van 18/19 jaar oud ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

*tekst*

En diezelfde huismoeder kijkt bijgevolg elke avond naar haar goedkope soap, die bij een gebrek aan een verhaallijn bestaat uit een aaneenschakelingen van moorden, verkrachtingen, verslavingen, familie-tragedies en geweld dat het onderhand al zo cliché is geworden zodat de gemiddelde hipster uit miserie nu uit een perfect saai gezin blijkt te komen, omdat dat unieker blijkt dan het tegengestelde. Ruikt iemand hier wat hypocritie?

Ik boor zeker niet graag de televisie- of haar industrie in de grond, want mij maakt het echt niet uit wat ze erop tonen, maar is het niet vaker 10-tallen keren gruwelijker dan wat je in een game ziet? In mijn mening pleuren ze er in V maar gewoon kinderen bij in, op de voorwaarde dat ze een resum aan subtiele quotes meekrijgen met verwijzingen naar hun soms wat naïeve en kortzichtige ouders. Rockstar doet continu dergelijke dingen, luister maar naar een doorsnee talkshow in IV :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik keek al rond m'n 5e actie films en speelde gta 2. Mijn neefje van 4 heb ik laatst ook gta IV leren spelen, alleen het auto rijden. Echt goed reed hij niet. Aleen maar vooruit, hij snapte niet hoe hij moest sturen :puh: . M'n oom en tante vinden het alleen maar schattig :puh: Dus echt heel veel ervaring met moeders die hun kinderen geen gta willen laten spelen heb ik niet. :D En anders zijn het zeikerds want ze kopen die spellen zelf voor ze. Er staat gewoon duidelijk 18+ op. Dat is een waarschuwing, en als ze dat negeren dan is het hun probleem. En niet van game makers.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het geen probleem vinden als er vermoordbare kindertjes inkomen...

Nee, ik ook niet, net als veel andere gamers.

Maar er zijn ongetwijfeld mensen, gamers of niet gamers, die dit niet waarderen. En veel kritiek is niet waar R* of een andere gameproducent op zit te wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...