Jump to content

Foreigner97

Recommended Posts

Ja, doe ze dan gewoon alleen in cutscenes of op een manier dat je ze geen kwaad kunt doen. Want ze zouden de game wel realistischer kunnen maken

Hoe wil jij kinderen erin hebben en dan geen kwaad kunnen doen, als je het spel reallistisch wilt hebben??? Kinderen kunnen in het echt geen kogels ontwijken of door muren heen rennen. :puh: Dan liever helemaal geen kinderen. Gewoon eruit laten die koters, heb er in het echt al vaak genoeg last van.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTAKevin023

    6

  • Foreigner97

    6

  • Mazzeltje

    5

  • .Timothy

    4

Ja, doe ze dan gewoon alleen in cutscenes of op een manier dat je ze geen kwaad kunt doen. Want ze zouden de game wel realistischer kunnen maken

Hoe wil jij kinderen erin hebben en dan geen kwaad kunnen doen, als je het spel reallistisch wilt hebben??? Kinderen kunnen in het echt geen kogels ontwijken of door muren heen rennen. :puh: Dan liever helemaal geen kinderen. Gewoon eruit laten die koters, heb er in het echt al vaak genoeg last van.

Haha, ja dat je in een missie zon kind moet redden ofzo. Van mij hoeven ze er ook niet in maar ik heb er geen problemen mee om van die dikke koters neer te schieten hoor hahaha (ik ben zelf ook een kind xd)

Bewerkt: door exmpletree
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het is een realistische game, dus ik vind dat kinderen hierin horen. Ik zou ze niet afschieten als je de kans kreeg, maar omdat er mensen zijn die dat wel doen, krijg je dan weer gezeik met rechtszaken straks. Ik denk dat R* eieren voor 't geld kiest en de kids er gewoon uit laat dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Kom op niet zo soft. ik zou zo over een bult van die etters ( grapje natuurlijk ) heen kunnen rijden

Het is maar een spel. dus dan geeft het weinig. zolang je dit maar kan onderscheiden van echt. en dat moet geen probleem wezen toch...

Kortom ik zou er geen problemen mee hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe oud zou die dochter van Michael zijn?

Als ik het goed voorheb is ze op het einde van haar tienerjaren, dus tussen de 18 en 21 jaar. Ik durf er trouwens mijn hoofd op te verwedden dat zij, of James (de zoon van Michael) het slachtoffer zal worden van een ontvoering om Michael te raken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is maar een spel. dus dan geeft het weinig. zolang je dit maar kan onderscheiden van echt. en dat moet geen probleem wezen toch...

Jammer genoeg zijn er heel veel mensen die dit niet kunnen.

Wat er dan ook nog is bijkomt is het feit dat Grand Theft Auto V dan de schuld zal krijgen van veel kindermoorden. Hoe vaak hoor je nu al niet dat een game de schuld krijgt van verschrikkelijke dingen die gebeuren. Straks zal iedere kindermoordenaar die Grand Theft Auto V heeft gespeeld weer voor veel commotie zorgen mochten er kinderen in voorkomen. Dat weet ik wel zeker. Ook al moet je hier gewoon niet op letten maar ik weet zeker dat Rockstar Games hier wel rekening mee gaat houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe oud zou die dochter van Michael zijn?

Als ik het goed voorheb is ze op het einde van haar tienerjaren, dus tussen de 18 en 21 jaar. Ik durf er trouwens mijn hoofd op te verwedden dat zij, of James (de zoon van Michael) het slachtoffer zal worden van een ontvoering om Michael te raken.

Hmm... Tracy en Franklin? <3

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn ook sommige mensen die beweren dat de dochter van Michael hetzelfde meisje is als diegene met de bikini/iFruit. Zou op zich wel kunnen denk ik.

Heb ik ook ergens opgevangen. Zou inderdaad best kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe oud zou die dochter van Michael zijn?

Als ik het goed voorheb is ze op het einde van haar tienerjaren, dus tussen de 18 en 21 jaar. Ik durf er trouwens mijn hoofd op te verwedden dat zij, of James (de zoon van Michael) het slachtoffer zal worden van een ontvoering om Michael te raken.

Hmm... Tracy en Franklin? <3

Begin scene trailer 1, hond (van franklin) man (Franklin zelf) en een dame (tracy), zoals bovenmij staat dat ifruit lady mss Tracy is, why not he :) michael krijgt dus zoon die hij wou :puh: (trailer 2).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...